Mitäpä olette mieltä kyseisestä oluesta?
Itse tuli tilattua moneenkin otteeseen läheisestä olut pubista tuota kolpakollinen, kunnes laittovat lapun luukulle.
Noh Guinnessi paikkaa hyvin tuota.
Murphy´s irish stout.
2
413
Vastaukset
- vetistä tummaksi
Vähän mautonta omaan makuuni, puuttuu täyteläisyys mausta.. Oikeastaan näkee jo suoraan alkoholiprosenteista että maistuuko vedelle vai oluelle. Täyteläisempi maku vaatii pidemmän käymisen, ja sen sivutuotteena tulee myös niitä prosenttejakin enemmän.
- Olutharrastaja
Totta. Tuollaiset 4 prosenttiset ei ole käytännössä koskaan hyvänmakuisia. Murphys on todellakin vetistä ja kitkerää, jotkut siitä kuitenkin kovasti tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958798
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265098- 524542
- 754115
- 543459
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561