Mitenkähän r'yssän omat GPS-laitteet toimisivat, menisköhän ammukset kohti Moskovaa?
Koska Obama sammuttaa satelliitit
11
59
Vastaukset
- Niillä on oma
Ryssillä on oma Glonass paikannussatelliittijärjestelmä.
- ehkä on
mutta voiko sillä suunnistaa?
- Voi hyvinkin,
ehkä on kirjoitti:
mulla on kännyssä molemmat!
- Skitsofrenia_
Voi hyvinkin, kirjoitti:
mitkä molemmat?
- piece of cake
ehkä on kirjoitti:
Eiköhän sen eliminoimiseen ole USA:lla keinot
- NIKA GLONASS
ja valitettavasti se toimii aika hyvin. Ainakin mun android puhelimissa
- No ei kovin hyvin
Voi hyvinkin, kirjoitti:
Onhan se nyt ihan tekele koko järjestelmä.
- Jakke68XX888
piece of cake kirjoitti:
Eiköhän sen eliminoimiseen ole USA:lla keinot
On.. Mutta niin on myös Venäjällä ja Kiinalla keinot GPS järjestelmän sammuttamiseen.
- Va<<>>aV
Skitsofrenia_ kirjoitti:
mitkä molemmat?
Olettaisin tarkoittavan GPS ja Glonass.
Aika monella (kuten minulla) on nuo molemmat sovellukset kännykässä. - ja parhaiten sen
NIKA GLONASS kirjoitti:
ja valitettavasti se toimii aika hyvin. Ainakin mun android puhelimissa
huomaa tarkkoja maastokarttoja käytettäessä!
- NIKA GLONASS
No ei kovin hyvin kirjoitti:
Onhan se nyt ihan tekele koko järjestelmä.
Aika paljon tarkempi kuin GPS, koska 2007 Venäjän poisti kaikki GLONASSin tarkkuusrajoitukset, jotta saisi järjestelmän kaupalliseen käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708