mun pikkuserkku tänään charmedissa!

Yolanda - tulinen mustalais...

Olen mustalaistyttö, ja mun pikkuserkku näyttelee tänään nähtävässä Charmed jaksossa! :)

26

2847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tratto

      Etkö ole itse päässyt näyttelemään siihen sarjaan? Huh-huh. Minä olen näytellyt monessakin jaksossa. Oletko vähän nolo?

      • Yolanda

        No, mulle kelpas aivan hyvin Emmanuellen (mun pikkuserkun nimi, joka siinä jaksossa tänään näyttelee roolinimellä Eva) mulle tuoma puvusto mikä sillä oli siinä jaksossa päällään!


      • jessie
        Yolanda kirjoitti:

        No, mulle kelpas aivan hyvin Emmanuellen (mun pikkuserkun nimi, joka siinä jaksossa tänään näyttelee roolinimellä Eva) mulle tuoma puvusto mikä sillä oli siinä jaksossa päällään!

        mut sen nimi oli kyl Ava eikä Eva


      • emma
        Yolanda kirjoitti:

        No, mulle kelpas aivan hyvin Emmanuellen (mun pikkuserkun nimi, joka siinä jaksossa tänään näyttelee roolinimellä Eva) mulle tuoma puvusto mikä sillä oli siinä jaksossa päällään!

        mikä on sitten Emmanuellen sukunimi. Missä se on syntynyt ja milloin? Missä sarjassa nyt näyttelee? Missä asuu nyt? Onko poseeranut nakuna? Mikä on toinen nimi? Minä vuonna näytteli jaksossa The Eyes have it?
        JA TIEDOKSI VAAN EMMANUELLE EI OLE MUSTALAINEN!


      • giselle_
        jessie kirjoitti:

        mut sen nimi oli kyl Ava eikä Eva

        anteeX vaan kuule itelles teinihoro, mutta suomentajat usein kirjottaa nimet väärin. Katso mitä tahansa episodi listaa kyseisestä sarjasta niin huomaat että oikea nimi oli kylläkin Eva!


      • jessie
        giselle_ kirjoitti:

        anteeX vaan kuule itelles teinihoro, mutta suomentajat usein kirjottaa nimet väärin. Katso mitä tahansa episodi listaa kyseisestä sarjasta niin huomaat että oikea nimi oli kylläkin Eva!

        Ensiksi mä EN ole teini vittu horo ja nimen voit tarkistaa täältä sivulta http://www.imdb.com/name/nm0891275/
        20."Charmed" (1998) playing "Dr. Ava Nicolae" in episode: "The Eyes Have It" (episode # 5.6) 20 October 2002
        Se oli kullä AVA.
        Kuka nyt on väärässä, teinihoro?


      • .........

      • Yolanda
        jessie kirjoitti:

        Ensiksi mä EN ole teini vittu horo ja nimen voit tarkistaa täältä sivulta http://www.imdb.com/name/nm0891275/
        20."Charmed" (1998) playing "Dr. Ava Nicolae" in episode: "The Eyes Have It" (episode # 5.6) 20 October 2002
        Se oli kullä AVA.
        Kuka nyt on väärässä, teinihoro?

        Vittu hankkikaa kaikki elämä! Mun ei tarvii kellekään todistella yhtään mitään mun pikkuserkusta!


      • jessie
        Yolanda kirjoitti:

        Vittu hankkikaa kaikki elämä! Mun ei tarvii kellekään todistella yhtään mitään mun pikkuserkusta!

        Miks sun edes piti tulla sanoo tänne, et sun pikkuserkku näyttelee sarjassa?


      • jessie
        ......... kirjoitti:

        olet väärässä, lortto!

        http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePageServlet/showid-106/epid-184353/

        tuolla lukee selvästi "Eva". Joten painu muualle vinkumaan kakara.

        olet väärässä!
        Hain Googlesta "AVA NICOLAE" ja sain.... katso itse http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&q=Ava Nicolae&btnG=Search&lr=

        MUTTA kun hain EVA NICOLAE.... En saanut mitään! Katso itse http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&q=Eva Nicolae

        Joten älä käy, muija, päälle! Kyllä mä tiedän.

        Ja lopuksi MÄ EN OLE KAKARA!


      • nicky
        Yolanda kirjoitti:

        No, mulle kelpas aivan hyvin Emmanuellen (mun pikkuserkun nimi, joka siinä jaksossa tänään näyttelee roolinimellä Eva) mulle tuoma puvusto mikä sillä oli siinä jaksossa päällään!

        kyllä kauhean laaja puvusto: lääkärin takki ja pari vaatetta :D
        Heheh...


      • grenalde

      • jessie
        grenalde kirjoitti:

        pidä lortto turpas kiinni

        lortto, VAAN yritän todistaa, että minä EN ole väärässä!
        Ja kai se sitten selvisi, koska nyt susta tuntuu pahalta, kun SINÄ olit väärässä... mut mua se ei yhtään haittaa.... tuli vaan todistettua tämä juttu :D


      • niniane
        jessie kirjoitti:

        lortto, VAAN yritän todistaa, että minä EN ole väärässä!
        Ja kai se sitten selvisi, koska nyt susta tuntuu pahalta, kun SINÄ olit väärässä... mut mua se ei yhtään haittaa.... tuli vaan todistettua tämä juttu :D

        jos jotain olet todistanut niin sen kuinka tyhmä olet.


      • ........
        emma kirjoitti:

        mikä on sitten Emmanuellen sukunimi. Missä se on syntynyt ja milloin? Missä sarjassa nyt näyttelee? Missä asuu nyt? Onko poseeranut nakuna? Mikä on toinen nimi? Minä vuonna näytteli jaksossa The Eyes have it?
        JA TIEDOKSI VAAN EMMANUELLE EI OLE MUSTALAINEN!

        Totta puhut! Se ei ole oikeasti manne vaan muistaakseni latino, korjaa jos olen väärässä.


      • emma
        ........ kirjoitti:

        Totta puhut! Se ei ole oikeasti manne vaan muistaakseni latino, korjaa jos olen väärässä.

        En ole varma onk se latino, mut se on ainakin syntynyt Kanadassa.


    • joo joo

      jos sun pikkuserkku olis oikeasti siellä sarjassa, miks ihmeessä sä sitä kaikille kertoisit?! Don't take all pride, it's not U how's acting!

      • shanella

        se sanotaan että "don't take all the pride, it's not you who's acting." vitun ruma pikkuhuora opettele kirjottamaan, no hus hus takas kouluun siitä, lortto!!


    • miranda

      VÄHÄN SUT ON KUSETETTU!
      HAHAh

    • X)....

      Miksi uskoisin tuollaista hölyn pölyä!!!
      Ainiin, hyvä vitsix) X)

    • ..........

      Suomalaiset mannet ovat varkaita. ei ne missään sarjoissa esiinny. Olet valehteleva pikku manne varas!

      • jenny

        Kyllä toi on kyllä valehteleva pikku huora. Eikä se Emmanuelle ole mikään mustalainen, vaan esiintyi mustalaisena VAIN sarjassa.


      • xccc
        jenny kirjoitti:

        Kyllä toi on kyllä valehteleva pikku huora. Eikä se Emmanuelle ole mikään mustalainen, vaan esiintyi mustalaisena VAIN sarjassa.

        ja sinua pikkuhuoraa minä panin perseeseen viime yönä, olit kyllä aika löysä mutta leikkasin sinut silti auki veitsellä, huusit kuin syötävä. pesisit muuten pillus, se haisee pahalle. rumakin olet.


      • esiintymisvaatteet?
        xccc kirjoitti:

        ja sinua pikkuhuoraa minä panin perseeseen viime yönä, olit kyllä aika löysä mutta leikkasin sinut silti auki veitsellä, huusit kuin syötävä. pesisit muuten pillus, se haisee pahalle. rumakin olet.

        Kyllä vähän huomaa että on visiinkiin vähän manne sitten ollu charmedissa näyttelemässä.
        Ei ne mitään esiintymisasuja omakseen saa! puvustamo on asia erikseen ja jos ne jakais esiintymisvaatteita ympäriinsä niikuin sinä jotakin muuta niin studiothan olis puilla paljailla alta aikayksikön ja näyttelijät joutuis esiintymään ilman vaatteita (joka ei muuten Rose Mc Gowania eli paigea yhtään hidastaisi..)

        Että sulle toi ihan ameriikoista asti esiintymisasut?
        ettei olis vaan kaikki lähteny taskuun minkä vaan irti saa ja sitten kiireenvilkaa suomeen pakoilemaan kun on etsintäkulutettuna valloissa...
        Toiko se sulle samalla Piperin rintsikat ja Phoeben alkkarit ja Paigen...lelut...

        Joo, kyllä näyttelemisessä on tosiaan parasta kun saa ne vaatteet pitää! hei haloo..
        no serkkus sai sai sitten lääkärin takin, voi sitten stripata se päällä ja ansaita elantonsa, näyttelijän lahjoilla tuskin on turha ainakaan leivästä pöydällä haaveilla...

        tuo oli muuten viikon paras : "hus hus takas kouluun siitä lortto" vähänkö repesin..


      • joo..
        esiintymisvaatteet? kirjoitti:

        Kyllä vähän huomaa että on visiinkiin vähän manne sitten ollu charmedissa näyttelemässä.
        Ei ne mitään esiintymisasuja omakseen saa! puvustamo on asia erikseen ja jos ne jakais esiintymisvaatteita ympäriinsä niikuin sinä jotakin muuta niin studiothan olis puilla paljailla alta aikayksikön ja näyttelijät joutuis esiintymään ilman vaatteita (joka ei muuten Rose Mc Gowania eli paigea yhtään hidastaisi..)

        Että sulle toi ihan ameriikoista asti esiintymisasut?
        ettei olis vaan kaikki lähteny taskuun minkä vaan irti saa ja sitten kiireenvilkaa suomeen pakoilemaan kun on etsintäkulutettuna valloissa...
        Toiko se sulle samalla Piperin rintsikat ja Phoeben alkkarit ja Paigen...lelut...

        Joo, kyllä näyttelemisessä on tosiaan parasta kun saa ne vaatteet pitää! hei haloo..
        no serkkus sai sai sitten lääkärin takin, voi sitten stripata se päällä ja ansaita elantonsa, näyttelijän lahjoilla tuskin on turha ainakaan leivästä pöydällä haaveilla...

        tuo oli muuten viikon paras : "hus hus takas kouluun siitä lortto" vähänkö repesin..

        Sen näyttelijä muuten sattuu olemaan bolivialaisromanialainen latinosankkerikippurahäntäinenkierosilmäinen- viurahtanutnussukka.
        joo, ja siskoni on voita,
        siskoni on poika,
        mummoni on lehmä
        siskoni on nauta
        äitini on jeesus
        mummoni on huora
        ettekö mitään uutta keksi?
        menkää lortot sanakirjaa lukemaan niin sivistytte!
        tietäsitte ees mikä lortto on, ei, se ei ole jäätelömaku.


    • ..............

      on rumaa kehua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe