Olin yksi ilta kahvilla iisalmen keskustan lieppeillä kunnes näin nuorison AJAVAN 3 PÄÄLLÄ MOPOLLA! TÄMÄ ON ERITTÄIN VAARALLISTA! Miettikää vanhemmat ennen kuin laskette lapsenne liikenteeseen! MIETTIKÄÄ! Minulta rasahti myös eilen rusinat koristani tämän seurauksena!
NÄIN EI PITÄISI TAPAHTUA!
17
310
Vastaukset
- Homo fobikko
Joo samaa olen itsekkin huomannut.. saisivat homot lähteä pois tästäkin maasta mitään hyvää eivät ole tuoneet!
- Vonkale Ville
Olen samaa mieltä kanssasi reijjo homo! mopo pojat ovat yhteiskunnan pahinta syöpää mitä me vanhukset joudumme kärsimään!
- KooKalle
Juuh elikkäs täs on suoli 24:sen paras lanka
- Duunari_tyämiäs56
myöki muistettaa kavereitten kanssa ku ajettii viimekksi kolomekymmentä vuatta sitte tyämiesten kesken mopoilla pihlajanharjun tieltä kottii kolomepiällä.. Ee siihen aekaa mittää polliisitkaa sanona.
- niilo_22
joo niin todellakin joo nää mopo pojat on kyll nii joo
- Häkkilä
Niilo22 ookko nää sama miäs joka tekköö niitä juutube video juttuja, HÄ?
- markobou5
huutuith hää nyh
- Jööti Joke
Kamalaa....onko Iisalmessa ajettu mopolla????????? Ja vielä kolmestaan....
Hyi pojat, nyt MARS takasin sinne "kuappiin"!!!!
- mankimies_97
musta pitäs saaha ajaa kolme päällä ja nopeemmiu ku rajotukset on ite ainakin ajan mun viritetyllä mankilla saa tulla koittaaa iisalmelaiset ja muut jos uskaltaa en usko että uskaltaa ;))
- Perseestä perseeseen
Kutittaako anustasi mankimies????
Kolme päälllä?????? No, huh, huh, eikö kaksi riittäisi...??? - mankimies_97
Perseestä perseeseen kirjoitti:
Kutittaako anustasi mankimies????
Kolme päälllä?????? No, huh, huh, eikö kaksi riittäisi...???tuu kokeileen pelle otetaan viivat nössö
- monkeymania
mankimies_97 kirjoitti:
tuu kokeileen pelle otetaan viivat nössö
Viivat (ruskeat sellaiset) sulla taitaa olla housussasi :D
- dippadaa
Mitä moista murehtimaan, kyllä se luonto korjaa pois jossain vaiheessa.
- Lothar ykönen
Nimimerkki; mankimies 97 ( Nasu )
Kysy äitiltäs lupa ensin...niin sit kokeillaan...!!!!- mankimies_97
tuu ottamaan lähen koht abc ostamaan tehon niin tuu koittaa
- Lothar kakonen
mankimies_97 kirjoitti:
tuu ottamaan lähen koht abc ostamaan tehon niin tuu koittaa
Mankimies = Nasu
Mee nukkumaan ja sano äitilles että lukee sadun Punahilkasta ja susihukasta!!!!
- ei rikosilmoitusta
Eräs helvetin lihava iisalmelainen mies valitti pukamia ja meni lääkäriin. Siinä odotushuoneessa pierasta rytkäätti niin takapuolesta lensi Honda manki lattialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1292185- 581275
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871038Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122988- 94979
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972