1. Pub Jaakko, 2. Soolo, 3. Captains, 4. Public corner, 5. Amarillo, 6. For you, 7. Sams pub, 8.
Mainitkaa minkä ikäistä porukkaa käy, millaiset sisätilat, yleinen meininki, hintataso. ynnä muut.
Mielipiteitä näistä baareista?
14
1476
Vastaukset
- 4t4t4t4t
Jospa menisit itse katsomaan.
- Kotkanbaarit
Oma arvio
Baarit kävijöiden keski-iän mukaan nuorimmasta vanhimpaan:
1. Amarillo
2. Soolo
3. Public Corner
4. Pub Jaakko
5. Captains
6. For you
Hintatason mukaan halvimmasta kalliimpaan:
1. Pub Jaakko
2. Public Corner
3. For you
4. Captains
5. Soolo (sisäänpääsymaksua ei ole, mutta narikka maksu on pakko maksaa 2,5€. Opiskelijakortilla saa hyviä juoma-alennuksia ainakin keskiviikkona, muuten suht koht kallis)
6. Amarillo (sisäänpääsymaksu viikonloppusin 23.00 jälkeen on 8e. Kalliit juomat. Keskiviikkosin kuitenkin 22:00 - 00:00 euron hanat)
Sams Pubissa en ole käynyt kuin vain kerran, joten sitä en laittanut näihin listoihin.- .ökdcns-fn
täyttä paskoa kaikki nuo kuten mikä tahansa baari. kotipiha ja ulkona rannalla nautiskelu auringon kera muuta ei tarvi
- viinapleissi
Soolo minusta liian fiini, Jaakossa on mukavan pubin tunnelmaa.
- kesäillan keikka
Kaikki kahdeksan kun kiertää myötäpäivään ja pitkä olut joka paikassa, sitten vastapäivään sama kierros ja pitkähuurteinen niin tulee kylä tutuksi ja kusettaa ihan tajuttomasti.
- minä tiedän
Jaakko on ehkä paras. Soolo on fiini, kapussa taas alemman keskiluokan väkeä ja for4 on urheiluhullujen paikka.
- i (3 pumpum
Kaikki on ihan best! itse kierrän yleensä aina nämä paikat ja toisiamonia muita.
Ne on best. - vihanen
Sooloon en mene enään ikinä!! Portsarit on jotain vanhoja koulukiusattuja ketkä kostaa nyt ihmisille nuoruutensa katkeruudessaan.. baarimikoissa ei ole mitään vikaa. läskipoket vaihtoon!
- 45eryhfgd
Hyviä äijiä ne on. Ihan vanhan liiton äijiä. Ilmeisesti olet vain itse kusipää.
- Ehkä joskus vielä kä
Minä en tiedä! En ole koskaan käynyt niissä,varmasti kaikki ihan hyviä!
- Sammakonreisi.
Samanlaisia Kaljakuppiloita kaikki.
Sisään vaan ja Räkä Poskelle....
Ja sulaudut joukkoosi. - jeps1
amarillo on ruokapaikka ja noi soolot ym.on just 18v täyttäneille.Korelassa on baari
- Akseli Rasva
Eikös noi ole homobaareja kaikki.
Mussalon Surraus Anal baari on paras! Ei narikkamaksua ja baaritiskiltä saa ilmaiseksi kiinalaista akselirasvaa! - Haluu patukkaa!
Mistä noista löytää parhaimmat Miehet?
T:Juoppo-Anneli
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408