vähän heikottaa ja peräsuoli valskaa,kun kaljanjuonti on sekoittanut pötsin.
Mutta parastani panen.
Työviikkoni palstalla alkoi
11
<50
Vastaukset
- tervetuloa
Poista heikotus jatka päivääsi pirteästi tule vaikka ruokatunnilla
kahvitarjoilu
Tule tapaamaan slavistiikan tohtori Jussi Halla-ahoa
Hän selvittää slaavilaisen maailman kriisien menneisyyden, nykyisyyden
ja tulevat ajatusmallit
Tervetuloa
/////////////////////////////////// P E R U S S U O M A L A I S E T ////////////////////////////////////
////////////// liike suomalaisten puolesta, oikeudenmukaisuuden puolesta //////////////
TERVETULOA
TULE TAPAAMAAN TOHTORI-JUSSIA TÄNÄÄN KELLO 12
Eduskunnan Pikkuparlamentin Kansalaisinfo
Arkadiankatu 3 - Helsinki
Maanantaina 3.3. klo 12 – 13.30 Kansalaisinfossa ovat paikalla Jussi Halla-aho, Pirkko Ruohonen-Lerner ja Maria Tolppanen. Tervetuloa keskustelemaan ajankohtaisista asioista! Tilaisuuden järjestäjä: Perussuomalaisten eduskuntaryhmä- jos tulen
niin näyttääkö jussi pyydettäessä sotilaspassinsa
- mitä virkaa
jos tulen kirjoitti:
niin näyttääkö jussi pyydettäessä sotilaspassinsa
No kerrotko että minkä tähden pitäisi sotilaspassi näyttää?
Oletko joku kiihkoilija ja katselet sota filmejä jatkuvasti. - patriootti.
mitä virkaa kirjoitti:
No kerrotko että minkä tähden pitäisi sotilaspassi näyttää?
Oletko joku kiihkoilija ja katselet sota filmejä jatkuvasti.jussihan on kunnon isänmaallinen soturi ja jokainen isänmaallinen ihminen on käynyt armeijan. jussin armeijan käynnistä on herännyt epäily ja jussi patrioottina kumoo tämän näyttämällä sotilaspassinsa
- ..................
patriootti. kirjoitti:
jussihan on kunnon isänmaallinen soturi ja jokainen isänmaallinen ihminen on käynyt armeijan. jussin armeijan käynnistä on herännyt epäily ja jussi patrioottina kumoo tämän näyttämällä sotilaspassinsa
Ei uppoa juttusi kehenkään,Halla-aho voi olla isänmaallinen mutta isänmaallisuuden kriteeri ei ole pelkästään se että on käynyt intin.
Luulen että Haavistokin on isänmaallinen,vaikka on homo,sivari ja vihreä.
Aivan turhaa lässytystä tuosta sivariudesta,itse olin aikoinaan 11kk. intissä eikä se tehnyt minusta yhtään sen enempää isänmaallista.Sinne mentiin koska se vaan piti käydä,nythän siitä pääsee luistaan hyvin helposti. - haavisto ei
.................. kirjoitti:
Ei uppoa juttusi kehenkään,Halla-aho voi olla isänmaallinen mutta isänmaallisuuden kriteeri ei ole pelkästään se että on käynyt intin.
Aivan turhaa lässytystä tuosta sivariudesta,itse olin aikoinaan 11kk. intissä eikä se tehnyt minusta yhtään sen enempää isänmaallista.Sinne mentiin koska se vaan piti käydä,nythän siitä pääsee luistaan hyvin helposti.olekkaan huudellut isänmaallisuudellaan niin kun jussi. kerro nyt mikä on jussin sotilasarvo ja mikä oli palveluspaikka
- miksi jussi
.................. kirjoitti:
Aivan turhaa lässytystä tuosta sivariudesta,itse olin aikoinaan 11kk. intissä eikä se tehnyt minusta yhtään sen enempää isänmaallista.Sinne mentiin koska se vaan piti käydä,nythän siitä pääsee luistaan hyvin helposti.luisti intin
- hehehehe
haavisto ei kirjoitti:
olekkaan huudellut isänmaallisuudellaan niin kun jussi. kerro nyt mikä on jussin sotilasarvo ja mikä oli palveluspaikka
No mitä se on siitä huudellu kerro nyt?
Näyttää muuten sama punikki vastailevan itselleen taas.
- hyvin edennyt?
Onko Jussi jo kersantti?
- jussi on
vanhusten talon pölykersantti taikka vaippakersantti
- rättejä rajalle
Mutta pelkääkö Putin pölyhuiskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382549- 1061598
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207797- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703