Ajoluvan uusiminen on viimevuoden alusta tehty melkoinen härdelli.Ilmeisesti onkin tarkoitus saada syrjäkylät tälläkin tavoin tyhjennettyä.
Monin keinoin on lääkärintodistukseen saatava korttiin liittymätöntä jopa oman reviiriini suurena loukkauksena pidettävää sairaskontrollia.Tutkintaa ei riitä,että olet ajanut autoa vuosia jatkuvasti ja sen käyttö on sivukylillä elinehto.Millä vaikka olen "aikaihminen"minä hoitelen metsä,maatalous asioita yleensä mihinkään ellei minulle ajolupaa myönnettäisi normaalien käytäntöjen ja normien mukaan.Luulisi olevan oma asiani josko minulla jotain olisi.Pitäisi riittää oma lappuni elämän tilanteestani,lääkkeistäni jne..Minulla ei todellakaan ole mitään vaan vartavasten minulle on tehtävä lähes ruumiin tarkastus josko jotain löytyisiMuistitesti oli kuin satavuotiaalle eikä elämässä työssä kiinni olevalle.Tunsin suurta nöyryytystä jos heitetään.Mikä tämä on?Mikä kello?JNE.....nÖYRYYTETTY PAHAN KERRAN.
Väitetään ,että tällä torjutaan liikennevahinkoja.Potaskaa.
Niimpä kysynkin Miten on EU muissa maissa ja olisiko mahdollisuus hankkia jatkoa vaikkapa Virosta?
Ajokortin uusiminen!
9
154
Vastaukset
- Otan osaa
Kopeloiko ne muniakin siellä lääkärissä?
Minulle tuli kutsukortti kolmesta eri optikkoliikkestä maksuttomaan näöntarkistukseen kun täytin 40?
Meinasivat myyvä mulle aurinkoklasit silmälasikaupassa mutta olin just hankkinu semmoiset Lihdistä.
Nykyään ei tartte männä ees silmälääkärille usein käynti optikolla riittää. - Kaik johtuu sinusta
Olet kuuliainen kyykyssä olija !! Sinä et koskaan kyseenalaista viranomaiskyttäystä, päinvastoin huudat lisää valvontaa joka paikkaan... nyt sitä saat !!! HAhaa... Minä valehtelin siihen paperilappuseen kaikki... Lääkärille tein oman alani kysymyksiä, ei hän osannut vastata yhteenkään. Ole huoleti, sinä voit maaseudulla ajaa ilman korttiakin haistata kerrankin lisääntyvälle turhalle kyttäykselle.... vai että satelliittipaikannus HÄ? (siis ei aloittajalle henk. koht. vain yleisesti)
JO RIITTÄÄ henkilökyttäys.... kyttääjä ei ole TERVE! Lisää valvontaa vaativat ovat pikkusieluisia peräpään-nuolijoita. - ATPL®
Todellista byrokratiaa tuo onkin, kun esimerkiksi liikennekoneen lentolupaan tarvittava lääkärintarkastus on huomattavsti vaativampi ja Trafi hommailee molempien liikennemuotojen kanssa. Ei vahingossakaan voida siirtää / katsoa tietoja sieltä ilmailupuolelta vaan pitää erikseen käydä lääkärissä tuota auton ajolupaa varten "kun siihen "tarvitaan eri lomake"!
Prk..le! - Yht. EOAM
Kenellähän olet mahtanut olla uusimassa ajolupaa? Minulle ei tehty muistitestejä yms., vaan kartoitettiin "sairauden" oireet ja lääkitys. Toiset ovatkin puhuneet puolestani lääkärisi työnlaadusta. Ota yhteys eduskunnan oikeusasiamieheen ja Valviraan ja kerro kokemuksesi.
Ajokortin uudistus viime vuonna nosti ajokortin hintaa, mutta ei välttämättä paranna liikenneturvallisuutta maassamme, koska ratkaiseva tekijä on penkin ja ratin välissä tilannekohtaisesti, ei koulun oppimäärässä. - nöyryyt.järkevä seis
Oli miten oli tuntui vain,että määräyksiä todella noudatettiin.Eikä minun tarvinnut valehdella.Olin infulenssasta paranemassa.En kaikkein aktiivisin.Jälkeenpäin tuli
mieleen,että olisi pitänyt viheltää juttu jo muistikohdassa poikki.Pyytää paperini takaisin.Melkoiseen sessioon lekuritkin on velvoitettu.
Haluaisinkin tietää ketkä asiasta päättivät.Oliko ihan Kyllönen asialla?Ja miten muissa EU maissa menetellään sekä voiko asian hoitaa todellakin jossain maassa
ajokortti asiana.Mitä hintoja.
Rahastuksesta ja pomotuksesta näissä päätöksissä on kyse.Tavikselle ei tarvita mitään muuta kuin kahden henkilön lausunto ajamisista rekistereistä näkee onko
töppäilyjä muutoin.
Eri asia on ammattikuskit. - Eu:n vika
Kiitä EU:ta ja niiden direktiivejä.Turha syytellä hallitusta muusta, kuin direktien nopeasta voimaantullosta.
- NÖYRIN ALAMAINEN
Empä tiedä ketä kiittelisin.Sain ajallaan kortin.Vaan puolenvuoden jälkeen tuli poliisilta kirje jotta minun on toimitettava tietty lääkärinlausto lokakuuhun...
muutoin korttini peruttaisi jne...Hankin se nöyrtyen.Josko vihdoin piinaaminen loppuisi.
Ei mitään hälyyttävää pienestä sivu-äänestä.Kehoitin lähettämään poliisille lausunnon suoraa vaan ei se sujunut.Saapa nähdä päättyykö tää vihdoin.
Olisin voinut jatkaa vastustusta.Eihä niitä tavis autoja kortilla ajeta.
Näin meitä holhotaan.
VALITETTAVASTI - vaan autolla
Kortitta ajo tulee lisääntymään. Kortilla ei ajeta !
- alamainen kumartaa
Nyt se lausunto lähti polliisille.Saa nähdä löytyykö perille.Oli miten oli vaan tällä menetelmällä lisätään minulle pienelle ihmiselle kustannuksia,paineita.Väitämpä byrokraattien keksinnöksi.Millä ihmeellä aikoinaan onnistuivat ajokortin saamaan.Nyt tavallisen kortin hankkimista on monin tavoin hankaloitettu ja hintaa kertyy.Kannattaisi julkaista vaikka eu-vertailut tai jopa Venäjän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2244576Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51208- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat261035Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77966
- 54926