Tällä hetkellä minulla on:
- kidneypapuja suolaliemessä (1pkt)
- broilerin koipireisiä (1rs)
- L-kaupan nakkeja (1pkt)
- ehkä jonkinverran mölöä
- euroshopper energiajuoma (1tlk)
Muut havainnot
Onnistuin ostamaan tälläviikolla nakkeja, jotka olivat paitsi lihaisia niin myös napakoita. Matkaani ne tarttuivat alelaarista edulliseen hintaan. Suutuntumaltaan ja jälkimaultaan tuote saa jopa legendaariset 10/10!
Ostamani normaalisuolainen meiju on osoittautunut erittäin saippuaisen makuiseksi.
Itse epäilen, että sen valmistusprosessin aikana on emulgointiaineen määrä ollut väärä. Tai mahdollisesti ko. aine-erä jotenkin vioittunut.
Huomattavaa on, että jo aiemmin olen huomannut erityisesti meijuissa samaa saippuaista suutuntumaa. Ja nyt olen kahden vaiheilla hävitänkö lähes täyden meiju rasian, vai säilytänkö sen ns. "hätävoina"?
L-kaupan mozarella saa pisteen 10/10.
Ohikiitävän hetken tilanne
11
66
Vastaukset
- Yx kyssäri
Kertoisitko mitä tarkoittaa suutuntuma?
- selvä juttu..
Tiedäthän... Naisilla on kaksi suuta missä huulet. Miehet syö nakkinsa nenän alla olevalla suulla kun taas naiset navan alla olevalla ja gutaa tekee....
- Hyvä suihinotto
..."Onnistuin ostamaan tälläviikolla nakkeja, jotka olivat paitsi lihaisia niin myös napakoita. "...
Onnittelut siitä!- Outoa on
Siis mitä toi Kurkiainen oikein touhuaa? Vähän pettynyt oon :
- Heikki Sinsemilla
Jos miettii terveyttään ja sattuu olemaan köyhä, ne meijut ja keijut kannattaa jättää ostamatta ja valita pullo rypsiöljyä. Se ei maistu saippualta eikä tuki verisuonia eikä maksa juuri mitään.
- Oikeiston Ghouli
Köyhän suonet huutavat Suomessa lähinnä tyhjyyttään kun veretkin on imetty kuiviin porvaripolitiikallamme.
- 100g sinsemillaa kts
Oikeiston Ghouli kirjoitti:
Köyhän suonet huutavat Suomessa lähinnä tyhjyyttään kun veretkin on imetty kuiviin porvaripolitiikallamme.
Kieltämättä. Vuosien omakohtaisella kokemuksella pakko myöntää että niinhän se on. Näkisin kuitenkin että porvareita on kahdenlaisia; eettisiä ja riistäjiä. Luonnollisesti riistäjät pääsevät kyynärpäätaktiikallaan sanelemaan sännöt niin kauan kuin emme nouse ja käy laittamaan katusulkuja pystyyn kaikkien satamien eteen.
- hohooooo
"Tällä hetkellä minulla on:"
Oootko pölliny ne ? ? ?
Väitätkö "sossuavustusten" riittävän ruokaan ?- kolme euroo
Mul oli taskun pohjal 3 eruoo. Ostin sil neljä saariosten pistsaa. Yks pistsa per päivä. Maanantaina vasta tulee rahaa. Kaspista löytyy viel pussin pohja maksroonii pistsan kyyti pojaks. En tiijä millanen on se suu tuntuma ko ei oo rahas euro shopperbenerkia juomaan.
- reklamoi honey!!
Hei kurkiainen, mulla vinkki reklamoi meiju yhtiölle ;) Saat ostokortin hyvityksenä kunhan on koodit kyljestä laittaa heille!! Itse harrastan reklamointia ja olen saanut ilmaista safkaa ja jopa ilmaisen risteilyn, ja vasta ilmaisen pitsan kun tuli väärillä täytteillä, siis sen ekankin sain pitää ja limuakin sain 1,5l kaupanpäälle ;)
Kohteliaasti reklamoimalla voi todella saada vuodessa satasien hyödyt!! Olen saanut mm 10 ilmaista bussilippua kun kuski huristeli yksi aamu pokkana ohitseni vaikka kuin vilkutin ja pompin :D Reklamoimalla netin kautta ei mene kuin joku 5min korkeintaan ja sitten ei kun postia odottelemaan vaan ja kaikkea kivaa ilmaista ;))) Kiva yllätys oli myös kun pari kesää sitten sain mainosmölkky pelin eräältä lihan jalostamoyhtiöltä, ja sen lisäksi 10e ostokortin valitsemaani kauppaan ja valitsemilleni lihatuotteille!!- luu kurkkuun
Entäs jos jotain hiirenkarvoja tai lasinpaloja sekaan että tässä on näyte, saastaa oli. Toimitanko byrokraateille vai olenko vaiti, jälkimmäinen onnistuu jos postissa pukkaa 500 euron seteli viikon sisällä. Miettikää jotain Atriaa tai HK:ta, miten ne tuossa toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478