Uusin väite Tuusulassa on Jarnan paluu managerointihommiin. Jarnahan on ollut poissa ruorista useamman kuukauden. Eletään äärimmäisen mielenkiintoisia aikoja sillä myös Nita on halukas myymään Tuksun keikkoja. Syntyykö tästä valta taistelu näiden kahden neitokaisen välille? Kumpi voittaa ja vie ykkösmanagerin paikan - vai pystyvätkö hoitamaan tehtäviä yhdessä ja sulassa sovussa?
4.3 Jarna palaa manageroimaan Tuksua !!!
12
735
Vastaukset
- Keikkaa pukkaa
Tottakai eroottiskristillistä menoa odotettavissa. Liittyykö sulhasmies
Länsman joukkoon ? Onko lähestymiskielto voimassa ? Voi elämä..... - voittajasta ei epäselvyy
Jos kisa näiden kahden välille todella syntyy ei voittajasta ole epäselvyyttä. Jarnan monipuolisuus vie voiton sillä hän pystyy manageroinnin lisäksi todistetusti myös juontamaan ja tanssimaan showssa mukana. Nita on käsittääkseni puhtaasti keikkamyyjä, ei muuta.
- go go jarna!!
Jarnan kykyihin lukeutuu myös kiristys ja väkivallalla uhkailu sekä tiettävästi huumekauppa. Varsin monipuolinen mimmi!!
- Turhakkeita kaikki.
Kun puhutaan tuosta läävälaumasta mitä tuksu ja hänen lähipiirinsä edustaa, en puhuisi huumekaupasta vaan ennemminkin lääkkeiden laittomasta välityksestä ja pienistä annoksista omaan ja lähipiirin viihdekäyttöön.
Eihän tuolla lääväporukalla ole rahaa pyörittää mitään kauppaa kun välillä ei tunnu olevan kolikoita edes ratikkalippuun.
Tuollaisista ongelmakäyttäjistä ei ole kiinnostunut edes huumepoliisi. Enempi olisin huolissani veronmaksajien puolesta, heillehän sitä laskua lankeaa (montako kertaa edesmennyt koomakin oli kalliissa hoidoissa) kun kunkin terveys alkaa nytkähdellä. - PÖSILÖ
TODISTA TUO HUUMEKAUPPA . VOIKO TÄÄLLÄ KIRJOITELLA MITÄ PASKAA TAHANSA .
OLET SURKIMUS NOISSA POSTAUKSISSASI PÄIVÄSTÄTOISEEN SAMAA VIRTTÄ - Nähty ja luettu
PÖSILÖ kirjoitti:
TODISTA TUO HUUMEKAUPPA . VOIKO TÄÄLLÄ KIRJOITELLA MITÄ PASKAA TAHANSA .
OLET SURKIMUS NOISSA POSTAUKSISSASI PÄIVÄSTÄTOISEEN SAMAA VIRTTÄOhan noista pillerikaupoista mustaa valkoisella.. Jarnan ja Tuksun keskustelu. Johan ne levisi tämän SOME:n kauttakin julkisiksi..
- budjetin promillesos
Turha vedota veronmaksajiin. Juuri oli Espookin unohtanut hakea 1,7 miljoonaa EU-rahaa koulujen kehittämiseen, kun joku ei ollut jaksanut hakea postejaan.
Sitä paitsi ko. valkoisella roskajoukolla on erittäin työllistävä vaikutus sosiaali- ja terveyspuolelle. Joten antaa glamourin jatkua, jotta me saamme NAURAA tuolle LÄÄVÄLAUMALLE!!!! - luolassa lukin
Joo, ja uusvanhan managerin avulla on kehitetty uusi ohjelmanumero - Dance Macabre. Soolitanssijana on Kooma.
- Turahdus 4.3.14
Turahdus 4.3.14:
”Tyypillinen bnäätä, työväenluokkaan kuuluva nainen...
Tämä blogi kuulemma piirtää viiltävän tarkasti parodiamaista kuvaa tyypillisestä bnäädästä; työväenluokkaan kuuluva nainen kaljapullo tietokoneen äärellä, hiuksissa ylikasvanut permanentti, juurikasvu ja vaimotukka, lapset lentäneet pesästä, päivät kuluvat tuksu-uutisia lukiessa ja nyt on innostunut hiukan kännisin aivoin suoltamaan pseudosyvällistä pohdintaa. Klassikko ainesta (näin kirjoitti nimimerkki syvis suomi24:ssä).
Mielenkiintoinen mielikuva, mutta metsään meni ja pahasti :)
Toinen hauska mielipide oli, että teksti on tuskan parahtelua (näin kirjoitti nimimerkki kuljanteri suomi24:ssä). No, voin todeta, etten ole lainkaan tuskainen. Ihmeen paljon lukijoita blogi on saanut vajaassa kolmessa päivässä. 6000 on pian täynnä :D
Seuraavaksi aion miettiä näitä managerijuttuja. Nämä "surullisen kuuluisat managerit" vaihtuvat aika tiuhaan. Oli Tuijaa, Tauskia, Jarnaa ja Nitaa. Miksi?? Mikä näitä ihmisiä oikein on vaivannut.
Tämä viimeisin tapaus taisi kestää vain 3 kk glamouria ja löi hanskat tiskiin...
Oli koira kauppaa (joka jäi kesken), samoin Johannan piti olla Nitan morsiusneitona, mutta ei sitten ollutkaan. Viimeisimpänä vierailullaan Porissa oli neljän taistelukoiran tappajasekoitus, joka puri Johannaa (paljastui sittemmin saksanpaimenkoiran ja labradorinnoutajan sekoitukseksi), siinä joutui myös ex-managerin äiti seiskan soittelun uhriksi.
Olihan tässä Porin casessa muutakin kummallista. Nita ja Tukiainen shoppailivat yhdessä (?) jonka jälkeen Tukiainen nähtiin porilaisessa ravintola Miamissa yksin. Myöhemmin yöllä Nita tuli takaisin kyseiseen ravintolaan hakemaan työnantajaansa.
En ymmärrä hänen motiiviaan tuohon hommaan. Itse sanonut, että yritti nostaa Johannan julkisuuskuvaa ja saada keikkoja siistimmäksi. No hetkellisesti keikat ainakin olivat siistimpiä, muuten Nitasta on vaikea saada tietoa kirjoitettavaksi.
Jarnasta minulla ei ole oikein mitään sanottavaa. Taisi esiintyä muutamilla keikoilla (Johannan kertoman mukaan) ja onhan siitä todisteita youtubessakin. Nita ei ole tainnut esiintyä kertaakaan?
Entäs se Järvinen? Mainostaa olevansa monitoiminainen, yo-markkinointimerkonomi, liiketalouden tradenomi. LKV, ja aikuiskasvatustieteen opiskelija. Ollut kunnallispolitiikassa, johtokuntatyöskentelyssä, kokemusta mannekiini ja valokuvamalli alalta, ollut jopa Miss Suomi finaalissa 1984!
Saanko kysyä, että mitä ihmettä? Näillä meriiteillä ollut samassa työssä kuin Nita ja Jarnakin? Mutta keikkoja taisi olla enemmän ja biisejäkin tehtiin. No vuosi olikin 2009, ja silloin manageroitava oli paremmassa kunnossa, joten saattoi hieman menestyäkin alalla, toisin kuin viime tai edellisvuonna.
Nähtäväksi jää kuka on seuraava manageri??”
Blogiin: http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/tyypillinen-bnaatatyovaenluokkaan.html - Eipä sittenkään...
Jarna ei sittenkään palaa manageriksi.
- Tuksu <3 Jarnan Ex
Tuksu hengailee (kostona Jarnalle) Jarnan exän kanssa? Jarnan kommentointi (vai kenen tekstiä?) 6.3.14:
”Tuli kysymys olenko aloittanut Managerin hommat uudelleen, en todellakaan! Marraskuussa lopetin yhteistyön! Tässä se tuli kun julkisesti pyydettiin! Sen voin sanoa ettei Nitakaan ole aloittanut eikä varmasti tule sotkeentumaan koko pas-kakasaan enää, enkä minä!
- mutta se, että hän on tekemisissä exäni kanssa, on surullista. Minulla on siitä varma tieto rakkaalta tyttäreltäni joka kertoi puhelimessa asian. Huomenna on taas lapsen vuoro tulla minulle. Joka toinen viikko niinkuin papereissa lukee. Eli sitten saan lisätietoa. Se ottaa päähän ja vi-tusti ottaakin, se täytyy sanoa että Johanna ei lapsieni aikana ottanut pisaraakaan alkoholia, kun olin paikalla, nythän tilanne on toinen kun EXÄN mielestä lasten aikana saa juoda, mun mielestä ei. Hän tekee omat ratkaisunsa.
Se että on jotain yhteiskuvia netissa exästä ja Johannasta, se ei mulle kuulu, mutta siihen puutun jos lasteni kuvaa Madame laittaa niinkuin on uhkaillut seiskaliveen laitettavan. Sitä en todellakaan hyväksy ja olen seiskan toimittajalle ilmoittanut. Eli minä en usein seiskalivessä pyöri, nyt sen jälkeen kun sain ilmoituksen että lasteni kuvaa saattaa tulla sinne on tehnyt minusta vainoharhaisen, ja käyn vähä väliä hänen seiskaliven blogia kyttäämässä.
Eli tässä nyt tuli se tieto mitä on odotettu!”- valetta...
oot sepustanut tarinasi itse. jarna ei pystysi kirjoittamaan noin hyvää suomea. esim. yhdyssanat sillä on aina väärin.
ensi kerralla tutustu ennalta kohteeseen jota aiot trollata. ihan perussääntöjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761