Kehottaisin olemaan tilaamatta/ostamatta kyseisestä firmasta mitään, jos näin onnetomastI on kuitenkin päässyt tapahtumaan ja odottelet edelleenkin kuukausien päästä tilaamaasi tavaraa/maksupalautusta niin ei hätää. Ota ensin yhteyttä maksuvälittäjään ja selosta tilanne heille,liitä sähköpostiin myös mahdollinen kuitti jossa näkyy rahansiirto tililtäsi maksunvälittäjälle ja pyydä heitä tekemään reklamaatio kyseiselle kauppiaalle. Jos ette viikon päästä ole saaneet mitään vastausta reklamaatioon niin tehkää sähköinen rikosilmoitus verkossa johon liitätte sähköpostiviestin maksunvälittäjän ja sinun väliltä sekä tuo kuitti rahansiirrosta. Kahden viikon päästä tästä saatte maksupalautuksen tilillenne.
Itse tilasin tyhmyyksissäni kyseisestä kaupasta muutaman kympin edestä tavaraa 17.12.2014 ja kuukauden odottelun jälkeen otin itse yhteyttä maksunvälittäjään, he tekivät asiasta reklamaation Eurosupply:lle mutta koska sekään ei auttanut kehottivat he itse tekemään asiasta rikosilmoituksen. Tein työtä käskettyä vaikka menettämäni summa ei iso ollutkaan ja kahden viikon päästä tästä oli rahat palautettu tililleni.
Selailin vain netistä muiden kokemuksia kyseisestä kusetuspuljusta ja huomasin että kovin moni oli tyytynyt kohtaloonsa ja menettänyt euronsa kyseisen huijarin taskuun. Puljuhan mainostaa sivuillaan että toimintaa pyöritetään hongkongista käsin ja taitaa itse omistaja jollais sivustolla kommentoida että hänen firmaansa eivät sido suomenlait. Paskapuhetta!!! Rikosilmoitusta vain kehiin jos tavara ei saavu luvatulla ajalla niin saadaan loppumaan tuollainen kusetusfirma alkuunsa.
VEIKÖ EURO1SUPPLY RAHASI????
Ande1
3
116
Vastaukset
- KOMMENTZ
MAKSAKAA AINA SSL SUOJATULLA YHTEYDELLÄ JA LUOTTOKORTILLA..
JOS TAVARAA EI KUULU PERUUTTKAA LUOTTOKORTTIOSTOS AJOISSA
LÄHETTÄKÄÄ FIRMALLE KIRJALLINEN PERUUTUS - Ehkö myös huijattu
Moi Ande1
Kiitokset vinkistä, minä tilasin 40Eur hälytysjärjestelmän tammikuun lopussa, ei ole tullut vieläkään.
Täytyy tehdä neuvosi mukaan. - Hidasta on
Tilasin jouluna 2012 tavaraa kyseisestä firmasta ja tavara saapui huhtikuussa 2013. Kerkesin lähtellä vaikka mitä viestejä kyseisenä aikana firmalle mutta mihinkään ei vastattu.
En suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442584- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207832- 82830
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718