En saanut tätä pois mielestäni, niin tulin kertomaan tänne ajatukseni. Olit tummatukkainen ja ruskeasilmäinen älyttömän(!) komea nuori mies, varmaan saman ikäinen kuin minä, eli 18-21 paikkella. Olit pelkääjän paikalla ilmeisesti vaaleassa autossa, saattoi olla rekka tai joku, en ole varma enää. Säikähdin, kun huomasin, että katselit meitä niin intiimisti ja siinä oli muutakin mitä en oikein osaa sanoilla kuvata..
Älysin että katselit varmaan niin kiinnostuneena vaaleatukkaista naista, joka oli automme kyydissä myös. Tuli niin surku olo, kun tuli sellainen tunne, että tunsit vahvaa vetovoimaa tai jotakin häntä kohtaan ja hän ei sitten edes huomannut sinua ja et koskaan pääse juttelemaan hänelle..
Autossa
uusi yritys06
5
1119
Vastaukset
- OnksViljoooNäkyny...
Ja sä olet sen blondin mies?
- uusi yritys06
Hahaha :D en tiiä miks tulin tänne takas, mutta ei en ole edes mies, ja olen vaan sen blondin hyvä ystävä.
- ehkäse
Missäköhän tämä tapahtui ja milloin...? Mitäs minä nyt ulkonäköäni kehumaan, mutta tilanne tuntui tutulta :)
- uusi yritys06
Ihan helmikuun vikana päivänä tai kahtena maaliskuun ekana päivänä.. Oltiin aika Helsinki-Vantaa-alueella tai siinä lähialueella. =)
- eisittenkään
uusi yritys06 kirjoitti:
Ihan helmikuun vikana päivänä tai kahtena maaliskuun ekana päivänä.. Oltiin aika Helsinki-Vantaa-alueella tai siinä lähialueella. =)
Harmi, ei tärpännyt :/ toivottavasti löytyy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623