Timo Soinin mahdoton yhtälö

Tästä vaietaan

9

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soini-ryhmä Suomelle

Katso Soinin erinomainen uutuushaastattelu Yle:ssä
      VAIKUTUSVALTAINEN EU-RYHMÄ SUOMELLE MITTATILAUSTYÖNÄ
      http://areena.yle.fi/tv/2150989

SOINI ON POIKKEUS SUOMALAISMEPPIEN JOUKOSSA
      Aikanaan kommunistien Esko Seppänen ei pystynyt keräämään ryhmää vaan kirjoitteli
      sarjan EU:n painamia tarinakirjoja, lukemattomia monessa mielessä
      Kommunistit eivät hänen jälkeensä enää saa edustajaa eu-parlamenttiin

Kireähkö ja pidättyväinen Keskustan Jäätteenmäki ei ole verkostojen solmija

Ortodoksinen SDP-läinen Mitro on outolintu katolis-luterilaisessa
      EU:ssa ilman ilmaa nostetta ja kosketuspintaa

Onkin aika moinen saavutus, että Soini, joka ei ole parlamentissa,
      on johtava kansainvälisesti tunnetuin suomalainen eurokriitikko ja
      hän vielä kokoaa ryhmän, jossa suomalaisillakin on aidosti vaikutusvaltaa.

JA SYYNÄ ON TIETENKIN SOININ JYTKY, tietenkin jokainen ulkomainen
      europoliitikko seuraa jytkyn etenemistä tarkasti ja siksi
      SOINI ON SUOMEN TUNNETUIN POLIITIKKO MAAILMALLA (ei suinkaan esim. Katainen)

Toiseksi ASIAA EI PIDÄ SEKOITTAA SIIHEN, ETTÄ LUKEMALLA eurokiimaista lehdistöä
      kuten anarkistien Hesaria ja vasemmisto-orientoitunutta Yle-tietoa
      tulee tietysti sekoitetuksi väärään perspektiiviin eu-asioissa.

Eurokiimainen media haastattelee erilaisia käytännössä hyvin eristäytyneitä
      meppejä kuten Jäätteenmäkeä tai leppeää euroelämää elävää Sirpa Pietikäistä.
      Nämä mepit eivät tietenkään saa mitään suomalaispohjaista ryhmää aikaan eivätkä
      uskalla edes yrittääkään, koska ovat ilman tavoitetta ja pyrkimystä,
      eräänlaisia ajopuita EU-massavirrassa. Nautittavaa elämää kyllä.

Kolmanneksi, eurostojen byrokraattiliitto pyrkii juuri nyt voimakkaasti alasajamaan
      kaikkea keskustelua ennen 25.5. vaaleja ja erityisesti keskustelua Kreikasta,
      jonne työnnetään syksyllä 2014 valtaisa uusi tukipakettin meidän laskuumme. Eu-päälliköiden,
      joita kansa ei ole valinnut (kuten komissaarit ja vakuusrahastovirkailijat
      jotka muuten ovat EROTTAMATTOMIA eli heitä ei saada pois nimitysaikana)
      tarkoituksena on synkistelevä banalisointi kansalle: ette te mitään voi,
      Olli Rehn määrää jne.

Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa ja NIINPÄ HYVÄ LUKIJA, SEURAAT JUURI OIKEAA
      PALSTAA, täällä kerrotaan se, mikä Hesarissa ja Ylessä kerrotaan mutta
      myös se mistä vaietaan. Ja kaikki analysoidaan. Perinpohjin.

Katso Soinin erinomainen uutuushaastattelu Yle:ssä
      VAIKUTUSVALTAINEN EU-RYHMÄ SUOMELLE MITTATILAUSTYÖNÄ
      http://areena.yle.fi/tv/2150989

• MINÄ!

Soini on tunnettu äärimmäisestä vaatimattomuudestaan. Siinä on mies, joka ei tunne sanoja MINÄ, TUNNETUIN, MINÄ, SUURIN, MINÄ, PARAS, MINÄ, VAIKUTUSVALTAISIN, MINÄ, AINOA, MINÄ, HALUTUIN, MINÄ, MINÄ, MINÄ!

• Surullinen tapaus
        MINÄ! kirjoitti:

Soini on tunnettu äärimmäisestä vaatimattomuudestaan. Siinä on mies, joka ei tunne sanoja MINÄ, TUNNETUIN, MINÄ, SUURIN, MINÄ, PARAS, MINÄ, VAIKUTUSVALTAISIN, MINÄ, AINOA, MINÄ, HALUTUIN, MINÄ, MINÄ, MINÄ!

Jaha, nyt se sitten sulta lähti - järki !

• En löytänyt

Anteeksi, missä se Soinin erinomainen uutuushaastattelu Yle:ssä olikaan katsottavissa?

• Vaatimattomasti
        MINÄ! kirjoitti:

No minkäs sille sitten voi, jos persut ovat saavuttaneet vaalivoittonsa Timo Soinin johdolla Timo Soinin perustamassa puolueessa, jossa Timo Soini vastaa kritiikkiin omalla nimellä (= Timo Soini) ja nuunalla ja jossa Timo Soini johtaa joukkoja edestä ja Timo Soini päättää yksin puoluetukien ja jäsenmaksujen käytöstä ja jonka johdossa Timo Soini haluaa pysyä myös seuraavan puoluekokouksen jälkeen.

• Soini "haluaa" jatka
        Vaatimattomasti kirjoitti:

No minkäs sille sitten voi, jos persut ovat saavuttaneet vaalivoittonsa Timo Soinin johdolla Timo Soinin perustamassa puolueessa, jossa Timo Soini vastaa kritiikkiin omalla nimellä (= Timo Soini) ja nuunalla ja jossa Timo Soini johtaa joukkoja edestä ja Timo Soini päättää yksin puoluetukien ja jäsenmaksujen käytöstä ja jonka johdossa Timo Soini haluaa pysyä myös seuraavan puoluekokouksen jälkeen.

Näin on. Timo Soini on jo hyvissä ajoin ennustanut tulevan puoluejohtajavaalin lopputuloksen.

Tällä kertaa kukaan tuskin epäilee ennustuksen toteutumista. Jos Timo Soini kerta kansallisdemokraattisesti "haluaa" jatkaa puheenjohtajana.

• Mikään ei muutu

Eikös ne persut ole nytkin äärioikeistolaisessa ryhmässä?

• Ovathan ne

Eivät mielellään mainosta sitä.

• puolustuksestaonkyse

Puolustusvaliokunnan puheenjohtaja tohtori Jussi Niinistö
      Kysymys on jalkaväkimaamiinoista
      Eduskunnan kyselytunti

1. MIINOJA KÄYTETÄÄN GLOBAALISTI. Jalkaväkimiinat eivät ole poistuneet taistelukentältä, vaikka Suomi omat putki- ja sakaramiinansa tuhoaakin. Maanpuolustukseen realistisesti suhtautuvat ymmärtävät jalkaväkimiinojen merkityksen koko maan puolustukselle

2. VALMIUS. Miinojen valmistaminen ja varastoiminen on Ottawan sopimuksen mukaista

3. KOULUTUS. Varusmiehet oppivat kyllä tunnistamaan miinoja, koska ne eivät poistu taistelukentältä, vaikka me ne itse tuhoamme, omat miinamme. Mutta, eikö heitä edelleen voisi opettaa myös käyttämään kaiken varalta näitä jalkaväkimiinoja?

http://jussiniinisto.fi/index.php/2014/03/kyselytunnilla-miinoista/

Kyselytunnilla miinoista
      Posted 7.3.2014

Eduskunnan suullisella kyselytunnilla käsiteltiin eilen muun muassa Ukrainan tilannetta. Pääsin esittämään puolustusministeri Carl Haglundille kysymyksen, jossa tiedustelin viime päivinä puhuttaneista jalkaväkimiinoista.

Jussi Niinistö/ps: Ukrainan kriisi on tosiaan näkynyt jo ulko- ja turvallisuuspoliittisessa keskustelussa ja heijastunut Suomeen sikäli, että jalkaväkimiinatkin ovat nousseet esille, etenkin tämä Ottawan sopimus. Jalkaväkimiinat eivät ole poistuneet taistelukentältä, vaikka Suomi omat putki- ja sakaramiinansa tuhoaakin, ja uskon, että kaikki maanpuolustukseen realistisesti suhtautuvat ymmärtävät jalkaväkimiinojen merkityksen koko maan puolustukselle.

Tässä mielessä haluaisin nostaa esiin kysymyksen Suomen valmiudesta kriisin koittaessa käynnistää kotimainen massamainen miinantuotanto. Se, siis valmius, puhun nyt valmiudesta, on ymmärtääkseni Ottawan sopimuksen mukainen. Kysyn ministerin mielipidettä tähän valmiuteen.

Lisäksi kysyn varusmieskoulutuksesta. He oppivat kyllä tunnistamaan miinoja, koska ne eivät poistu taistelukentältä, vaikka me ne itse tuhoamme, omat miinamme. Mutta, eikö heitä edelleen voisi opettaa myös käyttämään kaiken varalta näitä jalkaväkimiinoja?

000

KATSO LISTA JAA-ÄÄNESTÄNEISTÄ MAAMIINAPETTUREISTA
      Vaihda vaaleissa nämä jaa-edustajat, puolueisiin katsomatta
      http://jussiniinisto.fi/index.php/2011/11/eduskunta-kielsi-jalkavakimiinat/

000

TARJA HALONEN JA JYRKI KATAINEN TEKIVÄT JÄRJETTÖMÄN PÄÄTÖKSEN
      JOKA VOI MAKSAA TOSITILANTEEN SATTUESSA IHMISHENKIÄ

http://jussiniinisto.fi/index.php/2013/01/jalkavakimiinoja-ei-voi-korvata-2/
      Viime vuoden heinäkuussa voimaan astunut Ottawan sopimus kieltää Suomelta jalkaväkimiinojen käytön, tuotannon ja varastoinnin. Se oli strateginen virhe. Se oli sotilaallinen ja taloudellinen järjettömyys, joka laski puolustuksemme uskottavuutta ja maksaa tositilanteen sattuessa ihmishenkiä.
      Vastuu lepää raskaana silloisen tasavallan presidentin Tarja Halosen, pääministeri Jyrki Kataisen ja kaikkien sopimuksen puolesta äänestäneiden kansanedustajien päällä.

KATSO LISTA JAA-ÄÄNESTÄNEISTÄ MAAMIINAPETTUREISTA
      Vaihda vaaleissa nämä jaa-edustajat, puolueisiin katsomatta
      http://jussiniinisto.fi/index.php/2011/11/eduskunta-kielsi-jalkavakimiinat/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3863
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3029
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      124
      2389
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      790
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      735
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe