työttömyyttä. Meikää ei kai sitten haluta töihin mihinkään joten en jaksa etsiä töitä.
Otetaan vaan rennosti ja kohta tulee kesäkin ja onneksi olen säästänyt rahaa sen verrane ttä voi matkustaa jonnekkin.
Ei jaksa murehtia
4
121
Vastaukset
- Täydellinen ihminen
Minä en ole murehtinut moneen vuoteen ettei ole töitä, ennemmin olen onnellinen siitä ettei ole.
Onneksi on niitä jotka tekevät pienellä palkalla.
Minä ainakin nautin siitä että voin tehdä omia asioita, mennä minne haluan ja koska haluan, nukkua sillon kun nukuttaa, ei kiirettä minnekkään.
Kunhan on ruokaa, koti ja rahaa, niin muut asiat ovatkin toteutuvia unelmia.
On kiva talvipakkasella olla sisällä, mennä ulos joas haluaa, kesällä taas olla ulkona ja rannalla päivät pitkät.
Työttömyys on aikaa jota en antaisi pois, jos olisi töissä en olisi näin menevä ja innokas esim harrastuksiin. Olisin aina väsynyt ja pahalla tuulella, nyt on ihanaa nauttia vaan olosta ja tekemisisitä, jos ei huvita sitten on vaan.
Tätä aikaa en antaisi pois.
Joidenkin ihmisten arvon mittää työpaikka, minun arvon mittaa mielenrauha, onnellisuus, rauhallisuus, oma aika ja se että voin määrätä omasta ajan kulusta ja tekemisistä. - Heikki Sinsemilla
Vettä taitaa tulla kraanasta ja kaupasta saa vielä ruokaa, mikäpä siinä. Vielä ylellisytenä sähkötkin, oletan. Ei mitään syytä murehtia.
- lukkihairyö
mnäkinn olenn tyytön
- ajatusta
Pistää miettimään ja
menee naama vakavaksi ku ajattelee Täydellisen filosofiaa.
Oikeassa on kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633