Maksullinen seksi

Minnaa

Mitenkä toimia jos haluaisi tarjota maksullista seksiä? Eli mistä niitä asiakkaita hankitaan?

14

1963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltä minäkin

www.seksitreffit.fi

• NSheikki

www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.

• hullu?
        NSheikki kirjoitti:

www.sexwork.net myös. Tosin sen foorumi on huonomaineinen nykyisten moderaattoreidensa vuoksi.

Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?

• NSheikki
        hullu? kirjoitti:

Itseasiassa moderaattorien maine on huono yhden sekopään takia, joka mollaa opistoa täällä. Mutta ei kuitenkaan voi olla tulematta aina vaan takaisin, vaikka on saanut bannit.. Herää kysymys; jos joku sivu on omasta mielestä huono, miksi sinne pitää pyrkiä niin kovasti takaisin?

No löytyipäs sille huonolle maineelle todella yksinkertainen selitys. Kaiken syynä onkin vanha tuttu _joku muu_.

• En jakele vieraille

En myy enkä jaa. Mun ovelle en päästä seksin perässä juoksevia koiraita.
      Lapsiperheitä. Kyläilemmässä tulevia. Vittua en jakele sen minä pidän kaukana muilta uroksilta oman urokseni kalu kepaa ei vieraav kalu.

• paikan paikka

alastonsuomi,sexwork,iskuritreffit,suomi24 treffit,kuvake,irg seksitreffit yms yms minne vain voi ilmoituksen laittaa

=)

• kuumatkissa

Kiitos! Onkohan täällä kiinnostusta?

• kuuma koira

En usko. Löydät ehkä paremmankin kanavan asiakkaiden kalastelullesi.

• Anonyymi

No voisi ollakkin

• Anonyymi

Ilmoita esim seksi treffei ssä haluatko myydä itseäsi vai naida muuten vain

• Anonyymi

Kävele.Kaalimadon.
      Ikkunan.Ohi.Puolituntia.
      Edestakaisin.Jos,ei.
      Jos,Ei.Yksinäiset,Miehet.
      Kysy,Sulta,Kuulumisia.
      Ei.He.Varmaan,myöskään.
      Ole,seuraa,etsimässä.

• Anonyymi

Kaikki maksullista seksiä ostavat pitäisi yksinkertainen viedä saunan taakse. Ei ne ole ihmisiä. Sama koskee tietysti raiskaajia ja muita friikkejä, kuten transuja jne...

• Anonyymi

Aika laaja kysymys.Olen 39v rva mua rupesi tää asia polttaa noi 5 tosi kovin. Kokeilin useita juttujaki, ton sitten kuiteski pongasin parhaaksi ravintolassa tansseissa tää toi miehet lähelle, ja pääsi juttelee usein asioita perusteellisesti.
      Niin kuitenki että aluksi toin miehiä kotiin, ja kaikki asiat toimi piti paikkansa ilman ongelmia,miehet maksoi sen mitä ravintolassa oli keskusteltu,että maksavat minusta tietyn hinnan kun myös saavat riisua minut oikei perusteellisesti tutkien.
      Kuten sen myös tavallaa kunnioi ti kaikkia miehä, olivat jopa tavallisen rajuja raakoja pano miehiä nussimaa, siitä raha summasta,minkä maksoivat vitustani kun oltii nussittu.
      Voin todeta se voi olla myös tosi rankkaa työtäki.
      Mutta tyytyväinen tosi tyytyväinen olen minlkä kohtelun olen vittulleni saanut haaroje reisieväliini.
      Erittäi tyytyväinen rva olen.❤️❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      90
      2723
    2. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      55
      1947
    3. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      115
      1945
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      33
      1616
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      93
      1560
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      27
      1530
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      141
      1274
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      254
      997
    10. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      976
    Aihe