Hei! Olen 16 vuotias poika olen hankkimassa mopokorttia olen ollut teoriakokeessa jo 5 kertaa! Eikä ole vieläkään mennyt läpi? Olen harjoitellut netissä saanut 5/5 100% tehtävät.. ja vielä päälle tehnyt harjoituksia silti ei mene läpi? Kellään samanlaisia kokemuksia esim. Autokoulussa kertokaa jotain vinkkejä tekisi mieli lopettaa tuo kesken kun ei mitään siitä teoriakokeesta tule, lisäys: Tuntuu että kokeen kisysymykset ovat aivan erilaisia kuin netissä....! KIITOS!
En tiedä enään mitä tekisin
5
132
Vastaukset
- llillan
Ite oon just ajokoulussa ja viimosia viedään. Teoriakoe oli jo, ja ennen sitä harjottelin päivittäin koetta varten ajokoulun omalla teoriakoe-kokeella. Sitten sen lisäksi saatiin vielä sellaset "teoriakoepassit" jossa oli tunnukset yhelle nettisivulle jossa oli sitten vaikeampi teoriakoe-harjottelu, ja sitäkin väänsin ainakin 20kertaa 2pvän aikana ennen koetta. Opettaja neuvoikin että kannattaa monipuolisesti harjotella, ettei vaan aina sitä samaa koetta, koska silloin voi käydä niin että muistaa ne kuvat ja vastaukset tulee sillätavalla itestään, ulkomuistista. Missään nimessä ei ainakaan kannata kesken jättää koko hommaa, se on varma. En tiedä että oliko tästä vastauksesta nyt niin hirveesti hyötyä mutta ainakin yritin :D Kun en totta puhuakseni oikeen tiedä tuosta mopokortin teoriakokeesta.. ^__^"
- llillan
Niin ja täällä hakkasin aika paljon ja oli hyviä tehtäviä! Nappaat vaan tuosta mopokortin ja kokeilet näitä. Josko olis jotain apua?
http://www.ajokorttikoulu.fi/index.php - pyhä jysäys
Totta kai ne kysymykset on erit kun netissä. Liikennesäännöt täytyy osata oikeesti, ei treenata ulkoa jossain netissä. Kertoo melkein vaan sen, että sulla ei vielä ole liikennesäännöt ihan hanskassa. Lue myös sitä kirjaa ja käy virheet läpi, jotta tiedät missä meni metsään. Ulkoaopettelu ei toimi.
- ei käytäntöä
Väärin...
Teoriakokeessa kun rankaistaan myös siitä jos on VAROVAINEN
Eli jos ei lähde ohittamaan kun peilissä näkyy vetistä suttua, ei lähde ohittamaan katkoviivalla ylämäkeen. ei aja alamäkeä lasken pyöräilijän päälle yms... niin se lasketaan virheeksi. vaikka tosielämässä näistä "Virheistä" ei ole vaaraa lainkaan.
Siksi teoriakokeen pisteytys voisi olla niin että oikeasta tulisi 1 piste, ja "ylivarovaisuudesta" vaikkapa 0,75 pistettä
- 445644
Vika ei ole kokeessa, vaan sen tekijässä. Jos tiedät teoriakysymysten olevan täysin absurdeja ja typeriä, mikset vastaa niihin sen mukaan? Ei teoriakokeessa ole mitään ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869