Onks täällä hyvännäköisiä naisia?

kelpaako-

Voitais mennä vaikka pyöräilemään ja sitten kahville tutustumaan.

14

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys?

Missäs asustelet ja minkä ikäinen olet?

• kysymys 2 ?

minkä näköinen on mielestäsi hyvännäköinen nainen? Tämä edellisen kysyjän kysymysten lisäksi. Makuja kun on monia.

• heipat.

Et kelpaa, enkä halua.

• kelpaako-

oon 30 ja hesassa. Ihan tavallinen nainen voi olla myös hyvännäköinen, tai emmä tiiä. Ei oikeesti se ulkonäkö merkka mitään vaan luonne enemmän.

• muuten ehkä kelpais

Taitaa 10 vuotta ikäeroa olla liikaa?

• 38- yksinäinen

Aina kannattaa yrittää. Eiks yli 30 v yksinäisiä naisia ole lainkaan?

• =?juhamattivesajussi

tämä matti on kiimainen mies, joka taisi tälläkertaa juoda vähän yli perjantain

• saakeli.

Kauniit naiset ei ole yksinäisiä.

• vanha mutta nuorekas

on yli 30 v yksinäisiä naisia, mutta kun on jo lähes 50, en taida olla hakemaasi ikäluokkaa

• minna37

Olen 37v ja asun porissa. Tule katsomaan mua tonne chattiin.

• kiltti mies.

Miten ässillä menee siel porissa?

• Mua itteäni kiinnostaa kauniit naiset, joilla hyvä luonne(jotka ei kiusaa).
      Se on vahvuus.
      Mut ulkonäköä ois hyvä olla, mut toki taviskin voi olla kaunis, se on huomattu.
      Kauniit tavikset!!
      Ei siis pakko olla missi, mut ruma ei oikein kelepaa, sorry en mollaa teitä rumia vaan ite oon silti sen verran ulkonäkökeskeinen immeinen, etten voisi olla parisuhteessa kovin ruman kanssa.

• Ja jos nainen on erakko, ja yksinäinen vailla ihmiskontaktia ja työtä, niin aina plussaa, koska ei terveet ihmiset jaksaisi kauaa katsella mun "työntekoani".

• juha82friikki kirjoitti:

Ja jos nainen on erakko, ja yksinäinen vailla ihmiskontaktia ja työtä, niin aina plussaa, koska ei terveet ihmiset jaksaisi kauaa katsella mun "työntekoani".

nimittäin tämä allekirjoittanu mies ei liiku ihmisten ilmoilla muuta kuin urheilutapahtumat ja sielläki käperryn itteeni, en juttele.
        Ois ehkä plussaa jos nainen ois samanlainen kuin mä =)
        Toki helppohan se on uhota täällä, mut saattais pian mennä pupu pöksyyn livenä =)
        Jännitän paljon ihmiskontakteissa, mm en katso silmiin kovin pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe