Pertti Salolainen MTV3:n uutisissa

tommit1

Pertti Salolainen sanoi MTV3:n uutisissa: "Sanottakoon tämä nyt selvällä suomen kielellä. Emme ole liittyneet NATOon, koska olemma halunneet ottaa huomioon myös Venäjän edut."

Siitä huolimatta, että tämä asia ei varmaankaan ole juuri kenellekään yllätys, pidän merkittävänä sitä, että näin korkean tason poliitikko rohkenee sanoa asian ääneen.

Toivottavasti valittu linja on oikea.

77

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juna vislaa!

Aivan. Sioeriassa tavataan!

• Hulluksihaukkujaiset

Salolainen haukkui telkkarissa suomalaiset Naton vastustajat pelkureiksi ja pelotelluiksi ja Ilta-Sanomissa puoli vuotta sitten Jaakonsaaren kanssa Nato-fobisteiksi, mielevikaisiksi, hulluiksi.

• Olet hullu

Mitä Salolaista tunnen ei missään tapauksessa käyttäisi mistään asiasta tuollaisia sanoja.

Kylähullu säveltää taasen omaa legendaansa!

Kas tässä oikea lausunto:

Salolaisen mukaan Ukrainan kriisi ei kuitenkaan luultavasti muuta Nato-keskustelun suuntaa merkittävästi. Suomella ei hänen mukaansa myöskään ole syytä huoleen, mutta Ukrainan tapahtumia on seurattava tarkasti.

Ukrainan liikekannallepano kuulostaa ulkoasiainvaliokunnan varapuheenjohtaja Salolaisen mielestä hirvittävältä.

– Tässä alkavat kylmän sodan kaiut kajahdella. Kun näinkin suuri valtio kuin Ukraina aloittaa liikekannallepanon, on se vakava ja valtava asia. Joutuu vain rukoilemaan, että kaikki päättyisi hyvin.

Kylähullun ongelma onse, että lähes kaikki teksti löytyy netissä OIKEASSA MUODOSSA, jolloin kylähullun valheet aina paljastuu!

• TekstiviestiNATO

Salolainen sai tekstiviestin, että liitytään NATOon.

• Arto L

Salolainen otti tuossa siis kantaa että hallitus olisi liittänyt Suomen NATOon kysymättä kansalta, mutta jalomielisesti Venäjän etuja ajatellen ei tehnytkään sitä.
      Minä luulin että hallitus on Suomen Kansan tahdon toteuttaja, ei itsenäinen elin.

• polio

niinpä puolue kaveri sösii eikun sasi puhui että voidaan liityä atoon ilman kansan suostumusta vai miten se nyt meni kuinka paljon ja kuinka motivoituneita sotilaita meiltä löytyy ?

• Miksi ihmettelet?

Samasta asiasta voi olla monta mielipidettä. Suomi on demokraattinen maa.

• USA-NATOpaniikkia

Salolainen oli tänäänkin MTV:n uutisissa. Itkunsekaisella äänellä Salolainen paljasti, että "sota ei nyt tule kuuloonkaan kun USAlla ja NATOlla ei ole mahdollisuuksia lyödä Venäjän armeijaa Venäjän lähialueilla ja Venäjällä".

• Olet hullu

Ongelmasi on se, että kaiken voi tarkastaa ja Suomen venäläismielinen kylähullu päästelee tapansa mukaan 'muunnettua totuutta'!

Lukekaa itse:

Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Pertti Salolainen (kok.) on kommentoinut Ukrainan kriisitilannetta.

Salolainen totesi MTV Uutislivessä, että kriisin mahdollista pahentumista Itä-Ukrainassa on syytä pelätä.

Jos kriisi pahenee ja Itä-Ukrainassa alkaa todella tapahtua, niin se olisi kovan luokan juttu.

Salolainen toteaa, että Suomen on oltava EU:n rintamassa Venäjälle asetettavissa taloudellisissa sanktioissa, vaikka ne eivät olisikaan Suomen kannalta mieluisia.

– Taloudelliset sanktiot ovat Suomelle erittäin vastenmielisiä, meillä on ihan riittävästi taloudellisia vaikeuksia. Jos siihen sitten lisätään vielä se, että Venäjän vienti kärsisi, niin se olisi todella ikävä juttu Suomen kannalta.

Salolainen pohtii, että lännessä ei ole aivan tarkkaan ymmärretty, miten iso kolaus venäläiselle ajattelulle oli se, että Neuvostoliitto romahti ja sieltä irtaantui eri maita.

– Venäjän kokonaisstrategiassa Ukraina on niin tärkeä asia, että Venäjällä ei ole varaa menettää totaalisesti maata länteen. Eikä Ukrainakaan voi luottaa vain lännen yhteistyöhön vaan silläkin pitää olla hyvä taloudellinen yhteistyö Venäjän kansa tulevaisuudessa, kommentoi Salolainen.

Ukrainan kriisin myötä myös turvallisuuspoliittinen keskustelu on aktivoitunut. Salolaisen mielestä Suomen ei olisi kuitenkaan nyt oikea aika hakea Nato-jäsenyyttä.

– Jos olisimme hakeneet Nato-jäsenyyttä Jeltsinin aikana niin se olisi mennyt varmasti melko sukkasillaan. Mutta silloin ei voida ruveta hakemaan vakuutussopimuksia, kun talo jo palaa. Kriisin keskellä Nato-jäsenyyden hakeminen vain loisi lisäjännitteitä.
        Salolainen toteaa, että mikäli Nato-jäsenyyttä haetaan, niin se pitäisi hakea yhdessä Ruotsin kanssa rauhallisen poliittisen tilanteen vallitessa.

• natoon ja heti!

Se ei oikeasti vaikuttais tuon taivaallista kuluttaisko me natoon vai ei mutta se olis varma ettei venäjää tarttis pelätä et ne tulis tänne joku päivä.

• Hauska säälittävä

Salolainen on hauska säälittävä mies.

Kun Venäjä kukisti USAn ja NATOn tukemat NATO-kandidaatti Georgian sotajoukot 3:ssa päivässä v. 2008 niin Salolainen valitteli televisiossa, että "Venäjän armeija ylireagoi kun se oli liian hyvä."

Nyt 2014 Salolainen valitteli, että "Krimin toimet oli Venäjältä liian hyvin suunniteltu ja toteutettu."

Viisas ihminen rupeaisi jo tuossa vaiheessa tuolla kokemuksella kehumaan Venäjää.

• Olet säälittävä

"Kun Venäjä kukisti USAn ja NATOn tukemat NATO-kandidaatti Georgian sotajoukot 3:ssa päivässä v. 2008 niin Salolainen valitteli televisiossa, että "Venäjän armeija ylireagoi kun se oli liian hyvä."
        "

TODELLISUUS on tässäkin asiassa toinen! Georgia pyrki jäseneksi, muttei täyttänuyt ehtoja. USA ja NATO ei MILLÄÄN TAVOIN tukenut Georgiaa ja sen armeija oli rupulikunnossa ja varustettuna vanhalla neukkusälällä. Venbäjällä ole helppo työ sitä kurittaa. JA LISÄKSI: Vuonna 2008 Salolainen ei sanonut noin vaan tapasi mukaankeksit koko lauseen! Rehellisenä pysyminen on Suomen venäläismieliselle kylähullulle täysin ylivoimainen tehtävä!

Pikkuvaltion kurittaminen on alhaista ja halveksittavaa. Miksi sitä pitäisi kehua? Kylähullu itse kehuu jopa Krimin laitonta miehitystä!

• SuuriSaatana

Harvinaista että MTV3 moista julkaisee!
      Fiksu lausunto!

• jo riittää,oksettaa

Mitä ihmettä, tämä tavallinen kansanedustaja natohaukka Salolainen tunkee päivittäin lässyttämään sitä yhtä ja samaa ja aina samoin kömpelöin
      sanakääntein joka tuutista. Meillä on satoja entisiä ja nykyisiä kansanedustajia joilla on
      satakertaa enemmän sanottavaa Ukrainan ja Krimin kriisistä,mutta
      media pitää heidät pimennossa. Salolainen tekee kaikensa että saisi olla
      esillä mediassa. Tämä tapahtuu mm siten että Salolainen kestitsee
      syötää ja juottaa medioiden toimittjia Helsingin keskustan ravintoloissa.
      Tämän olen itse nähnyt. Kiitoksesksi Salolainen kutsutaan haastatteluun.

• K Korhonen?

Nyt on meneillään suurin kriisi euroopassa kymmeniin vuosiin.
      olen koettaanut seurata mediaa mutta en ole huomannut että
      todellista Venäjän ja maailmanpolitiikan asiantuntijaa ex ulkoministeri
      Keijo Korhosta olisi haastateltu. Odotan.

• Nato on tyhmille

Salolainen on ruudussa Nato-ikonina. Hänen tehtävä on houkutella yhtä yksinkertaisia ihmisiä huutelemaan Natoa.

Mitään asiaa Salolaisella ei ole. Hän ei pysty analyyttiseen pohdintaan.

• yksinkertaiset

Kuinka moni länsimaa ei kuulu Natoon?

• Natossa vapauskatoaa

Miksiköhän Salolainen ei uskalla arvostella Natoa, joka ei tee muuta kuin pääsihteerin mediaesiintymisiä ja joitakin aseiden kalisteluja, jotka ovat hyttysen ininää Venäjän asevoimien valmiuteen, kykyyn ja kapasiteettiin nähden.

• Keskustelu ei muotia

Demarit on vaientaneet Jaakonsaaren.

Näkyvin NATON kannattaja demariministeri, kansanedustaja ja europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari loistaa poissaolollaan käytävästä puolustuspolitiikan uudelleenarvioinnin keskustelusta. Herää perusteltu ajatus siitä, että Jaakonsaari on hiljennetty esittämästä positiivisia NATO näkemyksiä.

• HaukkusetäHaukkutäti

Vanhikset Salolainen ja Jaakonsaari oli määrätty haukkumaan kaikki ne suomalaiset mielenvikaisiksi, pelkureiksi, Natofobisteiksi, eli vaatimattomasti Suomen kansan enemmistön, joka ei kannata Suomen liittämistä Natoon.

Ne haukkuivat meidät Ilta-Sanomissa, Hesarissa ja netissä.

• ymmärtäisivät lähteä

Sellaiset "vanhan liiton" poliitikot kuin Tuomioja ja Kääriäinen ovat aikanaan saaneet poliittisiselle uralleen hyväksynnän Moskovasta. Siihen kuului lupaus vastustaa kaikkea lännestä tulevaa ja edistää kommunistista maailmanvallankumosta.
        Tästä aiheesta on kaikkien saatavilla olevaa tutkimustietoa, jotka perustuvat entisten Neuvostoliiton ja DDR:n arkistotietoihin.
        Moskovasta sertifikaatin saaneet eivät elä tätä päivää, mutta ovat tyrkyllä julkisuuteen suojellakseen omaa selkänahkaansa.

Se pitää edelleen paikkansa, että kaikki näkevät tosiasiat, mutta kaikki eivät osaa tai uskalla tehdä niistä johtopäätöksiä.

• nato mannekiinit

En yhtään ihmettele ettei naton kannatus edes tässä kriisitilanteessa kasva,
      kun lobbarina ovat Salolainen ja meppi (naton sopppatykki)Jaakonsaari.
      Aina kun nämä ns "asiantuntijat" ilmestyvät ruutuun kömpelöin sanakääntein
      ajattelee tavallinen katsoja,kuulija että ei ikinä natoon.

• Nato-nyrkki

Vanhukset Salolainen ja Jaakonsaari on Suomen Nato-nyrkki. He eivät todellakaan edusta muuta kuin mennyttä maailmaa.

• Aikuinen'

Lukekaa lapset poliittista historiaa sen ikuisen puhelimen lääppimisenne sijasta.

• Venäjä-nyrkki?

"Vanhukset Salolainen ja Jaakonsaari on Suomen Nato-nyrkki. He eivät todellakaan edusta muuta kuin mennyttä maailmaa."

Ja sinä, vanha YYA-mies, edustat sitten nykyaikaa?

• Nato AAA Rauha

Natovastustajat ovat pelletolloja jotka eivät osaa älyllisesti perustella kantojaan.

Haluatko yrittää pelletollo perustella tässä nyt miksi ei pidä liittyä Natoon:

Et tietenkään koska et osaa.

• jellona4

No toivottavasti sitten jos liitytään Natoon nämä puolustelijat on ensimmäisenä värväysjonossa kun Nato vaatii vastapalvelusta jossainpäin maailmaa, aivan eipä montakaan kättä noussut pystyyn........

• talouspakotteet ?

Odotan henkeä pidätellen koska Kataisen hallitus hyväksyy talouspakotteet myös suomen kansalle. Kun venäjän talouspakotteet astuvat voimaan ,mitä toivon niin
      sen jälkeen Salolaista ei saada komentoimaan tv-studioihin millään. Jos taas
      talouspakotteet vesittyy niin Salolaisen ym natohörhöjen uskottavuus on mennyt ikuisiksi ajoiksi. Natointoilijoille on vain huonoja vaihtoehtoja . Talouspakotteet
      romahduttavat työllisyyden ja talouden ,niiden vesittyminen romahduttaa
      natointoilijoin uskottavuuden.

• talouspakotteet !

Romauttelet uskottavuuden vain itseltäsi?

Talouspakoitteet (ja vastapakoitteet)eivät suinkaan lopeta kaupankäyntiä kokonaan, kuten sinä tunnut uskovan? Ja ajatelmasi Kataisen talouspakoitteista Suomen kansalle onsisältöä vailla ja hämärä.

Salolainen on siitä hyvä politiikko, että ei ole asiaa, jota hän ei osaisi kommentoida. Joten ei tässä uskottavuus ole kortilla kenellekään vikka kuinka henkeäsi pidättelet. Älä nyt piudäätele liikaa ettet sinerrä:-D

Suomen työllisyys ja talous ei ole romahtamassa. Pahimmassa tapauksessa ne hieman vaikeutuvat.

Neuvostoliiton romahduksen(1991) yhteydessäkeskinäinen kauppa OIKEASTI romahti ja se tuotti vaikeuksia. Nyt vaikutukset ovat lievemmät.

Näitä taivaanrannan maalareita tuntuu piisaavaan

• Venäjä-vauhko

Kokoomuksesta löytyi toinenkin Venäjä-vauhko, Rydman. Se oli eilen tv:ssä ja päästeli pelkkää vihaa, aggressiota ja sekamelskaa.

• faktaa,,,,

Ai nämä venäjän talouspakotteet ovatkin toivottavia? Pelkkää onnea ja autuutta suomen kansalle? Ei tarvitse mennä -91 vuoteen asti. Amerikasta alkanut
      -08 pankkikriisi romahdutti myös ruplan ja talouden myös venäjällä. Siitä
      kriisistä Venäjä selvityi nopeasti,mutta muuan Suomi ei vieläkään.
      Kokonaistuotanto on on tässä maassa 6v takaisella tasolla ja tämän kriisin
      seurauksena kutistuu entisestään. Meillä on näitä virallisen suomen taivaanrannan maalareita jotka vuodesta toiseen tekevät ns "talousennusteita"
      jotka ovat oleet lähinnä huumoria . Nyt voimme odottaa venäjän talouspakotteita ja sitä
      kuinka ne selitetään parhain päin,eli hölmöjä ja tietämättömiä taas höynäytetään.

• NATOlla hämätään

faktaa,

Ukrainan kriisi tuli kokoomukselle hyvään aikaan. Suomalaiset eivät näe talouskurjuuttamme mihin Katainen ja kokoomus on meidät vienyt kun kokoomuksen NATO-propaganda täyttää kaikki uutiskanavat.

• Komppaan

Komppaan:

Kuka näki kokoomuksen Salolaisen MTVn uutisissa kun hän joutui ääni väristen hysteerisessä tilassa kovin kovin järkyttyneenä myöntämään, että "USA ja NATO eivät tee mitään" ja kun hän lyötynä peloissaan kuin pikkulapsi toisteli "Mitä Venäjä ja Putin tekevät seuraavaksi" ymmärtää kuinka raivoissaan Suomen kokoomus ja natottajat ovat siitä, että taas kerran Venäjän armeija ja Venäjän poliittinen johti toimivat loistavasti.

Ne torjuivat ja mursivst taas kerran USAn ja NATOn sotilaallisen saartorenkaan Venäjän ympärillä. Suomessa kokoomus ja natottajat uskoivat (ja uskovat), että USA ja NATO saavat Venäjän polvilleen ja sitten Suomen kansa saadaan NATOon.

• Kylähullu valehtelee

Kun Suomen venäläismielinen kylähullu avaa suunsa voit olla stavarma, että sieltä tulee jatkuvaa skeidaaeli valetta!

Saslolainen on kokenut ja fiksu politiikko, joka ei koskaan ole järkyttynyt. Ei HÄNELLE tule yllätyksenä se, että "USA ja NATO eivät tee mitään"?

KOSKA hän tietää, ettei niiden tässä tilnteessa EDES kuulu tehdä mitään, koska:

- Ukraina ei ole Naton jäsenmaa
        - Nato ei ole koskaan luvannut puolustaa Eurooppaa vaan vain jäsenmaitaan

Tottaka järkevä ihminen hämmästelee sitä, ettei Venäjä toimi rationalisesti ja rikkoo räikeästi lakia!

Venäjä saatoi törttöilyllään hetkeksi saada haltuunsa Krimin, mutta aiheutti samalla, että Nato-maiden rengas sen ympärillä vain tiivistyy ja kiristyy. Operaation seurauksena kaikki reunavaltiot etsivät itselleen selkänojaa Natosta. Tämä koskee Suomea, Ruotsia ja etenkin Ukrainaa, jolle asiasta annettiin havainto-opetusta!

On vaikeata keksiä, että olisiko Putin voinut keksiä tehdä isompaa munausta!

Salolainen on toki rauhallinen aina. Toista on syrjäytyneellä kylähullulla! Hän vapisee naama punaisena ja ryhti lysähtäneenä kuin Notre Damen kellonsoittaja ja säikyttelee jo pieniä lapsia. Itku kurkussa hän piipittää: Nato!

• nato holistit

Salolainen on suomen pahin natoholisti. Myös eliitimedia on täynnä natoholisteja
      ,nämhän tarvitsevat päivittäisen ravintola anoksensa natoa. Elämä pyörii
      vain yhden asian ympärillä, keksitään valheita ,naurettavuuksia,ym että
      saataisiin päivittäinen natoa annos. Mitään hoitoa näille natoholisteille ei ole .
      Historiassa heille löytyy vastine taistolais tulipalokommunisteista.

• Kylähullun Venäjä

Suomen venäläismielinen kylähullu on kyllä itse viimeinen ihminen Suomessa puhumaan muista ihmisinä, joiden elämä "pyörii vain yhden asian ympärillä"! Kylähullu itse työkseen "keksii valheita ,naurettavuuksia,ym että saisi päivittäisen Venäjä annoksensa! Mitään hoitoa näille venäläismielisille ei ole! Historiassa heille löytyy vastine taistolaisista tulipalokommunisteista!

• psykologinen
        Kylähullun Venäjä kirjoitti:

Suomen venäläismielinen kylähullu on kyllä itse viimeinen ihminen Suomessa puhumaan muista ihmisinä, joiden elämä "pyörii vain yhden asian ympärillä"! Kylähullu itse työkseen "keksii valheita ,naurettavuuksia,ym että saisi päivittäisen Venäjä annoksensa! Mitään hoitoa näille venäläismielisille ei ole! Historiassa heille löytyy vastine taistolaisista tulipalokommunisteista!

HAHHAH, sinä olet yhden asian ihminen, natoruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.
        Olet säälittävä tapaus, hanki elämä!

• Kylähullun idea
        psykologinen kirjoitti:

HAHHAH, sinä olet yhden asian ihminen, natoruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

Ja mikäs itse olet?

sinä olet yhden asian ihminen, Venäjäruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

• psykologinen
        Kylähullun idea kirjoitti:

Ja mikäs itse olet?

sinä olet yhden asian ihminen, Venäjäruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

HAHHAH, kaikki palstalla vierailevat, itseni lisäksi, tietävät että olet päivystänyt täällä vuosikaudet, taukoamatta pakkomielteisesti, natoruikuttaja.

Sinulla ei yksinkertaisesti muuta elämää ole.

• Kylähullun idea
        psykologinen kirjoitti:

HAHHAH, kaikki palstalla vierailevat, itseni lisäksi, tietävät että olet päivystänyt täällä vuosikaudet, taukoamatta pakkomielteisesti, natoruikuttaja.

HAHHAH, kaikki palstalla vierailevat, itseni lisäksi, tietävät että olet päivystänyt täällä vuosikaudet, taukoamatta pakkomielteisesti, Venäjäruikuttaja.

PS Koska minä pelkästään STAAN sinun kirjoituksiisi niin siitä tietää, että OLET ITSE ENEMMÄN NETISSÄ! Et näe siinä mitään kummallista?

Siksi toiseksi: toisin kuin sinulla minulla ON muutakin elämää! Nytkin kirjoitan kesämökiltä ja mokkulan avulla. Itse olet aina samassa avohoidon yksikössä!

• psykoliginen

HAHHAH, kaikki palstalla vierailevat, itseni lisäksi, tietävät että olet päivystänyt täällä vuosikaudet, taukoamatta pakkomielteisesti, Venäjäruikuttaja.

PS Koska minä pelkästään STAAN sinun kirjoituksiisi niin siitä tietää, että OLET ITSE ENEMMÄN NETISSÄ! Et näe siinä mitään kummallista?

Siksi toiseksi: toisin kuin sinulla minulla ON muutakin elämää! Nytkin kirjoitan kesämökiltä ja mokkulan avulla. Itse olet aina samassa avohoidon yksikössä!

no huhhuh, et edes kesämökilläsi pysty olemaan poissa palstalta, todistit siis juuri itse väittämäni todeksi. M.O.T

Yksinkertainenkin vielä, todistaa itseään vastaan.

• Kylähullun idea
        psykoliginen kirjoitti:

no huhhuh, et edes kesämökilläsi pysty olemaan poissa palstalta, todistit siis juuri itse väittämäni todeksi. M.O.T

Yksinkertainenkin vielä, todistaa itseään vastaan.

Enpä todistanut sillä olen tottunut netin käyttäjä jo 20 vuoden ajalta. Käytän sitä olenpa sitten kotona, Thaimaassa ja mökillä ja aikaa jää vaikka mihin muuhun!

Sen sijaan sinä Suomen venäläismielinen kylähullu vietät ITSE netissä paljon enemmän aikaa kuin minä! Minähän vain vastaan sinun ääliömäisyyksiisi! Ilman sinua ei olisi minuakaan!

Joten: mikset ihmettele itseäsi! Mikä saa sinut nettiin jauhamaan epäisänmaallista paskaa?

JA lopuksi: mitä tarkoittaa sana "psykoliginen"? Ei se ainakaan suomea ole? Ei kannat niukalla koulutaustalla tavoitella sanoja, joita ei itsekään ymmärrä!

• psykologinen

Enpä todistanut sillä olen tottunut netin käyttäjä jo 20 vuoden ajalta. Käytän sitä olenpa sitten kotona, Thaimaassa ja mökillä ja aikaa jää vaikka mihin muuhun!

Sen sijaan sinä Suomen venäläismielinen kylähullu vietät ITSE netissä paljon enemmän aikaa kuin minä! Minähän vain vastaan sinun ääliömäisyyksiisi! Ilman sinua ei olisi minuakaan!

Joten: mikset ihmettele itseäsi! Mikä saa sinut nettiin jauhamaan epäisänmaallista paskaa?

JA lopuksi: mitä tarkoittaa sana "psykoliginen"? Ei se ainakaan suomea ole? Ei kannat niukalla koulutaustalla tavoitella sanoja, joita ei itsekään ymmärrä!

puutut nimimerkkiin??? huvittavaa, itseäsi mainostat kylähullun ideana, HAHHAH. Lähinnä säälittävä. "Olet tainnut päästä impotentiksi ihan kansakoulupohjalta"?

Roikut siis NATO palstalla, oletpa sitten mökillä, Thaimaassa tai kotonasi!! Eiköhän tämä riitä, puhuit itsesi lopullisesti pussiin.

• Kylähullu luovuttaa
        psykologinen kirjoitti:

puutut nimimerkkiin??? huvittavaa, itseäsi mainostat kylähullun ideana, HAHHAH. Lähinnä säälittävä. "Olet tainnut päästä impotentiksi ihan kansakoulupohjalta"?

Roikut siis NATO palstalla, oletpa sitten mökillä, Thaimaassa tai kotonasi!! Eiköhän tämä riitä, puhuit itsesi lopullisesti pussiin.

Eli tunnustat häviösi ja luovut?

Ainahan sinä otat selkääsi? Sanavalmiutesi ja perustelusi (joita ei ole) jättää sinua aina kakkoseksi:-) Lisäksi minulla on korvaamaton etu: minun ei tarvitse valehdella kuten sinun.

• psykologinen
        Kylähullu luovuttaa kirjoitti:

Eli tunnustat häviösi ja luovut?

Ainahan sinä otat selkääsi? Sanavalmiutesi ja perustelusi (joita ei ole) jättää sinua aina kakkoseksi:-) Lisäksi minulla on korvaamaton etu: minun ei tarvitse valehdella kuten sinun.

Skitsofreniako vaivaa, et todellakaan valehdellut, vaan kerroit roikkuvasi palstalla, olitpa missäpäin maailmaa tahansa. Siis tunnustit tappiosi, palstalla tauotta päivystävä natoruikuttaja.

Olen todistanut olevani sinun suhteesi oikeassa, joten olen voittanut ja sinä hävinnyt. Näin helppoa sinun kyykyttämisesi on.

Kuvittelet muuten minut joksikin toiseksi, onko sinulla jokin trauma jostakin täällä keskustelevasta henkilöstä?

• Tuttuja
        psykologinen kirjoitti:

Skitsofreniako vaivaa, et todellakaan valehdellut, vaan kerroit roikkuvasi palstalla, olitpa missäpäin maailmaa tahansa. Siis tunnustit tappiosi, palstalla tauotta päivystävä natoruikuttaja.

Olen todistanut olevani sinun suhteesi oikeassa, joten olen voittanut ja sinä hävinnyt. Näin helppoa sinun kyykyttämisesi on.

Kuvittelet muuten minut joksikin toiseksi, onko sinulla jokin trauma jostakin täällä keskustelevasta henkilöstä?

Ja höpö höpö!.En tunnustanut mitään etkä sinä ole, tapasi mukaan, osannut todistaa yhtään mitään. Yrität vain toimia tuomarina omassa asiassa ja jopa jakaa itse itsellesi voittopalkintoja, mikä ei nyt sivistyneellä keskustelijana ole tapana?

Keneksi minun pitäisi sinua kuvitella? En minä tunne oikealta henkilöllisyydeltään ketään täällä enkä välitäkään. Toki tiedän tarkkispojan Tampereelta.... tunnustatko? Ja lisäksi eträän kylähullun. Siinä ne nimimerkkitutut ovatkin.

• psykologinen
        Tuttuja kirjoitti:

Ja höpö höpö!.En tunnustanut mitään etkä sinä ole, tapasi mukaan, osannut todistaa yhtään mitään. Yrität vain toimia tuomarina omassa asiassa ja jopa jakaa itse itsellesi voittopalkintoja, mikä ei nyt sivistyneellä keskustelijana ole tapana?

Keneksi minun pitäisi sinua kuvitella? En minä tunne oikealta henkilöllisyydeltään ketään täällä enkä välitäkään. Toki tiedän tarkkispojan Tampereelta.... tunnustatko? Ja lisäksi eträän kylähullun. Siinä ne nimimerkkitutut ovatkin.

Jaha, siis "kylähullu" nimimerkin takana oleva henkilö aiheutti sinulle trauman ja kuvittelet nyt "kylähulluksi" kaikkia muita keskustelijoita.

Todistin sinut juuri sellaiseksi mitä sinun väitin olevan,sinä olet yhden asian ihminen, natoruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

M.O.T

• Tarkkispojalle
        psykologinen kirjoitti:

Jaha, siis "kylähullu" nimimerkin takana oleva henkilö aiheutti sinulle trauman ja kuvittelet nyt "kylähulluksi" kaikkia muita keskustelijoita.

Todistin sinut juuri sellaiseksi mitä sinun väitin olevan,sinä olet yhden asian ihminen, natoruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

M.O.T

Trauma on hieman överi ilmaisu henkilölle, jolla ei tunnekuohuja ole.

Toistan: sinä et todistanut yhtään mitään etkä ole kelvollinen tuomari omassa asiassasi. Tuo tuomariksi heittäytyminen varmisti tosin henkilösi.

• psykologinen
        Tarkkispojalle kirjoitti:

Trauma on hieman överi ilmaisu henkilölle, jolla ei tunnekuohuja ole.

Toistan: sinä et todistanut yhtään mitään etkä ole kelvollinen tuomari omassa asiassasi. Tuo tuomariksi heittäytyminen varmisti tosin henkilösi.

Jaha nyt kuvittelet minut toiseksi trauman aiheuttajaksi "tarkkispojaksi", olet siis vainoharhainenkin vielä.

Todistin sinun omiin teksteihisi perustuen että olet yhden asian ihminen, natoruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

Tätä et pysty mitenkään kumoamaan, joten hävisit väittelyn ja nolasit itsesi.

• psykologinen
        psykologinen kirjoitti:

Jaha nyt kuvittelet minut toiseksi trauman aiheuttajaksi "tarkkispojaksi", olet siis vainoharhainenkin vielä.

Todistin sinun omiin teksteihisi perustuen että olet yhden asian ihminen, natoruikuttaja, tunnista toiseen, päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

Tätä et pysty mitenkään kumoamaan, joten hävisit väittelyn ja nolasit itsesi.

Et edelleenkään 'todistanut' yhtään mitään eikä mielipiteelläsi ole minun näkökulmastani mitään arvoa.

Väittelyn häviämisestä et voi sen toisena osapuolena toimia itse mitenkään tuomarina.

• NATOn heinämies

Sen jälkeen kun USA ja NATO lähtivät karkuun Venäjän armeijaa Euroopassa Ukrainan kriisin takia, Salolainenkaan ei ole ollut julkisuudessa.

Se viimeinen kerta oli kun Salolainen oli hysteerikko MTVn uutisissa. Joku on käskenyt Salolaista pysymään poissa julkisuudesta kun NATOn kannatus ei vaan nouse vaan pysyy 18 %ssa vaikka Salolainenkin on heilunut NATOn puolesta kuin hullu heinämies.

• Putin Natottaa

USA ja Nato eivät ole olleet läsnä Ukrainassa, joten miten ne olisivat 'lähteneet karkuun'? Salolainen on paikalla, jos pyydetään.

Viimeksi Salolainen oli erittäin rauhallinen ja asiallinen MTVn uutisissa. Totta kai Naton kannatus nousee kun Natoon liittymistä ajaa hartiavoimin toiminnallaan itse Vladimir Putin!

• Natotus pieleen

Natottaminen Ukrainan kriisin avulla meni poskelleen. Sen takia Salolainen, Kanerva ja Ulkopoliittisen Instituutin tutkijat on vedetty pois julkisuudesta.

• Putinilta pieleen

Suomen venäläismielinen kylähullu puhuu 'venäläisin termein'? Suomi on vapaa länsimaa eikä täällä ketään 'vedetä' julkisuudesta vaan uutistoimistot kysyvät kun asiaa on.

Huomionarvoista on se, että Suomen PARAS Natottaja Vladimir Putin työskentelee yhä hartiavoimin sen eteen, että pienet naapurivaltiot liittyvät Natoon!

• Surkutapaus

UPIn Aaltoilaa HS ja IS vielä käyttävät hyväkseen, Aaltoilalta HS-IS saa takuuvarmasti höpönpöpöä Venäjästä, Venäjän halveeraamista, ivaamista, Venäjällä pelottelua, Venäjän vihaamista.

Lehdistö tai eduskunta voisi kiinnostua Aaltoilan motiiveista, kuka käskee, komentaa, vie Venäjä-katkeruuteen, oma tyhmyys, joku suvusta kuollut Suomen-Neuvostoliiton sodassa, kommunistiviha, kokoomus, Sanoma Oy, venäläinen tyttöystävä joskus pettänyt, naapurikateus, vieraiden kulttuurien pelko, Venäjä-vihalla saa julkisuutta, tms. mikä?

• Kylähullua jurppii

UPIn Aaltoila puhuu silkkaa asia, joka tietenkin jurppii Suomen venäläismielistä kylähullua! Hän mieleisi kuulla pelkkää venäläispropagandaa!

Lehdistö on tyytyvänen Aaltoilaan, joka länsimaisessa Suomessa esittää selkeitä länsimaisia kannanottoja!

• Aaltoila solmussa

UPIn Aaltolalta tuli taas iso käki ja kukkanen: "Venäjä on 'paikallinen' suurvalta".

Aaltoila raukka, yrittää paeta itseään ja korjata hölmöjä lausuntojaan, mutta hölmömmäksi menee, "paikallinen suurvalta".

• Kylähullu solmussa

Niin, Suomen venäläismielisen kylähullun pulma on se, ettei monikaan pidä Venäjää suurvaltana!

• Suurvallantuntija
        Kylähullu solmussa kirjoitti:

Niin, Suomen venäläismielisen kylähullun pulma on se, ettei monikaan pidä Venäjää suurvaltana!

Suurin osa pitää Venäjää suurvaltana, syyt, maailman suurin valtio, toiseksi suurimmat asevoimat, suurin ydinasearsenaali, ainoa valtio joka pystyy muuttamaan yhdysvallat radioaktiiviseksi tuhkaksi.
        Suurvalta-asemansa se näytti ottamalla krimin muun maailman vastustuksesta huolimatta.

• Max. keskisuuri
        Suurvallantuntija kirjoitti:

Suurin osa pitää Venäjää suurvaltana, syyt, maailman suurin valtio, toiseksi suurimmat asevoimat, suurin ydinasearsenaali, ainoa valtio joka pystyy muuttamaan yhdysvallat radioaktiiviseksi tuhkaksi.
        Suurvalta-asemansa se näytti ottamalla krimin muun maailman vastustuksesta huolimatta.

Kun taas moni pitää Venäjää keskisuurena valtiona!

Syyt:
        - vain pinta-alaltaan suuri valtio... väkiluku alle 140 miljoonaa
        - heikot asevoimat
        - ydinasearsenaali samaa luokkaa kuin muutamalla muulla, mutta kun niitä EI käytetä!
        - maa, joka pystyy muuttamaan itsensä lisäksi jonkun muun maan tuhkaksi
        - maa, jonka BKT on Hollannin kanssa samaa luokkaa
        - maa, jolla ei ole kaupaksi meneviä teollisuustuotteita
        - maa, joka on Afrikan maiden tapaan taantunut pelkäksi raaka-aineiden viejäksi

Krimi ei todista mitään, koska kyseessä oli kehittymätön pieni naapurivaltio, jonka kimppuun se raukkamaisesti kävi!

• Suurvallantuntija
        Max. keskisuuri kirjoitti:

Kun taas moni pitää Venäjää keskisuurena valtiona!

Syyt:
        - vain pinta-alaltaan suuri valtio... väkiluku alle 140 miljoonaa
        - heikot asevoimat
        - ydinasearsenaali samaa luokkaa kuin muutamalla muulla, mutta kun niitä EI käytetä!
        - maa, joka pystyy muuttamaan itsensä lisäksi jonkun muun maan tuhkaksi
        - maa, jonka BKT on Hollannin kanssa samaa luokkaa
        - maa, jolla ei ole kaupaksi meneviä teollisuustuotteita
        - maa, joka on Afrikan maiden tapaan taantunut pelkäksi raaka-aineiden viejäksi

Krimi ei todista mitään, koska kyseessä oli kehittymätön pieni naapurivaltio, jonka kimppuun se raukkamaisesti kävi!

Hehheh, Venäjän BKT (2011) 2414 miljardia USD, Hollannin 680 iljardia USD, siis lähes nelinkertainen. Lisäksi kun tiedetään Venäjällä 30% liiketoiminnasta olevan harmaalla alueella, niin todelisuudessa Venäjän talous on 5-6 kertaa suurempi kuin Hollannin (alankomaiden).

Venäjän raaka-ainevarat ovat maailman suurimmat, eikä maa suinkaan ole taantunut raaka-aine viejäksi, vaan kehittynyt 20 vuodessa raaka-aineviejäksi ja kehityksen suunta on kasvava.

Olet ulkona asioista kuin lumiukko.

• Max. keskisuuri

Hehheh, Venäjän BKT (2011) 2414 miljardia USD, Hollannin 680 iljardia USD, siis lähes nelinkertainen. Lisäksi kun tiedetään Venäjällä 30% liiketoiminnasta olevan harmaalla alueella, niin todelisuudessa Venäjän talous on 5-6 kertaa suurempi kuin Hollannin (alankomaiden).

Venäjän raaka-ainevarat ovat maailman suurimmat, eikä maa suinkaan ole taantunut raaka-aine viejäksi, vaan kehittynyt 20 vuodessa raaka-aineviejäksi ja kehityksen suunta on kasvava.

Olet ulkona asioista kuin lumiukko.

Lasketko, että on erinomainen etu se, että 30 % "liiketoiminnasta olevan harmaalla alueella"?

Ohessa mukavaa tilastotietoa:

Lähde: HS 18.2.2014

Bruttokansantulo
        (kokonaistuotanto jaettuna asukasmäärällä)

Suomi 34.030 euroa
        Viro 11.820 euroa
        Venäjä 9.300 euroa

Korruption määrä

Sijoitus

3. Suomi
        28. Viro
        127.Venäjä

Jos minulla olisi tilasto lehdistön vapaudesta niin siinäkin olisi Venäjän sijoitus päälle sata!

Venäjän raaka-ainevarat ovat maailman suurimmat, mutta niiden käyttö onkin sitten toinen asia. Tutkija Tauno Tiusanen lausui asiasta:

"Tiusanen kuvasi, miten neuvostojärjestelmä perustui keskinkertaisuuksien johtamaan kollektiiviseen vastuuttomuuteen. Talonpoikaisjärkeen perustuva talouslaskenta oli mahdotonta. Järjestelmä perustui resurssien tolkuttomaan tuhlaukseen"

Lausunto koski Neuvostoliittoa, mutta tuhlailun suhteen mikään ei ole muuttunut.

Pelkän raaka-aineiden myyjän osa ei ole aina helppo, koska siinä suhdanteet vaihtelevat. Tämän on myös Venäjä väliin kokenut..

• Suurvallantuntija

Lasketko, että on erinomainen etu se, että 30 % "liiketoiminnasta olevan harmaalla alueella"?

Ohessa mukavaa tilastotietoa:

Lähde: HS 18.2.2014

Bruttokansantulo
        (kokonaistuotanto jaettuna asukasmäärällä)

Suomi 34.030 euroa
        Viro 11.820 euroa
        Venäjä 9.300 euroa

Korruption määrä

Sijoitus

3. Suomi
        28. Viro
        127.Venäjä

Jos minulla olisi tilasto lehdistön vapaudesta niin siinäkin olisi Venäjän sijoitus päälle sata!

Venäjän raaka-ainevarat ovat maailman suurimmat, mutta niiden käyttö onkin sitten toinen asia. Tutkija Tauno Tiusanen lausui asiasta:

"Tiusanen kuvasi, miten neuvostojärjestelmä perustui keskinkertaisuuksien johtamaan kollektiiviseen vastuuttomuuteen. Talonpoikaisjärkeen perustuva talouslaskenta oli mahdotonta. Järjestelmä perustui resurssien tolkuttomaan tuhlaukseen"

Lausunto koski Neuvostoliittoa, mutta tuhlailun suhteen mikään ei ole muuttunut.

Pelkän raaka-aineiden myyjän osa ei ole aina helppo, koska siinä suhdanteet vaihtelevat. Tämän on myös Venäjä väliin kokenut..

Hehheh, nyt menet BKT:n per kapita, siitä ei ollut kysymys, vaan Venäjän talouden koosta. Neuvostojärjestelmää ei kannata tähän keskusteluun tuoda, tietänet että neuvostoliito hajosi jo yli 20v sitten.

Lehdistön vapaus ei liity keskustelun aiheeseen, suurvalta-asemaan, Kiinakin on suurvalta.

Kun paljastut valehtelijaksi, käännät keskustelun pois alkuperäisestä aiheesta.

• Max. keskisuuri

Hehheh, nyt menet BKT:n per kapita, siitä ei ollut kysymys, vaan Venäjän talouden koosta. Neuvostojärjestelmää ei kannata tähän keskusteluun tuoda, tietänet että neuvostoliito hajosi jo yli 20v sitten.

Lehdistön vapaus ei liity keskustelun aiheeseen, suurvalta-asemaan, Kiinakin on suurvalta.

Kun paljastut valehtelijaksi, käännät keskustelun pois alkuperäisestä aiheesta.

Keskustelun aihe on se, mistä keskustellaan etkä sinä sitä päätä. Kyse on maiden yleisestä toimivuudesta.

• Suurvallantuntija

Keskustelun aihe on se, mistä keskustellaan etkä sinä sitä päätä. Kyse on maiden yleisestä toimivuudesta.

Sekosit raukka, tässä oli nyt kyse Venäjän suurvalta-asemasta, eikä "maiden yleisestä toimivuudesta"

Olet Max. keskinkertainen keskustelija.

• Höpsis

Sekosit raukka, tässä oli nyt kyse Venäjän suurvalta-asemasta, eikä "maiden yleisestä toimivuudesta"

Olet Max. keskinkertainen keskustelija.

Tarkkispoika ilmeisesti kun alkoi nimittelyt?

• kippis
        Höpsis kirjoitti:

Tarkkispoika ilmeisesti kun alkoi nimittelyt?

??? Totesin vaan tasosi, älä ota nokkiisi, tyydy vaan siihen mitä olet.

• Hirveän tärkeä Nato

Olisi asiallista ja on tavattoman tärkeää kuulua meidän Kansainvälisen Yhteisön puolustusliitto Natoon. Nato pystyy hävittämään äkkiä kaikki rikolliset venäläiset.

Harmi jos pojat (ja tytöt) joutuisivat yksin taistelemaan rikollisia venäläisiä vastaan.

• Itkua vääntää

Salolainen on vedetty pois julkisuudesta sen jälkeen kun hän oli lähellä murtua täysin MTVn uutisissa kun USA ei tullutkaan auttamaan NATOa eikä Eurooppaa ja nyt kun NATOn Euroopan amerikkalainen komentaja ei ole tullut Eurooppaan kun tarjoamaan lämmintä kättä.

• Kylähullu itkee

Suomessa ei ihmisiä 'vedetä eikä työnnetä' ja julkisuudessa Salolainen esiintyy aina rauhallisesti ja hillitysti!

Ei kukaan järkevä Suomessa odotakaan, että Nato sotisi jonkun Ukrainan takia! Ei NATOn Euroopan amerikkalainen komentaja mitään käsiä tarjo vaan kertioo jäsenmailleen järjestön tilanteen!

• ljuetun ymjärrys

Taitaa olla tuolla aloittajalla tuo luertun ja kuullun ymmärtäminen yhtä heikolla tasolla kuin hänen kitjoitustaitonsakin ja yhtä heikolla tasolla kuin Pertti Salolaisen logiikka, joka juuri viime viikolla vouhotti NATOOn liittymisestä saatuaan tekstiviestin: "Heti NATOon"

Ei Salolainen ole ollut koskaan mitään muuta kuin NATO vouhottaja ja täysi pelle.

• Itsestäänselvyys Nat

On itsestään selvää Vapaan maan kuulua heti Natoon!
      Suomen Vapaussota 1918 ajoi rikolliset pois maasta.

• syyntakeeton jo

Salolainen on jo ihan syyntaketoon.

Nyt hän ehdottaa, että koko EU liittyy Natoon kun ei Naton lähettiläänä tiedä, että Natoon eivät voi kokoomusseniorit , marttakerhot, muut sotilasliitot tai Euroopan Unioni liittyä eikä EUssa voisa sellaista päätöstä tehdä.

• Viisdas päätös

Sen sijaan SUOMI voi liittyä Natoon jäsenvaltiona ja se olisi varsin viisas päätös!

• Senkin maanpetturit

Nyt Salolainen on mukana Sanoma Oyn ja Helsingin Sanomien juonessa leimaamassa keskustaa puolueena, Väyrystä, Lehtomäkeä, Tiilikaista Suomen ulkopolitiikan vastaisiksi ja maanpettureiksi.

• Menneisyyden mies!

Ei hän todellisuudessa noin sanonut vaan moitti joidenkin kepulaisten (Lehtomäki, Väyrynen) linjauksia.

Tämän päivän HS:ssä Sipilä totesi itse olevansa eri linjoilla Paten kanssa ja vihjaisi, että jos hallitukseen mennään ei Pate siihen ainakaan mahdu mukaan!

• tiltulla

Tiltulla on vauhti päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe