paljonkin tänään sua .
kyllä olen ajatellut
42
405
Vastaukset
- mäkin oon
ajatellut paljon miksi sä oot niin ilkee ihminen. en mielestäni oo ansainnu kaikkee sitä paskaa mitä mulle annat.
- Sinähän olet
etevä tunnistamaan sinulle tarkotetut kirjoitukset .
4 sekuntia ja vastauskin jo esillä.
Mikä mahtaa olla maailmanennätys tunnistamisen ja vastaamisen kohdatta ;=)))))))))). - ei täällä hei
Sinähän olet kirjoitti:
Mikä mahtaa olla maailmanennätys tunnistamisen ja vastaamisen kohdatta ;=)))))))))).tarvitse tunnistaa ketään vastatakseen !!
- käääk.
Sinähän olet kirjoitti:
Mikä mahtaa olla maailmanennätys tunnistamisen ja vastaamisen kohdatta ;=)))))))))).voi kääääk näitä aivopieruja.
- äo ??
Sinähän olet kirjoitti:
Mikä mahtaa olla maailmanennätys tunnistamisen ja vastaamisen kohdatta ;=)))))))))).tiedoksesi : tämä on anonyymi, yleinen nettipalsta eikä täällä ole tunnistamispakkoa.
- Lue uudelleen
ei täällä hei kirjoitti:
tarvitse tunnistaa ketään vastatakseen !!
1 vastaus, ja ymmärrä kenelle se on!!!!
Sehän on selkeä vastaus ap:lle!
Tais olla sinun vastaus ja nyt ketuttaa kun vastasit tuollain henk. koht. tasolla ;o)))))))))).
Reppanat jatkuvasti menette halpaan. - Miksi sitten
äo ?? kirjoitti:
tiedoksesi : tämä on anonyymi, yleinen nettipalsta eikä täällä ole tunnistamispakkoa.
toi eka vastaus on HENKILÖKOHTAINEN?
- siis hei,
Lue uudelleen kirjoitti:
Tais olla sinun vastaus ja nyt ketuttaa kun vastasit tuollain henk. koht. tasolla ;o)))))))))).
Reppanat jatkuvasti menette halpaan.täällä vastataan sille kuka on mielessä, ei mee neidin tajuntaan!
- mitäs täällä
Miksi sitten kirjoitti:
kaiki on muuta ku henk. koht. et sä tajuu et vastataan niinku sille omalle ihmiselle vaika ei tiietä yhtään kelle vastataan????
- tyttö hyvä_
Lue uudelleen kirjoitti:
Reppanat jatkuvasti menette halpaan.tuu takas tänne vasta sitten kun ymmärrät palstan tarkoituksen ja tavat. sopiiko?
- Voi eiiiiiiiiii
siis hei, kirjoitti:
täällä vastataan sille kuka on mielessä, ei mee neidin tajuntaan!
Oliks tuolla ekalla vastaajalla just toi alottaja mielessä? HÄH? Kysyn vaan että tunnistiko kun henk.koht. tasolla heti ymmärsi kertoa miettineensä ap:tä?
Yritä nyt tajuta viimein, en jaksa tuommosen ymmärtämättömän kanssa jauhaa täyttä skeidaa, jatka yksinäs ja opi ymmärtämään lukemasi. - Ymmärrä sinä
tyttö hyvä_ kirjoitti:
tuu takas tänne vasta sitten kun ymmärrät palstan tarkoituksen ja tavat. sopiiko?
luettu teksti ja jatka sen jälkeen omaa jankkaamistasi.
- no miks sit
Voi eiiiiiiiiii kirjoitti:
Oliks tuolla ekalla vastaajalla just toi alottaja mielessä? HÄH? Kysyn vaan että tunnistiko kun henk.koht. tasolla heti ymmärsi kertoa miettineensä ap:tä?
Yritä nyt tajuta viimein, en jaksa tuommosen ymmärtämättömän kanssa jauhaa täyttä skeidaa, jatka yksinäs ja opi ymmärtämään lukemasi.jauhat siinä paskaa koko ajan ? mee ihmeessä pois niin päästään eroon sun tyhmistä jutuista.
- Voi jessus siunakkoo
mitäs täällä kirjoitti:
kaiki on muuta ku henk. koht. et sä tajuu et vastataan niinku sille omalle ihmiselle vaika ei tiietä yhtään kelle vastataan????
ja sitte märistään sen tuntemattomalle kirjoitetun viestin takia, mihin ei saanu mieleistään vastausta.
Kumpiko meistä ei tajua??????? Siis sinä! Mietippä mitä kirjoitit, tajusitko edes että tuo ap on aivan outo tuolle joka hetkessä tunnisti hänelle tuon tekstin tulleen!
Vai miten tämä tulkitaan?:
mäkin oon
ajatellut paljon miksi sä oot niin ilkee ihminen. en mielestäni oo ansainnu kaikkee sitä paskaa mitä mulle annat. - stop kinaaminen
Voi jessus siunakkoo kirjoitti:
ja sitte märistään sen tuntemattomalle kirjoitetun viestin takia, mihin ei saanu mieleistään vastausta.
Kumpiko meistä ei tajua??????? Siis sinä! Mietippä mitä kirjoitit, tajusitko edes että tuo ap on aivan outo tuolle joka hetkessä tunnisti hänelle tuon tekstin tulleen!
mäkin oon
ajatellut paljon miksi sä oot niin ilkee ihminen. en mielestäni oo ansainnu kaikkee sitä paskaa mitä mulle annat.Ottakaa ihmiset rauhallisesti.... :)
- ihan oikeesti !
Voi jessus siunakkoo kirjoitti:
mäkin oon
ajatellut paljon miksi sä oot niin ilkee ihminen. en mielestäni oo ansainnu kaikkee sitä paskaa mitä mulle annat.mee hoitoon , mee ihmeessä pois täältä jankkaamasta tota samaa kaikille kun et näytä ymmärtävän. se on näitten palstojen tapa, koska täällä ei tunnisteta niin puhutaan ja vastataan kuten se olisi se oma ihminen ja siksi sanotaan sinä, sinulle etc. mee kasvaan ja saamaan järkee päähäs.
- No jo sulla
no miks sit kirjoitti:
jauhat siinä paskaa koko ajan ? mee ihmeessä pois niin päästään eroon sun tyhmistä jutuista.
on vaikea elämä. Oleks hukannu sen penaalin terävimmän kynän?
Sekö on viisas joka omii jokaisen viestin itselle? No anna viisautesi paistaa ;o)))))))))))))). - voi pikku pikku
No jo sulla kirjoitti:
Sekö on viisas joka omii jokaisen viestin itselle? No anna viisautesi paistaa ;o)))))))))))))).tytteliä ==)
- Sä varmaankin
ihan oikeesti ! kirjoitti:
mee hoitoon , mee ihmeessä pois täältä jankkaamasta tota samaa kaikille kun et näytä ymmärtävän. se on näitten palstojen tapa, koska täällä ei tunnisteta niin puhutaan ja vastataan kuten se olisi se oma ihminen ja siksi sanotaan sinä, sinulle etc. mee kasvaan ja saamaan järkee päähäs.
olet yliopiston paras luokallasi? Eiks niin.
Mutta se järki sulla on jääny sinne jonnekkin ala-asteen tasolle, kun et edes ymmärrä lukemaasi. - Hus hus
No jo sulla kirjoitti:
Sekö on viisas joka omii jokaisen viestin itselle? No anna viisautesi paistaa ;o)))))))))))))).Menehän siitä nyt jo sotkemasta aikuisten juttuja kun et niitä ymmärrä näemmä.
- ikävä hänen nauruaan
Miksi sitten kirjoitti:
Ajatuksissani ollut koko päivän. En voi taikoa häntä pois päästäni, vaikka kuinka tekisin mitä.
- sulla taas ei_
Sä varmaankin kirjoitti:
Mutta se järki sulla on jääny sinne jonnekkin ala-asteen tasolle, kun et edes ymmärrä lukemaasi.näytä ala - astekkaan onnistuvan kun siellä ei saada ymmärrystä taottua tuon enempää lapsukaisten pääppöihin.
- prkl !!
Sä varmaankin kirjoitti:
Mutta se järki sulla on jääny sinne jonnekkin ala-asteen tasolle, kun et edes ymmärrä lukemaasi.nyt se saatanan sittisontiainen jäi pyörimään tänne koko illaksi.
- voihan vittu taas
siis hei, kirjoitti:
täällä vastataan sille kuka on mielessä, ei mee neidin tajuntaan!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12095953/#comment-66536896 tuolla kun joku kirjoitti sille kuka on mielessä, niin siellä se olikin suuri synti. Ainoastaan siis sulla bylleröllä on oikeus kirjoittaa täällä sinuttelumuodossa.
- ajatukset..
hyviä vai pahoja?
- Minä
ajattelen aina ja kaikkialla häntä.
- millattia
ajatuksia ja kenestä?
- Mr Mystery
Maagisia ajatuksia,naisesta...
- 19+14
Meriä olen ajatellut, lämmöllä
- eikö vielä m..perill
ei kiinnosta paljoakaan ,ajatteletko vai et.meitä ei jokatapauksessa tule.
- edellinen
eikö vielä m..perill kirjoitti:
ei kiinnosta paljoakaan ,ajatteletko vai et.meitä ei jokatapauksessa tule.
No pistäppä sitten henk. koht. viesti ja pyydä pitämään paremmin etäisyyttä niin menee perille, ei se täällä onnistu.
- Leväperäinen
Mikki-hiirikö se siellä?
Meri-teema toisaalta uppoaa Karjalaisellekkin; ankkurinappi, meripihkahuone, merenneitoni ja minä.. Tietysti montaa muutakin. - Pätemisen tarve suur
Hauska, että täälläkin aina löytyy joka nimelle oma edustajansa.
Toiset ovat ''take me, baby'', ja toiset taas ''ei kiinnosta paljoakaan ,ajatteletko vai et.meitä ei jokatapauksessa tule.''
Hyvää päivänjatkoa. - -Olga-
Leväperäinen kirjoitti:
Mikki-hiirikö se siellä?
Meri-teema toisaalta uppoaa Karjalaisellekkin; ankkurinappi, meripihkahuone, merenneitoni ja minä.. Tietysti montaa muutakin.varmaankin taas se Kippari-Kalle joka kaipailee, kumma petturi.
- se kirjain?
Kukas sinä sitten olet?
- 9+4
se kirjain? kirjoitti:
Kukas sinä sitten olet?
Minun hän kyllä tietää että ajattelen, eli jos et ole varman niin et ole hän.
- Pätemisen tarve suur
9+4 kirjoitti:
Minun hän kyllä tietää että ajattelen, eli jos et ole varman niin et ole hän.
Meri on hauska, kun se nimi esiintyy joka paikassa, joka yhteydessä. Ainakin unohtaminen astetta prankempaa.
- siis...
Miten paljon täällä käy ihmisiä myös Meri nimisiä, ja tietää?
- 2+19
Todennäköisesti ei käy yhtään joka tietää, eli siis hän ei käy
- on heitä
Tunnenkin pari Meri nimistä. Yks entinen työkaveri.
- tilastoja
on heitä kirjoitti:
Tunnenkin pari Meri nimistä. Yks entinen työkaveri.
No joo, jos väestörekisterikeskuksen tietoja katsoo niin näin:
1940-59 237
1960-79 613
1980-99 2359
2000-09 1074
2010-14 247
kuninka moni sitten on täällä ;)
- Ajatellut,liikaakin
samoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811538Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604119Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1253335Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2012655Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142363Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051894Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3401251- 681048
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20957- 65850