Helsingissä on ihan käsittämättömän paljon spurguja, narkkeja, deekuja jne. Kävin viikonlopulla Tukholmassa, näin koko päivänä tasan kaksi spurgua. Apua! Samoin, muissa Suomen isoissa kaupungeissa ei näy keskustassa raittiusongelmaisia... tympeää, Helsinki olis muuten todella hieno kaupunki, mut spurgut pilaa kaupunkikuvan :(
spurguja, spurguja...
7
1252
Vastaukset
- Slussenin sissi
Ne Tukholman spurgut puhuvat hyvin suomea.
- Sede
Muissa kaupungeissa huolehditaan lähimmäisistä, Helsingissä kenestäkään ei välitetä ja siksi ihmiset syrjäytyy. Asukkaat tekevät kaupungin näköisekseen!!!
- citykoira
saattaa olla et tääl on väkivaltaa ja epäjärjestystä ja tyhmiä paska ihmisiä, mutta silti helsinki RLZ!
kosk moon kingein tääl - raygold
Helsinkiä kohtaa suurimman kaupungin kirous, kun sinne lappaa aina vaan lisää porukkaa muualta Suomesta. Ihmiset kadottavat juurensa, ja suomalaisen perusluonteen tuntien naapurien kanssa ei puhuta. Sen takia ei ketään paljon kiinnosta jos "lähimmäinen" vähän syrjäytyy.
- Nick_Name
citykoira kirjoitti:
saattaa olla et tääl on väkivaltaa ja epäjärjestystä ja tyhmiä paska ihmisiä, mutta silti helsinki RLZ!
kosk moon kingein täälTäytyy myöntää että kaikki Helsingin huonot puolet ovat totta, välimpitämättömiä ihmisiä, spurguja, helsinkiläisiä, saasteita, väkivaltaa, mutta kuten citykoira sanoi...
Helsinki on silti hieno paikka asua. En halua muuttaa takaisin Kuopioon. - Jookoskookos!
Nick_Name kirjoitti:
Täytyy myöntää että kaikki Helsingin huonot puolet ovat totta, välimpitämättömiä ihmisiä, spurguja, helsinkiläisiä, saasteita, väkivaltaa, mutta kuten citykoira sanoi...
Helsinki on silti hieno paikka asua. En halua muuttaa takaisin Kuopioon.Voidaan vaikka maksaa jos muutat takaisin! Muuta please!
- kyttäsit?
Mä oon duunissa Aleksanterinkadulla ja asun Ruoholahdessa.
En edes muista koska olisin spurguihin tms. tällä akselilla törmännyt...
Olin tuttavan kesähuvilalla Heinolassa ja siellä niitä spgeja oli torin joka kulmassa ja penkissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803