Huomen aamulla klo 5.00 Venäjä on ilmoittanut aloittavansa sotatoimet Ukrainen armeijaa vastaan. Sotatoimien alettua kriisi laajenee ja pahenee. Seuraavaksi koko Ukraina tullee olemaan matkustuskielto aluetta ja paikallinen KHL-joukkue lopettaa . Sotatoimet johtavat Venäjän ja muun maailman konfliktiin joka aiheuttaa kaupankäynti kiellon sekä matkustamista Venäjälle rajoitetaan. Samalla myös KHL loppuu.
KHL seuroilla on nyt jo rahat loppu. Moskovan Spartak ilmoitti tänään suurista taloudellisista ongelmista. Seura ei ole voinut maksaa pelaajilleen palkkoja ja on järkyttävissä veloissa.
Olipa Hjallikselta fiksu veto lähteä KHL:ään. HEH HEH, melkein naurattaa.
Sillä liigaan ei ole Jokereilla paluuta. Taitaa Jokereiden taru ja olemassa olo päättyä tähän kauteen, valitettavasti !
Tietyllä tapaa ympyrä sulkeutuu. Hjallis aikoinaan pelasti Jokerit, nyt hän hautasi ne.
KHL KAUSI 2014-2015 PERUTTU !!!!!!
UKRAINAN KRIISI
0
328
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618460- 1374760
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354176- 213468
- 232992
- 292887
- 592826
- 252350
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4092252- 322219