Olen nyt lukion kolmannella ja kaverini käyttäytyy aivan omituisesti.Värjäsin hiukseni vaaleaksi ja hän haukkuu minua typeräksi blondiksi,tarjoaa välillä tupakkaa ja jos en halua ottaa tupakkaa,hän suuttuu helposti ja ei vastaa tekstiviesteihin.Sitten hän on pari päivää hiljaa ja pyytää anteeksi.Ja jossain välissä riita alkaa uudestaan.Haukkuminen ja syrjiminen.Vietän välillä lukiossa aikaani yksin ja hän mulkoilee minua.Hän on välillä myös puhunut minusta pahaa netissä ja väittää,että minä aloitan riidat aina ja kiusaan häntä.Ja kerran hän antoi minulle väärät läksyt,kun olin kipeänä koulusta.Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?
Ystäväni
Murtunut
7
92
Vastaukset
- Murtunut
Hups taisi mennä väärälle palstalle kun kone jumitti..
- Valmis vastaus.
Ei se haittaa täältä löytyy kaikki apu, kysy vain kahvilaiset tietää.
- Murtunut
Kiitti :)
- Kaveruus irti!!!
Pysy kilometrin päässä tuollaisista kavereista. Ne eivät ole kavereita. Ne ovat alistajia ja ihmisten hyväksikäyttäjiä oman heikon itsetunnon pönkittämiseen.
nyt pitäisi lukea kirjoituksiin eikä höpistä joutavia ,.
- AaOoYyOo
Eikös YO kirjoitukset...onko ne menossa jo vai myöhemmin? Enpä nyt muista käytäntöä.
- Murtunut
Kiitos vastauksista :D Toivottavasti jostain löytyis uus kaveri koulusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458