Tampereellakin haisee!

miksi haisee

Muutin noin kuukausi sitten Tampereelle. Yhtenä päivänä odottelin bussia Keskustorilla. Eikö vaan Metsästä lähtenyt hajua. Ei tosin niin pahaa kuin Varkaudessa, jossa olen myös asunut. Sielläkin on tehdas keskellä kaupunkia ja tosi karmea haju. Haiseeko Tampereella tämä Metsä useastikin!

15

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä haju?

Taisi tulla huonot housuun, kun niin haisi...

• Ennen oli paremmin

Valkeakoskikaan ei haise kuin ennen.

• on on

Sulla on köntsät housussa.

• ei yleensä

Tehdas ei yleensä haise, savu ei mene kovin alas. Oliko poikkeus? Ootko varma että juuri se oli syynä? Joku muu tekijä ympäristössä?

• ei savua ilman tulta

Se ei ole savua. Se on vesihöyryä.

• miksi haisee

Kyllä sen hajun tunnistan. Ja ei todellakaan useasti haise, kuukauden siis asunut ja yhden kerran haisi. Ja minulla on hyvä hajuaisti kun en polta tupakkaa. Ihan ohimennen mainittuna, tamperelaiset polttavat hirveästi. Kulki missä tahansa, aina on tupakanhaju nenässä.
        En ollut kiinnittänyt aikaisemmin huomiota siihen tehtaaseen, vasta silloin tajusin mikä se on. Onneksi en kuitenkaan asu sen lähistöllä. kotipihaani ei haju yllä!

• savustamo kadulla
        miksi haisee kirjoitti:

Kyllä sen hajun tunnistan. Ja ei todellakaan useasti haise, kuukauden siis asunut ja yhden kerran haisi. Ja minulla on hyvä hajuaisti kun en polta tupakkaa. Ihan ohimennen mainittuna, tamperelaiset polttavat hirveästi. Kulki missä tahansa, aina on tupakanhaju nenässä.
        En ollut kiinnittänyt aikaisemmin huomiota siihen tehtaaseen, vasta silloin tajusin mikä se on. Onneksi en kuitenkaan asu sen lähistöllä. kotipihaani ei haju yllä!

Tupakointi pitäisi saada kadulta pois, ihan vaikea hengittää. Eikö voi tupakkapaikkoja saada.

• takoo lisää

Raha se on kun haisoo..

• miksi haisee

Niin sanottiin Varkaudessakin ja kuinkas kävi. Nyt Varkaus on aavekaupunki ja siellä vaan haisee vaikka ihmiset on tehtaalta potkittu pellolle, melkein kaikki. Toivottavasti se Karvinen potkii loputkin, lakkaa raha haisemasta!

• Manselainen

Käy aloittaja suihkussa edes kerran kuussa ja vaihda vaatteet. Siis ei vasenta sukkaa oikeeseen jalkaan ja päin vastoin. Ja vaihda puhtaat kalsarit kaapista "jos on" äläkä vaihda niitä naapurin tai jonkun kaverin kans keskenään. Tai paras vaihtoehto on muuta lappiin. Sodankylästä noin ainakin 100 km viä ylöspäin. Eipä ole tehtaita jotka haisee sun sivistyneeseen hienosto nenääs. Tako ollut täälä melkein yhtä kauan kun koko Tampere ja on tänne silti viä jokunen asukas jäänyt. Ei ainakaan mun mielestä ole aave kaupungiks muuttunut hajun takia. Myös lääkissä käynti vois sua auttaa. Tua Nokian sillan vieressä on sulle just sopiva lääkäri paikka.

• entäpäs liikenne

Eikö aloittajaa haittaa pakokaasut keskustassa

• kkl4958

Mitä jos menisit Sampolan koulun nurkille,vaikka kaskitielle matalapai
      neen aikana,ilmassa leijuu outo palaneen rasvan haju.Kalevankan
      kaan krematorissa palaa.

• pekka puupää

Olen kans huomannut Tampereen ohi ajaessa sen kamalan hajun joka haisee ihan lehmän paskalle. Joka kerta kun lähestyn tamperetta niin laitan korva airit sieraimiin. Keran keskustelin siitä asiasta jonkun Tamperelaisen kanssa niin hän sanoi että ei itse haista sitä kun on syntyperäinen Tamperelainen, mutta kun oli ollut muutaman kuukauden ulkomailla niin hän oli haistanut sen hajun ensimäistä kertaa elämässään palattuan Tampereelle.

• Mitä häh!

Oletpa valinnut osuvan nimimerkin!

• tiedehenkilö

Tässähän olisi hyvä aihe hoitotieteelliseen väitöskirjaan Tampereella:
      Dialektinen altruistinen analyysi Tampereen haisemisen vaikutuksesta holistiseen lähestymiseen potilaan ulkoistamaan ongelmaan sekä lääkäreiden kyvyttömyys haistaa hajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4318
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2774
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2532
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      81
      1135
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      176
      977
    Aihe