Sonera, Saunalahti, Elisa ja DNA on nämä vanhat tutut toimijat kaupunkien nettiyhteyksien myyjinä.
Entä nämä uudet "pikkupajat" jotka myyvät nettiyhteyksiä kuluttajille? Ovatko nämä firmat näitä "pölynimurikauppiaita" ?
Ostavatko nämä firmat esim Soneralta yhteyden, laittavat oman välityspalkkion päälle ja myyvät Soneran yhteyttä oman yrityksensä alla. Eikö edullisemmaksi tule ostaa suoraan näiltä vanhoilta tekijöiltä. Toki Sonera omistaa osan näistä pikkufirmoista kuten Tele-Finland.
Onko kaupunkien puhelinlinjat kaikkien käytössä bisneksen tekemiseen.
Nettiyhteyksien myyjät
vvvvvvvvv
1
161
Vastaukset
- 19+19
Laki taitaa velvoittaa vuokraamaan linjat muille. Minulla on nyt puhelinyhdistyksen lankayhteyden perässä Soneran liittymä. 8 megaa, 20 e/kk. Yhdistyksen hinta olisi kaksinkertainen.
Talooni asennetaan pian kuituliittymä. Kai minä vuoden kuluttua etsin halvemman operaattorin kuin mitä paikallinen yhdistys on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815480Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151472- 106951
- 78841
- 50822
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43809Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779