Ilmestyskirja 7:3 "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
9:4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan."
ja
2 Moos 12:13 "Ja VERI ON OLEVA MERKKI, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.
12:23 Sillä Herra kulkee rankaisemassa egyptiläisiä; mutta kun HERRA NÄKEE VEREN ovenpäällisessä ja molemmissa pihtipielissä, menee hän sen oven ohi eikä salli tuhoojan tulla teidän taloihinne teitä vitsauksella lyömään."
HUOM. PÄÄSIÄINEN = hebr. `Pesah`, muistuttaa hebrealaista sanaa, `Paasah`=
Mennä ohi, Säästää !
EIKÖ SIIS JUURI NYT UUDESSA LIITOSSA JEESUKSEN JO TÄYTETTY TYÖ JA
VERI OLE SE MERKKI !?!?!
Vertaa: Joh3:14,15 "Ja niin kuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä" !
ELI SIIS KATSOMALLA JEESUSTA RISTILLÄ USKOVA PELASTUU
JA PARANEE MYRKKYKÄÄRMEEN PUREMASTA !!!!
JA NÄIN.....
Hebr.9:11 Mutta kun Kristus TULI tulevaisen hyvän ylimmäiseksi papiksi, niin hän suuremman ja täydellisemmän majan kautta, joka ei ole käsillä tehty, se on: joka ei ole tätä luomakuntaa,
9:12 MENI, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen."
Onko siis Jeesuksen veri eli usko Jeesukseen se merkki/sinetti vai mukamas
adventistien ja Ellen G Whiten niin suosima "sapatinvietto" ?!
Adventistien sinettihän eli "sapatin vietto" lauantaisin on ns."lain teko" !
(Sen voi saavuttaa omin teoin käymällä vain kirkossa lauantaisin)
Perustuuko siis pelastus "lain tekoihin" vai USKOON Jeesuksen vereen !
SIIS VERTAA:
Gal 3:10 "Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka EI PYSY KAIKESSA, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
3:11 Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".
3:12 Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
T: (*J*)
Onko juuri "sapatti" Jumalan merkki/sinetti ?!?!
0
178
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351