Maksullinen seksi

Minnaa

Mitenkä toimia jos haluaisi tarjota maksullista seksiä? Eli mistä niitä asiakkaita hankitaan?

14

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltä minäkin

      www.seksitreffit.fi

      • NSheikki

        www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.


      • hullu?
        NSheikki kirjoitti:

        www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.

        Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?


      • NSheikki
        hullu? kirjoitti:

        Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?

        No löytyipäs sille huonolle maineelle todella yksinkertainen selitys. Kaiken syynä onkin vanha tuttu _joku muu_.


    • En jakele vieraille

      En myy enkä jaa. Mun ovelle en päästä seksin perässä juoksevia koiraita.
      Lapsiperheitä. Kyläilemmässä tulevia. Vittua en jakele sen minä pidän kaukana muilta uroksilta oman urokseni kalu kepaa ei vieraav kalu.

    • paikan paikka

      alastonsuomi,sexwork,iskuritreffit,suomi24 treffit,kuvake,irg seksitreffit yms yms minne vain voi ilmoituksen laittaa

      =)

    • kuumatkissa

      Kiitos! Onkohan täällä kiinnostusta?

      • kuuma koira

        En usko. Löydät ehkä paremmankin kanavan asiakkaiden kalastelullesi.


      • Anonyymi

        No voisi ollakkin


    • Anonyymi

      Ilmoita esim seksi treffei ssä haluatko myydä itseäsi vai naida muuten vain

    • Anonyymi

      Kävele.Kaalimadon.
      Ikkunan.Ohi.Puolituntia.
      Edestakaisin.Jos,ei.
      Jos,Ei.Yksinäiset,Miehet.
      Kysy,Sulta,Kuulumisia.
      Ei.He.Varmaan,myöskään.
      Ole,seuraa,etsimässä.

    • Anonyymi

      Kaikki maksullista seksiä ostavat pitäisi yksinkertainen viedä saunan taakse. Ei ne ole ihmisiä. Sama koskee tietysti raiskaajia ja muita friikkejä, kuten transuja jne...

    • Anonyymi

      Aika laaja kysymys.Olen 39v rva mua rupesi tää asia polttaa noi 5 tosi kovin. Kokeilin useita juttujaki, ton sitten kuiteski pongasin parhaaksi ravintolassa tansseissa tää toi miehet lähelle, ja pääsi juttelee usein asioita perusteellisesti.
      Niin kuitenki että aluksi toin miehiä kotiin, ja kaikki asiat toimi piti paikkansa ilman ongelmia,miehet maksoi sen mitä ravintolassa oli keskusteltu,että maksavat minusta tietyn hinnan kun myös saavat riisua minut oikei perusteellisesti tutkien.
      Kuten sen myös tavallaa kunnioi ti kaikkia miehä, olivat jopa tavallisen rajuja raakoja pano miehiä nussimaa, siitä raha summasta,minkä maksoivat vitustani kun oltii nussittu.
      Voin todeta se voi olla myös tosi rankkaa työtäki.
      Mutta tyytyväinen tosi tyytyväinen olen minlkä kohtelun olen vittulleni saanut haaroje reisieväliini.
      Erittäi tyytyväinen rva olen.❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe