Nyt varmaankin viimein Selänne, Timonen, Salo, S.Koivu ja kumppanit jäävät pois kisakoneesta ja kysymys kuuluukin, miltä näyttää Suomen Olympiajoukkue 2018? Oma veikkaus:
Ruutu-M.Koivu(C)-J.Jokinen
Mikke-Barkov-Teräväinen
Pulkkinen-Filppula-Korpikoski
Komarov-Haula-Bergenheim
Varalla: Markus Granlund ja Aaltonen
Määttä-Vatanen
Ristolainen-Pitkänen
Honka-Pokka
Lepistö-J.Järvinen
Rask
Raanta
Saros
Leijonien Olympiajoukkue 2018 Koreassa?
6
259
Vastaukset
- Yksi kymysys
Mahtavatko NHL-pelaajat enää lähteä olympiakisoihin, jos siellä testataan ja käräytellään?
- Jukkii
Aivan mahdotonta sanoa joukkuetta mutta saaha sitä aina spekuloida
Mi.Granlund M.Koivu J.Jokinen
S.Vatanen J.Pitkänen
V.Filppula A.Barkov L.Korpikoski
O.Määttä R.Ristolainen
Ma.Granlund T.Teräväinen K.Kapanen
J.Honka V.Pokka
L.Komarov A.Lehkonen T.Ruutu
S.Lepistö T.Eronen
Mv. A.Raanta T.Rask K.Lehtonen
Potentiaaliset: O.Jokinen S.Mäenalanen E.Lindell P.Kontiola J.Lehterä.......
Sillonhan tottakai pakka menee iha sekasi jos änäri ukot jää pois. Mutta luulen että Suomella tulee 4 vuoden sisään loistavia pelaajia, etunenässä Granlundit Teräväinen Kapanen Lehkonen Vatanen- Jukkii
Ja Salomäki ja Jokipakka
- magge93
Mi. Granlund - Barkov - Teräväinen
Vatanen - Määttä
Filppula- Koivu - Korpikoski
Ristolainen - Pokka
Ma. Granlund - Lehkonen - Pulkkinen
Lepistö - Honka
Kapanen - Haula - Hartikainen
Pitkänen - Melart - MrJuha82
Mikael Granlund-A.Barkov-Korpikoski(joka tuo suoraviivaisuutta ja voimaa ykköseen)
Filppula-M.Koivu-Teräväinen
Markus Granlund-Kontiola-Bergenheim
J.JokinenHaula-T.Ruutu
Vatanen-Pitkänen
Määttä-Ristolainen
Kukkonen-Pokka- moijf
missäs aaltonen on? ja komarov
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808