Osaan ampua vanhanakin

Sama kuin viimeksi

Jostain ehkä Putinin määräyksestä aikaisempi kirjoitukseni poistettiin ja niin ehkä tällekin tulee tapahtumaann itäisestä määräyksestä samoin.

Olen 65 vuotias res alikersantti ja todettu jo armeija aikana yhdeni promillen otannasta tarkka-ampujaksi.

Olen 65 vuotiias kohta mutta haluan ilmoittautua vapaaehtoiseen palvelukseen heti jos joku hyökkää maatamme vastaan.
Osaan edelleen ampua kymppejä ja parempiakin.
Tuliaseman vaihtokin sujuu tosi nopeasti vaikka minulla terveyskeskuksen antama
kävelykeppi.

10

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voit yrittää sit kun et lähde evakkoon ja usa/eu antaa aseita ja jos siviilitkin saa käyttää, joko pikakoulutuksen kautta tai ilman, jos sotilaspassi tai silläkin. jos menet itse hillumaan, omat soltut luultavasti ampuu sut - esim. myymälävarkaat ammutaan. laita edes suomen sininen nauha hihaa, ja odota jossain piilossa, että saat vihollisen tähtäimeen, mutta varaudu myös omien vaarallisuuteen.

• Anonyymi

Kun nopsajalkaiset nuoret ovat paenneet Ruotsin.Jäljellä olemme me ruutiukot.Finski partisaan. Joukon maine mustuvi aina kun vanhuksen kaatuvan näät. 😵😵😵

• Anonyymi

Mä en enää pysty 50 ja risat; siirryin sivariksi.

• Anonyymi

Varustus kuntoon eli polkupyörä, jossa sukset ynnä sauvat nahkahihnoilla jappitangossa kiinni. Reppuun valmiiksi huopikkaat sekä karvahattu. Jatsarit kiilloitetaan sillä virallisella sa-int -tuotteella. Kutsu tukitehtäviin eli liikenteen ohjaukseen ja ajoneuvojen tarkastuksiin lämähtää toisella lkp-viikolla.

• Anonyymi

"yhdeni promillen otannasta tarkka-ampujaksi"
      minun aikaan ei saanut kännissä ampua

• Anonyymi

Jakakaa ne rkt:t reserviläisille, jos niitä uhkaa sulatus, nyt tarvitaan kaikki torrakot käyttöön, ei ainuttakaan asetta saa sulattaa.

• Anonyymi

heh kymmeniä vuosia sitten suomi tilasi kiinasta laivalastillisen rynkkyjä, tietääkseni ne on romutettu...sanoisin, että helvetin tyhmää. Oliko ne sitten niin paskoja vai mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heh kymmeniä vuosia sitten suomi tilasi kiinasta laivalastillisen rynkkyjä, tietääkseni ne on romutettu...sanoisin, että helvetin tyhmää. Oliko ne sitten niin paskoja vai mikä?

Paskoja ovat, mutta vieläkin ne varastossa makoilee.

• Anonyymi

Olen 19 ja olen yksi komppaniamme parhaimpia ampujia jos venäjä hyökkää niin pysyn suomessa ja kuolen vaikka maan puolesta

• Anonyymi

Älä kuole.Muista mitä Rokka sanoi.😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1573
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      168
      1210
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      37
      1191
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1037
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      954
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      187
      900
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      282
      876
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      808
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      807
    Aihe