Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Maksullinen seksi

Mitenkä toimia jos haluaisi tarjota maksullista seksiä? Eli mistä niitä asiakkaita hankitaan?
132086
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

www.seksitreffit.fi

Äänestä
  • www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.

Äänestä

• NSheikki kirjoitti:

www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.

Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?

Äänestä

• hullu? kirjoitti:

Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?

No löytyipäs sille huonolle maineelle todella yksinkertainen selitys. Kaiken syynä onkin vanha tuttu _joku muu_.

Äänestä

En myy enkä jaa. Mun ovelle en päästä seksin perässä juoksevia koiraita.
Lapsiperheitä. Kyläilemmässä tulevia. Vittua en jakele sen minä pidän kaukana muilta uroksilta oman urokseni kalu kepaa ei vieraav kalu.

Äänestä

alastonsuomi,sexwork,iskuritreffit,suomi24 treffit,kuvake,irg seksitreffit yms yms minne vain voi ilmoituksen laittaa

=)

Äänestä

Kiitos! Onkohan täällä kiinnostusta?

Äänestä
  • En usko. Löydät ehkä paremmankin kanavan asiakkaiden kalastelullesi.

Äänestä

• No voisi ollakkin

Äänestä

Ilmoita esim seksi treffei ssä haluatko myydä itseäsi vai naida muuten vain

Äänestä

Kävele.Kaalimadon.
Ikkunan.Ohi.Puolituntia.
Edestakaisin.Jos,ei.
Jos,Ei.Yksinäiset,Miehet.
Kysy,Sulta,Kuulumisia.
Ei.He.Varmaan,myöskään.
Ole,seuraa,etsimässä.

Äänestä

Kaikki maksullista seksiä ostavat pitäisi yksinkertainen viedä saunan taakse. Ei ne ole ihmisiä. Sama koskee tietysti raiskaajia ja muita friikkejä, kuten transuja jne...

Äänestä

Aika laaja kysymys.Olen 39v rva mua rupesi tää asia polttaa noi 5 tosi kovin. Kokeilin useita juttujaki, ton sitten kuiteski pongasin parhaaksi ravintolassa tansseissa tää toi miehet lähelle, ja pääsi juttelee usein asioita perusteellisesti.
Niin kuitenki että aluksi toin miehiä kotiin, ja kaikki asiat toimi piti paikkansa ilman ongelmia,miehet maksoi sen mitä ravintolassa oli keskusteltu,että maksavat minusta tietyn hinnan kun myös saavat riisua minut oikei perusteellisesti tutkien.
Kuten sen myös tavallaa kunnioi ti kaikkia miehä, olivat jopa tavallisen rajuja raakoja pano miehiä nussimaa, siitä raha summasta,minkä maksoivat vitustani kun oltii nussittu.
Voin todeta se voi olla myös tosi rankkaa työtäki.
Mutta tyytyväinen tosi tyytyväinen olen minlkä kohtelun olen vittulleni saanut haaroje reisieväliini.
Erittäi tyytyväinen rva olen.❤️❤️

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Minnaa kirjoitti:

Mitenkä toimia jos haluaisi tarjota maksullista seksiä? Eli mistä niitä asiakkaita hankitaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu