Soini jää sairauslomalle, kuulema pää on pettänyt?
Soini hermolomalle?
19
120
Vastaukset
- Puoluekiusaajat alas
Nilkka heh heh, voi pyhä yksinkertaisuus minkälaista porukkaa, sinä et ainakaan pään takia sairaslomalle joudu, sehän on sulla ihan tyhjä. Oletko koskaan ajatellut mikä mielenterveysongelma sinulla on menehän hoitoon. Suomeksi sanottuna sinä sairastat vainoharhaista jakomielitautia. Itsellesi se suo viihedettä, mutta naapurustolle ja leikkikavereille olet melkoinen rasite.
Sun juttus:
-typerä
-lapsellinen
-panettelua
-valehtelua
Mun on pakko äänestää perussuomalaisia, kun en viitti aina lukeä tällaista sontaa.
PS: Yritä vaihtaa levyä!- samat oireet
"Nilkka heh heh, voi pyhä yksinkertaisuus minkälaista porukkaa"
Älähän nyt. Jutilalla oli nilkkatulehdus lätkä-MM-kultajuhlien jälkeen. Siksi häntä ei nähty kauppatorilla.
Ei tämä niin epätavallista ole.
"Mun on pakko äänestää perussuomalaisia, kun en viitti aina lukeä tällaista sontaa."
Sinä siis mielummin äänestät sontaa kuin luet sitä? No mikäs siinä. Muistas vaan että saatat myös saada sitä sontaa.
- Leikkauslista!
Onko antipersujen virallinen kanta poistaa työntekijöiden sairaslomat? Oletteko itse valmiita menemään töihin kuumeessa, nilkka kipeänä, keuhkoveritulpassa ym. ??
- Siittä on kysymys.
Olen tehnyt toimistotöitä nilkka lasikuitukipsissä. Ei mitään ongelmaa. Minua kylläkin motivoi se, että minulla oli vastuu erään projektin läpiviennistä. Oikeissa työpaikoissa, jopa tuotantopuolella, on hyvin yleistä, että tehdään töitä vaikka vähän vihloisi tai pitäisi käyttää tukisiteitä.
On aikaansaavia vastuunkantajia ja ruikuttavia vastuunpakoilijoita. Kumpaan sektoriin pitäisi Persuedustajat asettaa?
- Jos on nilkka...
niin eipä ihme. 200 kg painava ruppi alkaa olla liikaa nivelille. Ameriikassa noin läskit ihmiset ajelee moottoripyörätuolilla. Persujen kannattaisi nyt kerätä kolehti ja ostaa johtajalleen sellainen.
- heikkopsyyke
Soini on psyykeltään niin heikko, ettei saa yhtä yksinkertaista asiaa kuntoon. Oma paino ja terveys. Se kun ei vaadi muuta kuin ravintotottumusten muuton ja lisää liikuntaa.
Ihan käsittämätön syöttöporsastyynyprinsessa. Siinä se Soinin luonteen lujuus.
Muka päämisnisteriksi, hahah! - kenttä toteaa
Soinin vastuunpakoilu jatkuu. Osaako hän edes hävetä? No eipä tietenkään!
- vanhaa rataa?
Vermon raveissa keskiviikkona Ukraina unohtuu. Timppa tulee sitten taas jälkeenpäin öyhöttämään, että väärin sammutettu.
- asia hyvissä käsissä
Yleisön kuten tämän palstankin pyynnöstä Timo Soini on kutsunut koolle ulkoasiainvaliokunnan
Erkki Tuomiojan toimet EU:n ulkoasianneuvostossa eivät ole kansan mielestä
riittäviä
Myös suomalainen päätöksentekokoneisto on pantava pyörimään
toteaa Soini
http://timosoini.fi/2014/03/ulkoasianvaliokunta-koolle-pyynnostani/
Päätin pyytää Ulkoasianvaliokuntaa koolle myöhään eilen illalla. Kokous pidetään tänään sunnuntaina klo 16.30, kuultavana on ulkoministeri Erkki Tuomioja, joka matkustaa huomenna Brysseliin EU:n Ulkoasianneuvoston kokoukseen.
On tärkeää, että Eduskunta saa asiasta kaiken ajantasaisen tiedon. Tämä mahdollistaa myös kannanmuodostuksen ja mandaatin.
Itse en pääse tämänpäiväiseen kokoukseen. Nilkkani kuvattiin perjantaina ja minut määrättiin viikon mittaiselle sairauslomalle. Vasemman nilkan nivelside on rikki.
Varapuheenjohtaja Pertti Salolainen johtaa tämänpäiväisen kokouksen.- Lanttuvikaisetpersut
Sinä spämmääjä et taida olla aivan terve? Tampereeltako Seppo näppäilee?
- Soienin Timppa
Nilkkani kuvattiin perjantaina ja minut määrättiin viikon mittaiselle sairauslomalle.
Se ei kuitenkaan estänyt minua jutustelemasta 40 minuuttia Ylen Ykkösaamussa seuraavana päivänä. Sainhan kertoilla tajunnanvirtaani ja jutella vaikkapa hevosurheilusta.
Tästä Ukrainan tapauksesta ei taida selvitä ihan röhönaurulla ja parilla messevällä sutkauksella. Ja nilkkakaan ei meinaa bootsiin mahtua. taitaa olla parempi, että Salolaisen Pertsa hoitaa tämän. - Tekosyy!
Soienin Timppa kirjoitti:
Nilkkani kuvattiin perjantaina ja minut määrättiin viikon mittaiselle sairauslomalle.
Se ei kuitenkaan estänyt minua jutustelemasta 40 minuuttia Ylen Ykkösaamussa seuraavana päivänä. Sainhan kertoilla tajunnanvirtaani ja jutella vaikkapa hevosurheilusta.
Tästä Ukrainan tapauksesta ei taida selvitä ihan röhönaurulla ja parilla messevällä sutkauksella. Ja nilkkakaan ei meinaa bootsiin mahtua. taitaa olla parempi, että Salolaisen Pertsa hoitaa tämän.TEKOSYY!
- karppi2
Massa toki pitää jalat maassa, mutta ylipaino oli kyllä liikaa jaloille.
- kannattaa seurata
Romahdus Venäjällä vahvistuu,
vaikka aivan viime minuuteilla on ollut pientä nousua
Nousun syynä saattaa olla Ile joka on jättänyt toimimatta
tällainen voi heti vaikuttaa vaikka mihin
http://www.demari.fi/politiikka/uutiset/19281-ilkka-kanervan-vitkuttelu-suivaannutti-puoluetoverin-perusteellisesti
No, laskun jyrkentymistä on odotettavissa kyllä
koska New York aukeaa 16:30
ja ihan varma on että usa:laiset panikoivat
ja niiden rahastoilla on isot energiapositiot
Venäjällä
Rupla on romahtanut tasaisesti
mutta pörssi lähti syöksyyn alas nyt noin 12,5
Katsotaan joutuvatko sulkemaan finanssilaitokset
ja ilmatilan.
Seuraa perussuomalaisia päättäjiä Venäjän kaaoksen keskellä
pysyt asian ytimessä
nämäkin seuraavat mikset sinä
Helsingin Sanomissa, Hufvudstadsbladetissa, Iltalehdessä, Ilta-Sanomissa, Verkkouutisissa, MTV:n nettisivuilla ja STT:ssä sekä Aamulehdessä kahteenkin kertaan (Aamulehti 1, Aamulehti 2).
Sunnuntaina kommentoin asiaa Yle Radio Suomen ylimääräisessä Ajantasa-ohjelmassa (ajassa 35.40) sekä television puolella Ylen Ukrainan tilannetta koskevassa erikoislähetyksessä. Yle teki myös nettiuutisen.
Tänä aamuna olin sekä Huomenta Suomessa että Ylen Aamu-tv:ssä keskustelemassa aiheesta.
http://jussiniinisto.fi/index.php/2014/03/mediassa-ukrainasta/
Web of Trust
Viime päivinä toimittajat ovat tiuhaan kyselleet kommenttejani Ukrainan tilanteeseen. Olen puolustusvaliokunnan puheenjohtajan ominaisuudessa todennut, että Suomen on seurattava tilannetta tehostetusti. Mikäli sota Ukrainassa syttyy, valmiustilan nosto Suomessa voi tulla ajankohtaiseksi, mutta vielä sille ei ole tarvetta. Suomen on tärkeintä pitää jatkossakin huolta omasta uskottavasta puolustuksesta.- Saappaat kiiltää jo
Herr Flick odottaa vesi kielellä, että saisi pukea komerossa odottavan univormun päälleen.
- päiväpalkka laskee
Jan Vapaavuori pudottaa palkkansa kahteen tonniin
mutta
tämä on siis päiväpalkka
joka nyt laski kevyesti
http://www.demari.fi/politiikka/uutiset/19272-jan-vapaavuoresta-tiistaina-kahden-tonnin-ministeri - Simo Toini
Paskansin juuri housuihin seuraavaksi otan taas kaljaa. Näin pelastan Suomen.
- wanha weteraani
Kukaan muu poliitikko kuin Soini ei jättäisi töitään hoitamatta kipeytyneen nilkan takia. Onneksi myöskään Suomen Sotilailla ei olleet kipeytyneet nilkat 1939-1945.
- tärkein työ
Katainen ilkkuu . Mitäs minä sanoin Kreikka pelastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423950Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal403550- 703158
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak913010Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no872012- 351978
- 241829
- 311781
- 331769
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231714