Sanoma

Pihon sivu

John Fennin sanoma helmikuussa 2014

Kun kysyin Jumalalta, mitä USAlle tapahtuisi vuoden 2014 aikana, Jumala vastasi: "Vuonna 2014 USA tulee perääntymään nopeasti taloudellisesti, poliittisesti ja sotilaallisesti. Venäjä ja Kiina tulevat täyttämään tyhjiön."

15

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäjä alkoi jo

Siinä oikeaa profetiaa.

• 234wrtfg

Ainahan se on oikeaa kun povataan jotain ikävää tapahtuvaksi jonnekin.

• En minä
        234wrtfg kirjoitti:

No voi hyvä lapsi. Otetaanko lapselta tikkali tuutta, että oikein tulee paha mieli toiselle. Hellan lettat tentään. Oikein ikävää povataan vielä. Voi,voi.
        Jospa sinäkin rukoilisit, kuten Raamattu kehoittaa, niin Herra saattaisi siirtää tai perua tuomionsa, kuten raamatusta voimme lukea.
        23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
        234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv

• En minä kirjoitti:

No voi hyvä lapsi. Otetaanko lapselta tikkali tuutta, että oikein tulee paha mieli toiselle. Hellan lettat tentään. Oikein ikävää povataan vielä. Voi,voi.
        Jospa sinäkin rukoilisit, kuten Raamattu kehoittaa, niin Herra saattaisi siirtää tai perua tuomionsa, kuten raamatusta voimme lukea.
        23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
        234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv

Tottahan toki Putin ja kaikenmaailman kenraalit toimivat Herra Sebaotin lisenssillä...

• miten pärjäät jos...
        234wrtfg kirjoitti:

Jos sieltä mukavalta sohvalta arvostelee maailman tapahtumia niin ei siinä viisaus puhu...

• Yksikään...

Usahan tässä ja EU laajenee pian Ukrainaan taloudellisesti poliittisesti ja sotilaallisesti. Ukraina on tulevaisuudessa Naton jäsen. Venäjän valta vastaavasti Ukrainassa pienenee näillä edellämainituilla osa-alueilla.

• Älä tapa?

Näin Jumala käskee tappamaan. 1Aikak.14:14. Niin Daavid kysyi taas Jumalalta, ja Jumala vastasi hänelle: Älä mene heidän jälkeensä, vaan kierrä heidät ja hyökkää heidän kimpuunsa dalsamipuiden puolelta.

• ---
        Älä tapa? kirjoitti:

Näin Jumala käskee tappamaan. 1Aikak.14:14. Niin Daavid kysyi taas Jumalalta, ja Jumala vastasi hänelle: Älä mene heidän jälkeensä, vaan kierrä heidät ja hyökkää heidän kimpuunsa dalsamipuiden puolelta.

---

• --'

Venäjä ja kiina. Niinpä.

• Älä eksytä

Kannattaa lukea siten, että asiayhteys tulee selville. Tästä oli kysymys.
      14:9 Kun filistealaiset olivat tulleet ja tehneet ryöstöretken Refaimin tasangolle,
      14:10 kysyi Daavid Jumalalta: "Menenkö minä filistealaisia vastaan, ja annatko sinä heidät minun käsiini?" Ja Herra sanoi hänelle: "Mene; minä annan heidät sinun käsiisi."

1.Aikakirja:
      14:1 Hiiram, Tyyron kuningas, lähetti sanansaattajat Daavidin luo, sekä setripuita ja puuseppiä ja kivenhakkaajia rakentamaan hänelle linnaa.
      14:2 Ja Daavid ymmärsi, että Herra oli vahvistanut hänet Israelin kuninkaaksi, koska hänen kuninkuutensa oli korotettu korkealle Herran kansan Israelin tähden. >> Jakeen lisätiedot
      14:3 Jerusalemissa Daavid vielä otti vaimoja, ja Daavidille syntyi vielä poikia ja tyttäriä.
      14:4 Ja nämä ovat niiden poikien nimet, jotka syntyivät hänelle Jerusalemissa: Sammua, Soobab, Naatan, Salomo,
      14:5 Jibhar, Elisua, Elpelet,
      14:6 Noogah, Nefeg, Jaafia,
      14:7 Elisama, Beeljada ja Elifelet.
      14:8 Mutta kun filistealaiset kuulivat, että Daavid oli voideltu koko Israelin kuninkaaksi, lähtivät kaikki filistealaiset etsimään Daavidia. Kun Daavid sen kuuli, lähti hän heitä vastaan.
      14:9 Kun filistealaiset olivat tulleet ja tehneet ryöstöretken Refaimin tasangolle,
      14:10 kysyi Daavid Jumalalta: "Menenkö minä filistealaisia vastaan, ja annatko sinä heidät minun käsiini?" Ja Herra sanoi hänelle: "Mene; minä annan heidät sinun käsiisi."
      14:11 Niin he menivät Baal-Perasimiin, ja siellä Daavid voitti heidät. Ja Daavid sanoi: "Jumala on murtanut viholliseni minun kädelläni, niinkuin vedet murtavat." Siitä sen paikan nimeksi tuli Baal-Perasim.
      14:12 He jättivät siihen jumalansa, ja Daavid käski polttaa ne tulessa.
      14:13 Mutta filistealaiset tekivät vielä kerran ryöstöretken tasangolle.
      14:14 Niin Daavid kysyi taas Jumalalta, ja Jumala vastasi hänelle: "Älä mene heidän jälkeensä, vaan kierrä heidät ja hyökkää heidän kimppuunsa balsamipuiden puolelta.
      14:15 Ja kun kuulet astunnan kahinan balsamipuiden latvoista, niin käy taisteluun, sillä Jumala on käynyt sinun edelläsi tuhotakseen filistealaisten leirin."
      14:16 Daavid teki, niinkuin Jumala oli häntä käskenyt, ja niin he voittivat filistealaisten sotajoukon ja ajoivat heitä takaa Gibeonista aina Geseriin saakka.
      14:17 Niin Daavidin maine levisi kaikkiin maihin, ja Herra nosti kaikissa kansoissa pelon häntä kohtaan.

• Huom!

Siinäpä pari esim. raamatun oikeasta ja väärästä tulkinnasta.

• Hyvä niin

Niin kakaralta otettu tikkari suusta.

• pieni täsmennys

Kakaroilta ei kukaan normaalijärkinen ota tikkaria suusta, mutta aikuisikäiseltä kakaraa pelleilevältä usein ottaa!

• oikea on.

Todella koeteltu profetia.

• Tämäkin

On sentään profetia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe