syökö myyrät kukkasipuleita

minna

Niin, eli haluaisin tietää syökö myyrät kukkasipuleita. tietääköhän kukaan. Laitoin maahan narsissia, tulppaania, krookusta, niin johan oli myyrän jättämiä reikeleitä maassa. Nyt mietinkin söikö se pirulainen ne sipulit.

7

2762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltsu

ne syövät sipulit maasta.

• piia

laittaa multaan valkosipulinkynsiä sinne tänne kukkasipulien ympärille, pitää myyrät loitolla.

• Tikkalikka

myyrämiinojen (kukkasipulien), pakokaasun, myyrämyrkyn ja valkosipulin lisäksi on kylvetty syksyllä kanankakkaa maahan mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen kuullut että ihmisen hiukset karkoittaisivat myyriä mutten tiedä miten niitä käytetään... pitääkö kaivaa syvälle käytäviin vai vain ympärille? Ja liekö koko asiassa perää?

• Hammaskeiju
        Tikkalikka kirjoitti:

myyrämiinojen (kukkasipulien), pakokaasun, myyrämyrkyn ja valkosipulin lisäksi on kylvetty syksyllä kanankakkaa maahan mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen kuullut että ihmisen hiukset karkoittaisivat myyriä mutten tiedä miten niitä käytetään... pitääkö kaivaa syvälle käytäviin vai vain ympärille? Ja liekö koko asiassa perää?

olen suorastaan noiden myyrien takia. Olen kokeillut mahdollisia ja mahdottomia, mutta ei auta. Pakokaasu oli viimeinen kokeilu. Siitä ne pillastuivat ja seuraavana aamuna nurmikko oli kraatereita täynnä. Joku neuvoi, että kitkerät kukkasipulit ne jättää syömättä. Jättivät, mutta kaivoivat ne maasta ja kuljettelivat pitkin pihaa. Kaiken muun ne halvatut söivät, paitsi saunan taakse jäänyttä rautakankea ei sentään.

• Anonyymi

Minullakin syövät ihan kaiken mitä olen koettanut kasvattaa. Asun rivitalossa. Mystistä on vaan se, että naapreiden kukkasipulit ja kasvit nämä ilkiöt jättää rauhaan. Vaikka naapurit eivät ole käyttäneet mitään karkotteita. Ihan oikein olen ne istuttanut. Sillä muutamina vuosina tulppaanit on nousseet komeasti. Tänä talvena näinkin useasti myyriä pihalla. Millä noista tuholaisista pääsis lopullisesti eroon?

• Anonyymi

Maan alle asetettavat istutuskorit toimivat.

Myyristä pääsee eroon imploosiolla. Avaan yhden käytävän, lasken sinne nestekaasua, reikään sytyslanka, reikä umpeen, tulta lankaan ja karkuun. Maa tömähtää rajusti. Syntyvä paineaalto rikkoo jyrsijöiden keuhkot. Myyriä ei sen jälkeen esiinny muutamaan vuoteen.

Räjäyttämisestä on kokeumsta armeija-ajoilta. Ihan uunolle homma ei sovi. Pitää ymmärtää aika paljon räjäyttämisestä ja varoa rakennuksia, puita yms.

• Anonyymi

Jos on kokemusta räjäyttämisestä, niin tietää ettei onnistu nestekaasua myyränkolossa räjäyttämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      4562
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2514
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2182
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1709
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1160
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe