Mitenkä toimia jos haluaisi tarjota maksullista seksiä? Eli mistä niitä asiakkaita hankitaan?
Maksullinen seksi
14
1117
Vastaukset
- Sieltä minäkin
www.seksitreffit.fi
- NSheikki
www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.
- hullu?
NSheikki kirjoitti:
www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.
Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?
- NSheikki
hullu? kirjoitti:
Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?
No löytyipäs sille huonolle maineelle todella yksinkertainen selitys. Kaiken syynä onkin vanha tuttu _joku muu_.
- En jakele vieraille
En myy enkä jaa. Mun ovelle en päästä seksin perässä juoksevia koiraita.
Lapsiperheitä. Kyläilemmässä tulevia. Vittua en jakele sen minä pidän kaukana muilta uroksilta oman urokseni kalu kepaa ei vieraav kalu. - paikan paikka
alastonsuomi,sexwork,iskuritreffit,suomi24 treffit,kuvake,irg seksitreffit yms yms minne vain voi ilmoituksen laittaa
=) - kuumatkissa
Kiitos! Onkohan täällä kiinnostusta?
- kuuma koira
En usko. Löydät ehkä paremmankin kanavan asiakkaiden kalastelullesi.
- Anonyymi
No voisi ollakkin
- Anonyymi
Ilmoita esim seksi treffei ssä haluatko myydä itseäsi vai naida muuten vain
- Anonyymi
Kävele.Kaalimadon.
Ikkunan.Ohi.Puolituntia.
Edestakaisin.Jos,ei.
Jos,Ei.Yksinäiset,Miehet.
Kysy,Sulta,Kuulumisia.
Ei.He.Varmaan,myöskään.
Ole,seuraa,etsimässä. - Anonyymi
Kaikki maksullista seksiä ostavat pitäisi yksinkertainen viedä saunan taakse. Ei ne ole ihmisiä. Sama koskee tietysti raiskaajia ja muita friikkejä, kuten transuja jne...
- Anonyymi
Aika laaja kysymys.Olen 39v rva mua rupesi tää asia polttaa noi 5 tosi kovin. Kokeilin useita juttujaki, ton sitten kuiteski pongasin parhaaksi ravintolassa tansseissa tää toi miehet lähelle, ja pääsi juttelee usein asioita perusteellisesti.
Niin kuitenki että aluksi toin miehiä kotiin, ja kaikki asiat toimi piti paikkansa ilman ongelmia,miehet maksoi sen mitä ravintolassa oli keskusteltu,että maksavat minusta tietyn hinnan kun myös saavat riisua minut oikei perusteellisesti tutkien.
Kuten sen myös tavallaa kunnioi ti kaikkia miehä, olivat jopa tavallisen rajuja raakoja pano miehiä nussimaa, siitä raha summasta,minkä maksoivat vitustani kun oltii nussittu.
Voin todeta se voi olla myös tosi rankkaa työtäki.
Mutta tyytyväinen tosi tyytyväinen olen minlkä kohtelun olen vittulleni saanut haaroje reisieväliini.
Erittäi tyytyväinen rva olen.❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859