Tänä aikana,kun on Suomen Siioneissa,kirkoissa on hajaannusta ja eksytystä.Tämä olisi nyt kehoitus teille kaikille uskoville yli seurakunta rajojen.Kehoittakaa,rohkaiskaa ja lähtekää liikkeele.Kokontukaa seurakunnissa,kodeissa, missä tahansa.
On aika etsiä ja kääntyä Jumalan puoleen.Rukousaiheita em.Uskovien yhteys,Isänmaamme.Herra valmistaisi meitä takaisintuloansa varten,niin monilta puuttuu öljy lampuista.Rakkaudettomuus,vallanhalu,ahneus,vaikka mitä??Liian vähän on rukouskokouksia,jopa kirkoissa.On niin paljon muuta ohjelmaa!!!
Kehoitus rukoukseen!
9
94
Vastaukset
Hei!
Tämä on hyvä kehotus, kiitos. Jokainen meistä osaa rukoilla, huokauskin on rukous eikä rukous aina tarvitse edes sanoja.
Vanha luostariohje, rukoile ja tee työtä, ”ora et labora” on oikein hyvä ohje edelleenkin. Rukous näyttää, mihin työhön on ryhdyttävä. On totta, että kirkossa on paljon muutakin ohjelmaa, rukous ja jumalanpalvelus – joka on rukousta monin tavoin – on kuitenkin kaiken ytimessä.
Päivi-pappi Hämeestä- profetta
Päivi papinkin on aiheellista rukoilla Herraa Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa jos meinaa vastauksia saada Isä Jumalan on kaiken vallan maanpäällä pojalleen antanut. Ne jotka Jumalaa käskevät rukoilemaan ovat eksyttäjiä. EI JUMALA HEILLE VASTAA KOSKA HÄN ON ANTANUT VALLAN POJALLEEN VASTAta MUTTA EIHÄN SITÄ KÄÄNNYNNÄISET YMMÄRRÄ
Toiset kirjoittaa täällä ilmaiseksi omia mielipiteitä, mutta kirkon palkkaamat papit kirjoittavat kirkon mielipiteitä täydellä palkalla lisineen.
Varsinkin viikonloppuisin ja Pyhäpäivinä pappien viestit ja palstoilla olo tulevat kalliiksi kirkollisveron maksajille, mutta pahinta on kuitenkin se että heillä ei ole omaa mielipidettä, vaan kirkon mielipide.
Palkka juoksee, kun on sisäänkirjautuneena.
Yleinen tapa näillä palkka-kirjoittajilla on se, että he eivät kuitenkaan osallistu keskusteluun.
Heittävät vaan jonkun viestin eivätkä vastaa toista kertaa.- armahdettuveli
profetta kirjoitti:
Päivi papinkin on aiheellista rukoilla Herraa Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa jos meinaa vastauksia saada Isä Jumalan on kaiken vallan maanpäällä pojalleen antanut. Ne jotka Jumalaa käskevät rukoilemaan ovat eksyttäjiä. EI JUMALA HEILLE VASTAA KOSKA HÄN ON ANTANUT VALLAN POJALLEEN VASTAta MUTTA EIHÄN SITÄ KÄÄNNYNNÄISET YMMÄRRÄ
Oletko väärä profeetta?.Rukoilla voi,jopa sanomattomin huokauksin.Tunnen Jeesuksen,se varoittaa kaltaisista eksyttäjistä.Lampaat kuulevat hyvän paimenen äänen!
- profetta
armahdettuveli kirjoitti:
Oletko väärä profeetta?.Rukoilla voi,jopa sanomattomin huokauksin.Tunnen Jeesuksen,se varoittaa kaltaisista eksyttäjistä.Lampaat kuulevat hyvän paimenen äänen!
Jos sinä Jeesuksen tuntisit, kokisit kuinka totuutta kirjoitan. Olen uudestisyntynyt ylhäältä. Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika suuressa armossaan armahti ja pelasti minut syntisen joka olin kadotukseen menossa aamen. ps. Sinä olet kaukana totuudesta ja Jeesusta et tunne. Jos tuntisit niin Herraa Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa rukoilisit ja häneltä, hänen nimessään anoisit rukousta, Hengessä ja Totuudessa. Kyllä hän antaa kohteen jonka puolesta rukoilla,sen olen itse saanut Pyhässä Hengessä kokea monta kertaa.
- armahdettuveli
profetta kirjoitti:
Jos sinä Jeesuksen tuntisit, kokisit kuinka totuutta kirjoitan. Olen uudestisyntynyt ylhäältä. Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika suuressa armossaan armahti ja pelasti minut syntisen joka olin kadotukseen menossa aamen. ps. Sinä olet kaukana totuudesta ja Jeesusta et tunne. Jos tuntisit niin Herraa Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa rukoilisit ja häneltä, hänen nimessään anoisit rukousta, Hengessä ja Totuudessa. Kyllä hän antaa kohteen jonka puolesta rukoilla,sen olen itse saanut Pyhässä Hengessä kokea monta kertaa.
Tunnen Jeesuksen,mutta oudoksun sitä henkeä,joka ylentää itsensä profetaaksi,joka ei tiedä,että olen uudestisyntynyt minäkin,joka sanoo,että olen kaukana totuudesta.Jokainehan mielestään on oikeassa,itse olen vajavainen syntinen,enkä ylennä ja koroita itseäni.Mistä ihmiset tuntevat sinut profetaaksi?Ja jos olet,otetaan sulta jotakin pois,koska Jumala ei kunniaansa ihmisille jaa.Jumalnpelko puutuu sinulta,ja nöyrä henki.Niin minultain ja pyrin äkisti tekemään parannusta tänä eksytyksen aikana!!
- profetta
armahdettuveli kirjoitti:
Tunnen Jeesuksen,mutta oudoksun sitä henkeä,joka ylentää itsensä profetaaksi,joka ei tiedä,että olen uudestisyntynyt minäkin,joka sanoo,että olen kaukana totuudesta.Jokainehan mielestään on oikeassa,itse olen vajavainen syntinen,enkä ylennä ja koroita itseäni.Mistä ihmiset tuntevat sinut profetaaksi?Ja jos olet,otetaan sulta jotakin pois,koska Jumala ei kunniaansa ihmisille jaa.Jumalnpelko puutuu sinulta,ja nöyrä henki.Niin minultain ja pyrin äkisti tekemään parannusta tänä eksytyksen aikana!!
Kirjoitan nimimerkillä etkö siellä hyvä mies tajua.ps. missä olen korostanut itseni profeetaksi?
- Rukous.
Ashadu an laa ilaaha illa Allah wa ashadu anna Muhammadan rasuul Allah.
(Todistan, että ei ole muutaJumalaa kuin Allah, ja että Muhammed on Hänen Lähettiläänsä.)- armahdettuveli
molemmat ovat kuolleet, allah ja muhammed
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623