http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014030318091011_uk.shtml
Hän hämää vasemmalla kädellä Krimillä, mutta mottaa kohta oikealla Karjalassa, hehe.
Ja sitten evoluutio pyyhkäisee suomalaiset pois maailman kartalta.
Vain kylpylät jäävät. Ja Stocmannin outlett.
Putin on taitava sotapäällikkö.
6
63
Vastaukset
Kerro jyrtsi lisää, milloin on "kohta". Onko se silloin kun Jeesuskin tulee?
- Sivaripoika
Viikon päästä niin että alahan valmistauta haarniskaasi militantti.
Minä lähden tästä Ruotsiin siksi ajaksi kun tapatte toisianne.
Setässä maailmanhistoriassa on kummallista joku Putin kehtaa olla ukrainalaisten niskassa, sillä nuohan antoivat 2. maailmansodassa kovan panoksen ruskien hyväksi.
Raatteen tielläkin tuhoutui kokonainen ukrainalaisdivisioona suomalaisten lahdatessa heidät liki viimeiseen mieheen.
http://www.youtube.com/watch?v=2nPIeoeWmKk Sivaripoika kirjoitti:
Viikon päästä niin että alahan valmistauta haarniskaasi militantti.
Minä lähden tästä Ruotsiin siksi ajaksi kun tapatte toisianne.
Setässä maailmanhistoriassa on kummallista joku Putin kehtaa olla ukrainalaisten niskassa, sillä nuohan antoivat 2. maailmansodassa kovan panoksen ruskien hyväksi.
Raatteen tielläkin tuhoutui kokonainen ukrainalaisdivisioona suomalaisten lahdatessa heidät liki viimeiseen mieheen.
http://www.youtube.com/watch?v=2nPIeoeWmKkVenukseenhan sun piti lähteä. Ei me sun Ruotsin reissuasi makseta, tuut kumminkin takas.
- Sveaborgilainen
RepeRuutikallo kirjoitti:
Venukseenhan sun piti lähteä. Ei me sun Ruotsin reissuasi makseta, tuut kumminkin takas.
Historia se tässä vaan taas toistaa itseään.
Eli kun valtaapitävä roistomaiseksi osoittautumassa oleva poliittinen johtaja alkaa menettää suosiotaan kansan silmissä niin se on sitten oikea aika aloittaa kansallismielinen sota ja kohta saa vaihtaa roistonkaavun sankarin viittaan.
Tässä täysin tarpettomassa Putinin tempauksessa ei ole mistään muusta kysymys, ja heikko Ukraina olikin sitten kuin tarjottimella tätä varten. Sille kun voi uhitella ilman pelkoa että kohta olisi uusi loputon tsetseeniansota alkamassa.
Eikö Repellä ole lainkaan historiansilmää? Sveaborgilainen kirjoitti:
Historia se tässä vaan taas toistaa itseään.
Eli kun valtaapitävä roistomaiseksi osoittautumassa oleva poliittinen johtaja alkaa menettää suosiotaan kansan silmissä niin se on sitten oikea aika aloittaa kansallismielinen sota ja kohta saa vaihtaa roistonkaavun sankarin viittaan.
Tässä täysin tarpettomassa Putinin tempauksessa ei ole mistään muusta kysymys, ja heikko Ukraina olikin sitten kuin tarjottimella tätä varten. Sille kun voi uhitella ilman pelkoa että kohta olisi uusi loputon tsetseeniansota alkamassa.
Eikö Repellä ole lainkaan historiansilmää?Missäs kohtaa olen ottanut jotain kantaa koko asiaan?
Tämä on kreationismipalsta eikä mikään yleisen kaikesta jutskaamisen alue, joten pyrkikäämme pysymään lähellä sitä aihetta.
Ihan pokkana veikkaan, että meistä kahdesta historiansilmä on mulla parempi, ja olen sitä kyllä silloin esitellytkin kun se on ollut palstan aiheen kannalta perusteltua. Tässä ei ole.
Ja sinäkin olet esitellyt omaasi riittämiin, tosin pääasiassa muilla nimimerkeillä, joten jokainen voi sitten päätellä mitä päättelee.- Saintti
RepeRuutikallo kirjoitti:
Missäs kohtaa olen ottanut jotain kantaa koko asiaan?
Tämä on kreationismipalsta eikä mikään yleisen kaikesta jutskaamisen alue, joten pyrkikäämme pysymään lähellä sitä aihetta.
Ihan pokkana veikkaan, että meistä kahdesta historiansilmä on mulla parempi, ja olen sitä kyllä silloin esitellytkin kun se on ollut palstan aiheen kannalta perusteltua. Tässä ei ole.
Ja sinäkin olet esitellyt omaasi riittämiin, tosin pääasiassa muilla nimimerkeillä, joten jokainen voi sitten päätellä mitä päättelee.Mitä kummaa, Eikö Repe näekään sotia evoluutiota edistävänä kannatettavana asiana???
Voin muistaa väärikin mutta etkös sinä ole jo kauan sitten hylännyt kristillisyyden ottamalla enemmistöevokkien tavoin inttiin mennessäsi käteesi sen Jeesuksen kieltämän miekan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697