Turhuudessa kulutettu elä'mä

Eenokki 12

Terve taas ja sitten asiaan.
Suurin asia ja totuus on se että ihmiskunta ei pysty uskomaan luonnollisilla kyvyillään Jumalan armoon Jeesuksessa Kristuksessa.
Me näemme kuinka maailma kulkee vääjäämättömästi kohti kadotusta.
Ihmiset rakentavat omia teitä, raivaavat polkuja päästäkseen taivaaseen, mutta turhaan näkevät vaivaa sen tähden.
Epäusko ja suuri luopumus ajassamme todistaa
ihmisen mahdottomuutta osallistua pelastukseen, edes pienimmässäkään määrin.
On uuden tien rakentajia on niitä jotka sitä kaunistelevat mutta hekin ovat tehneet turhaa työtä ja kun heille ei riitä että Jumala pelastaa tekevät kaikkensa ja vielä ylityötä että nähtäisiin pelastuksen olevan ihmisistä eikä Jumalasta.

9

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä pelkää

Maailma on ollut olemassa miljardea vuosia, kuinka se nyt yht äkkiä tuhoituisi ja ihminenkin satojatuhansia vuosia.
      Taidat vaan pelotella

• Eenokki 12

En minä pelottele ketään vaan ilmoitan että tuhatvuotinen valtakunta on lähellä ja jumalattomat hävitetään ettei heille jää juurta eikä oksaa. Piste.
        Kiitos Jeesus!!!

• tomis...
        Eenokki 12 kirjoitti:

En minä pelottele ketään vaan ilmoitan että tuhatvuotinen valtakunta on lähellä ja jumalattomat hävitetään ettei heille jää juurta eikä oksaa. Piste.
        Kiitos Jeesus!!!

Eenokki 12

Kysymys; mitä uskovien ja Helluntaiseurakunnan pilkkaaja tuntee sydämmessään kun hän sanoo "Kiitos Jeesus"?

• älä pelkää
        tomis... kirjoitti:

Eenokki 12

Kysymys; mitä uskovien ja Helluntaiseurakunnan pilkkaaja tuntee sydämmessään kun hän sanoo "Kiitos Jeesus"?

En pilkkaa ihmettelen vaan,kyllä olen aatellu joskus noita teiän uskon juttuja,mutta mites sitä voi uskoa kun ei usko,hyvin yksin kertaista.Uskon ainoastaan evoluuttiseen elämään joten jeesus ei kuulu siihen

• Eenokki 12
        tomis... kirjoitti:

Eenokki 12

Tunnen samaa kuin Paavali tai Luther ja tuohon kommenttiini piti sanoman että.. ei jää juurta eikä oksaa...

Mitähän tomiksen pseudousko sisältääkään?
        Jäkälää, sammalta ja lampaan pipanoita?
        Perustele uskosi.

• tomis...
        Eenokki 12 kirjoitti:

Tunnen samaa kuin Paavali tai Luther ja tuohon kommenttiini piti sanoman että.. ei jää juurta eikä oksaa...

Mitähän tomiksen pseudousko sisältääkään?
        Jäkälää, sammalta ja lampaan pipanoita?
        Perustele uskosi.

Eenokki 12

Minun uskoni perustuu usko Jeesukseen ja rehellisesti voin siksi sanoa että Kiitos Jeesus!
        Siksi pystyn tuon sanomaan Jeesukselle iloiten, koska en ole tuomitsemassa ja pilkkaamassa satojen miljoonien uskovien Helluntailais väestöä, vaan olen kiitollinen jokaisesta uskovasta. Pilkkaajia en arvosta.

Jos tunnet kiintymystä Luheriin, minä en tunne, eikä Luther tarvitsekkaan tanssia taivaassa minun kirjoitusteni johdosta.

• Jokainen vastaa omasta leiviskästään ja elämästään, eikä siinä tarvita uskontoja.
      Ei oman elämän säätämisessä tarvita välikäsiä, niin se vaan on. Kenen elämää elät jos sinua ohjaavat ulkopuoliset ihmiset ja uskonnot?

• kehdosta hautaan

Katsokaa välillä tähän sivuun kuuluva rintaliivimainos niin alatte miettiä mikä elämässä on tarpeellista ja kaunista!

• 18+11

Ylläpito poistanee aloituksen asiattomana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe