Kristityt aina mainostavat että heillä on korkeampi moraali koska lukevat raamattua, tässäpä vähän lukemista niistä ylpeistä "paremman moraalin" kristityistä.
http://specials.msn.com/news/famous-preacher-scandals-ss?imageindex=1&cp-searchtext=Bishop Eddie Long
Kristitty ja moraali
2
<50
Vastaukset
- Pakkotuputusta
Toinen seikka minkä olen nähnyt ja kuullut omin silmin ja korvin, sekä lukenut tältäkin palstalta ties kuinka monta kertaa on se, että uskovat valehtelevat aina jatkuvasti kaikkialla. He eivät pidä mitä törkeintäkään valehtelemista yhtään minään, jos vain katsovat tämän edistävän käännytystyötään.
Ja tuon vuoksi ei kannata juuri koskaan uskoa mitään mitä uskovat kertovat. Valehteleminen ei merkitse heille yhtään mitään, vain käännyttäminen millä keinoin hyvänsä. Tarkoitus pyhittää keinot. Uskovassa perheessä kasvaneena ja pienen ikäni käännytystyötä ja herätyskokouksia nähneenä tiedän tuon niin valitettavan hyvin. Pelkkää valehtelemista koko ajan. - Uskon kauneus
Minä olen aika varma siitä että minulla on parempi moraali kuin Lauri "Late" Johanssonilla, vaikka tämä on uskova kristitty ja minä en ole.
Olen myös hyvin varma siitä että minulla on PALJON parempi moraali kuin David Bahatilla, vaikka tämä johtaa suuren evankelisen kristillisen järjestön paikallista osastoa (The Fellowship, also known as The Family).
Olen sataprosenttisen varma että minulla on parempi moraali kuin Tuksulla, vaikka tämä on uskova kristitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633