Vai pitäisikö mennä suoraan Natoon?
Vieläkö Mannerheim-linja suojaa meitä?
13
55
Vastaukset
- turvassa on paremmas
Ei suojaa linja eikä miinat, raja on avoin ystävän tulla kylään poloniumin kanssa tai ilman.
Rauhankumppanuuskaan ei auta kun ei tunnu auttavan Ukrainaakaan.
Mikä avuksi?
Passi kunnossa ja auton tankki aina täynnä jotta pääsee Ruotsiin nopeasti pakoon.Siinä paras turva.- dssdsdfds
Ruotsiin ei tarvita edes passia.
- passport
dssdsdfds kirjoitti:
Ruotsiin ei tarvita edes passia.
Mutta jatkaakseen matkaa tarvitsee passin. Putin kun olisi Ruotsin rajanaapuri.
- EI Natolle VAS
Ompas täällä kaikki äärioikeistopelkurit liikkeellä.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2012/suomen-sarah-palin-ja-margaret-thatcher/
Ensin ovat rähmällään Putinin edessä ja ihailevat Venäjän ääriokeistoa, nyt ovat ensimmäisinä pakkaamassa matkalaukkuja Ruotsiin.
Sama natokiima on oligarkeilla, kuin näillä äärioikeistobryssillä Suomessa. Veropakolaiseliitin asebisneksien perässä PersuKokoomuslaiset.- TimTT
"Haluan presidenttinä asettaa Suomen ulkopolitiikan kärkiteemaksi ympäristön- ja ilmastonsuojelun."
Ei se taida enää olla Arhinmäelläkään ihan kaikki muumit laaksossa?!? :D
- saarijärven paavo
Arhinmäki ei pelännyt Venäjällä. Uskalsi alkaa nukkumaan kesken bileiden.
- TimTT
Venäläinen hmmm "kuiva valkoviini" on petollisen hmmm "raikasta" verrattuna Kosken korvanputsauslääkkeeseen?
- Lakiaro
Nato ei meitä auttaisi, koska se ei uskalla tosi tilanteessa asettua napit vastakkain Venäjän kanssa. Meidän on puolustauduttava ihan itse.
Hiiriä me emme ole, joten olkaa hyvä ja lopettakaa tutina. - Xxxxxxl
Ei suojaa, mutta minä suojaan!
- Xxxxxxl
Ei suojaa, mutta minä suojaan!
- Vladimir Putin
Minä suojaan.
- SuolaaSuolaaEnempiSuolaa
Vladimir Putin kirjoitti:
Minä suojaan.
Ja minä suoLaan!
- nato natisee
Nato-keskustelu ei kuulu tälle palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881531
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras681282- 301141
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118982Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks316783- 46733