Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tyynyllä?

itsetyydytys

naiset!
tyydyttääkö teistä kukaan itseään tyynyn kanssa?
itse olen tehnyt sitä jo 11 vuotiaasta, eli saanut orgasmin tyynyllä.. olen aina miettinyt että onko tää ihan tavallista vai olenko jotenki ? erikoinen?
en ole muunlaista orgasmia kokenut.
eli siis hinkkaan itseäni tyynyä vasten noin 5 min ja saan orgasmin..

41

27827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Acila

      Aika outo tapa tosiaan...!

    • pimu

      juu, sama homma. millään muulla konstilla en saa.

      • oppia ikä kaikki

        tota tein kun muuta en osanu.rohkeesti vaan kokeilee,yksi sormi riittää mainiosti,älä taita sormee vaan pidä se suorana ja liikutat pituus suuntaan kohden takaseinämää,voimakkuuden ja vauhdin määräät itse.toivottavasti tätä ei pidetä törkeenä,en vaan tiedä kuinka muuten kirjoittais.no onnea vaan


    • oikein

      tyyny symbolisoi vastakkaista sukupuolta

      • nainen74

        Mun mielestä se on parasta mitä tiedän, anteeksi vaan miehet. Oljyä nahkatyynyyn ja päälle rajusti nylkyttää, teen päivittäin ja joskus useita kertoja, on kuin ois koko alapää tulessa, tähän ei miehet pysty, vai mitä tytöt.


      • ansku
        nainen74 kirjoitti:

        Mun mielestä se on parasta mitä tiedän, anteeksi vaan miehet. Oljyä nahkatyynyyn ja päälle rajusti nylkyttää, teen päivittäin ja joskus useita kertoja, on kuin ois koko alapää tulessa, tähän ei miehet pysty, vai mitä tytöt.

        Totta, jotkut asiat parempi hoitaa ite ja yksin? Toisaalta se on ikävää, mut kun ei muuten tunnu niin hyvältä...


      • tyynytyydyttäjä
        nainen74 kirjoitti:

        Mun mielestä se on parasta mitä tiedän, anteeksi vaan miehet. Oljyä nahkatyynyyn ja päälle rajusti nylkyttää, teen päivittäin ja joskus useita kertoja, on kuin ois koko alapää tulessa, tähän ei miehet pysty, vai mitä tytöt.

        En tiedä tarkoititko, ettei miehet pysty tyydyttään itseensä tyynyllä. Pystyy toki, mulle on tyyny ollut paras petikumppani pienestä pitäen, sen kanssa voi peuhaa tosi pitkään ja orgasmi on sitäkin mahtavampi, ja lopuksi on upeaa paikaa sykkivä siitin tyynyyn ja tuntea siemensyöksyn ruiskahtelevan tyynyä vasten.


      • tyynytyydyttäjä
        nainen74 kirjoitti:

        Mun mielestä se on parasta mitä tiedän, anteeksi vaan miehet. Oljyä nahkatyynyyn ja päälle rajusti nylkyttää, teen päivittäin ja joskus useita kertoja, on kuin ois koko alapää tulessa, tähän ei miehet pysty, vai mitä tytöt.

        Tuolla on muuten miesten puolella juttu samasta aiheesta otsikolla Tyynyllä myös :)


      • Anonyymi
        nainen74 kirjoitti:

        Mun mielestä se on parasta mitä tiedän, anteeksi vaan miehet. Oljyä nahkatyynyyn ja päälle rajusti nylkyttää, teen päivittäin ja joskus useita kertoja, on kuin ois koko alapää tulessa, tähän ei miehet pysty, vai mitä tytöt.

        harva mies on öljytty nahkatyyny


      • Anonyymi

        ja sen naamaa, jos kurkkua, porkkanaa tms. niin sitten jotakin muuta.


    • kukka-69

      niin siis oon kuullu paljo ja lukenu tyynyllä tyydyttämisestä mut en oo ikin kuullu mite se tapahtuu. eli siis haluisko joku valaista mua, olis mukava kokeilla.
      kiitos valmiiks!

      • orkku

        nylkytät sitä tyynyy vaan,joskus mäki teen niin,joskus mä meen johonkin nettichattiin ja käytän tyynyy silloin.aina ku mä käytän tyynyy/peittoo mä fantasioin ett mä teen sen naisen kanssa.


      • alkuperäinen

        minä siis menen selin makuulle, laitan tyynyn vaikka kaksinkerroin haarojeni väliin niin, että toinen puoli tyynystä on selän alla ja toisesta päästä pidän käsilläni. sitten hinkkaan , välillä pysähdyn ja jatkan taas, etsin sitä sopivaa kohtaa ja ajattelen rivoja, saan yleensä orkut muutamassa minuutissa, ja sen voi tehdä melkein heti perään uudelleen.
        Kannattaa kokeilla!


      • =) =)
        alkuperäinen kirjoitti:

        minä siis menen selin makuulle, laitan tyynyn vaikka kaksinkerroin haarojeni väliin niin, että toinen puoli tyynystä on selän alla ja toisesta päästä pidän käsilläni. sitten hinkkaan , välillä pysähdyn ja jatkan taas, etsin sitä sopivaa kohtaa ja ajattelen rivoja, saan yleensä orkut muutamassa minuutissa, ja sen voi tehdä melkein heti perään uudelleen.
        Kannattaa kokeilla!

        no kiitti ku annoitte asiallisia ohjeita, pitää kokeilla jos vaikka tekis kutaa noi..


    • Anonyymi

      minä itsekäytän sellaista Ramune-pulloa , hinkkaan sitä muutaman min pillua vasten niin saan orkun , aika hiljaista myös ;)

      • Anonyymi

        Miten päin ?


    • Anonyymi

      Mä hinkkaan munaa pillua vasten ja sisään asti niin saan parhaan orkun

    • Anonyymi

      Avauksen aiheesta on mukavan maukkaita videoita mm. x-hamsterissa.

      • Anonyymi

        Niin on ja myös miesten tyynynussimista


    • Anonyymi

      luonto hoitaa tuon itse..aina kun teet tuon ajatuksesi ovat sairaat..himoat ja
      teet väärin luojaasi kohtaan..joka on vain hyvä..ok

    • Anonyymi

      Nuorena, kun salaisuuksista kerroimme toisillemme erään likkakaverin kanssa, niin ilmeni, että molemmat leikimme aika lailla samalla tavalla tyynyn kanssa. Itse laitoi vielä toisen, sellaisen kapeamman tyynyn alla niin, että kohouma oli korkeammalla kun itseäni sitä vasten hinkkasin jo 11-12 vuotiaana. Uskoisin, että monilla näitä juttuja lukevilla sisarilla on samanlaisia kokemuksia...

    • Anonyymi

      Voisiko joku auttaa ja kertoa millä saisi orgasmin nopeasti ja helposti ja miltä orgasmi tuntuu?

      • Anonyymi

        Orgasmin saa kaupasta ostamalla eikä se kyllä tunnu miltään


    • Mä saan orgasmin, kun hieron klitorista, päiväpeittoa vasten olen hinkannut ensin. Hieron aina yhdellä sormella, tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      Tyynyyn voisi printata vaikka jonkun naaman elvis, poikaystävä, halonen, tuomioja, lenin, hitler, stalin, mohammad, che guevara, arafat, pol pot, idi amin tms. ja antaa tyynyt tyttöjen käyttöön.

    • Anonyymi

      Kyllä minä voin teille vuoron perään tyynyksi ryhtyä. Mut saa öljytä ja on mulla sit vielä pilikin, jos sattuu tarviin.

    • Anonyymi

      En ole ikinä kokeillut tyynyn avulla saada orgasmia, eikä sen saaminen ole ikinä aiemminkaan onnistunut. Kokeilin tyynyä ja sain kokea elämäni ensimmäisen orgasmin!

    • Anonyymi

      .. ja tyynyssä elviksen naama printattuna, mm.

    • Anonyymi

      Minä tyydytän yhä samalla tavalla tyynyllä. 12v. Eka kerran vahingossa makasin sohvalla vatsallaan ja levitin haaroja ja haaranväli osui patjan reunaan. Sain märän orkun eka kertaa ikinä. Samaa jatkanut mm. Tyyny vatsan alle ja toinen pillua vasten ja makaan vatsallaan ja orgasmi on taattu. Sohvan käsinojaa vasten on mahtava hieroa pillua. Nyt olen 44v. Ja samaa harrastan yhä edelleen.

      • Anonyymi

        Osaan tuottaa Sinulle aivan mahtavan ja pitkekestoisen orgasmin vaatteet päälläsi. Emme etene aktiin asti.En koske käsilläni genetaali alueellesi.Hieron/ koskettelen Sinut aivan märäksi.Tämä voi olla olla kestoltaan 30-60 min.Tämän jälkeen body tp body hieronta joka voi kestää jopa n 30 min...takaan että saat "järkyttävän" voimakkaan orgasmin mielikuvituksesi avulla.Paljas iho ei tule missään vaiheessa näkyviin.Olen taitava tässä...olen saanut tehdä tämän muutamalle naiselle jotka ovat olleet erittäin tyytyväisiä.Orgasmit ovat olleet jopa parempia kuin itse aktissa...paine genetaali alueella on joillekkin parempi kuin edes takainen "paineeton" liike.Uskomatonta mutta totta
        Yt three stripes


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin ja tyynyssä elviksen kuva tai bill haleyn tai putin tai joku suosikki ainaki.

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­ts­­­um­me sinu­­­t käym­­ään u­ude­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­tä on yli mil­­jo­­­ona! 👉 http://3711222.com/H/Gl2aI 👈

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­­­um­me sinut käymään u­ude­­ss­a cha­­tis­­sa! Meitä on yli mil­­­joona! 👉 http://2790000.com/H/7zRlt 👈

    • Anonyymi

      Toimii

    • Anonyymi

      Entä jos ei oo alkanu kuukautiset ja tekee tyynyllä voiko se häiritä hormooneja ja sitten ne ei ala

    • Anonyymi

      Lemppari tapa tyydyttää itteään on mulla tyynyllä. Ite istun sen tyynyn päällä ja nussin sit sitä tyynyä. Se tuntuu niin ihanalle kun klitoris hankaa tyynyä vasten. Ekaks silleen hitaasti keinuttaa lantiota siinä, mutta lopulta se aina menee siihen että nylkyttää hiki valuen, hiukset naamalla sotkussa hullunlailla sitä tyynyä. Mikälie siinä sitten on, mutta se saa mut aina tosi kiimaseksi ja villiksi. Voimakkaimmat orgasmit tulee tyynyllä ja tyynyssä iso märkä läntti jälkikäteen. Sohvan käsinoja tai pöydän kulma on myös mitä vasten tulee itteään hinkattua.

      • Anonyymi

        itsetyydytys ja kuukautisten alkaminen ei ole mitenkään sidoksissa toisiinsa.
        Kun kehityt niin kuukautiset tulee ja itsetyydytystä voit tehdä aina kun mieli tekee.
        Toki liika hinkkaus ei herkillä alueilla kaikille sovi,et järkeä kannattaa käyttää.


      • Anonyymi

        Yllättäen tyttöystävä työnsi Minut istumaan hotellihuoneen nojatuoliin. Kielsi liikkumasta, tai tulemasta sängylle.
        Aloitti vain edessäni satiinisessa yöpaidassaan hitaan keinumisen tyynyllä. Seurasin lumoutuneena ja kiihoittuen sängyllä tapahtuvaa esitystä.
        Joka päättyi vasta yöpaidan valahdettua alas toisen rinnan yltä, pitkät hiukset osittain kasvojaan peittäen ja hiestä nihkeänä orgasmissa tempoillen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättäen tyttöystävä työnsi Minut istumaan hotellihuoneen nojatuoliin. Kielsi liikkumasta, tai tulemasta sängylle.
        Aloitti vain edessäni satiinisessa yöpaidassaan hitaan keinumisen tyynyllä. Seurasin lumoutuneena ja kiihoittuen sängyllä tapahtuvaa esitystä.
        Joka päättyi vasta yöpaidan valahdettua alas toisen rinnan yltä, pitkät hiukset osittain kasvojaan peittäen ja hiestä nihkeänä orgasmissa tempoillen...

        Mä kans tehny sohvan käsinojalla ja tyynyillä ai et tekee gutaa taisin olla jotai 11-12 ku alotin


    • Anonyymi

      Tämä vastaa Dry humping.On ihan yleisesti puhuttu että pitkä kestoinen paine genetaali alueella saa aikaiseksi voimakkaan orgasmin mielikuvitusen avulla...se voi olla jopa miellyttävämpi tapa saada orgasmi kun varsinainen akti.Olen itse miehenä saanut tehdä tämän kahdelle naiselle jotka ovat olleet erittäin tyytyväisiä "suoritukseeni".Olen aloittanut pitkällä esileikillä,jossa koskettelen naista varovasti päästä varpaisiin(naisella on kaikki vaatteet päällä/paljasta ihoa ei näkyvissä). Kun nainen alkaa kostua,jatkan hyväilyä.Hyväily voi kestää 30-60 min.Hyväillessäni on siis koske genetaali alueille, enkä rintoihin.Kun nainen alkaa kiemurrella hekumassaan...voimme aloittaa body to body hieronnan...naiset joiden kanssa olen tätä saanut tehdä ovat saaneet aivan " järkyttävän" mahtavia orgasmeja.Vaikka itse sanonkin olen todella taitava tässä.Sanottakoon että noin 30 v kokemuksella.Ystävällisin terveisin three.stripes

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe