Sama kuin laitettaisiin kokoomuslainen kertomaan köyhyyden mukanaan tuomista ongelmista.
Hevimies kertoo huumeiden vaarallisuudesta
8
105
Vastaukset
- Hevo on jees
Käyttäjät tietää varoittaa vaaroista paremmin kuin ne joilla ei ole kokemusta. En usko että Halla-aho käyttää edelleen.
- hallu-oho
Hallaahoo vetää piriä ja khattia kanssa, posket lommoillaan. Hevijä kuuntellee ja ulvoo yössä.
- Niin se on
hallu-oho kirjoitti:
Hallaahoo vetää piriä ja khattia kanssa, posket lommoillaan. Hevijä kuuntellee ja ulvoo yössä.
Dem/viher/vassareilla on kova vaalikuume ja ilmeinen hätä, kun yhtä kansanedustajaa pitää näin kovasti haukkua.
- pankaaboardin nolla
Kyllä demarit on paljon hyvää saanut lieksassa aikaan,kukaan ei vaan tiedä mitä?Ainiin, nostivat johtajien palkkoja.
- Kolikon toinen puoli
Kerro nyt samaan syssyyn Perussuomalaisten saavutukset.
- Äänestäjä
Kolikon toinen puoli kirjoitti:
Kerro nyt samaan syssyyn Perussuomalaisten saavutukset.
Ootahan kun persujen ryhmä on suurempi kuin demareiden. Kysy sitten mitä ovat saaneet aikaan.
Persut ovat nytkin äänestäneet sosterv.lautakunnnassa muunmuassa mamujen virikesopin lakkautuksen puolesta, mutta demeri/kepu sössimislinja on voittanut äänestyksen ja mamujen paijaaminen jatkuu. Lautakunnassa on vain 2 persua. - Mikään ei muutu
Äänestäjä kirjoitti:
Ootahan kun persujen ryhmä on suurempi kuin demareiden. Kysy sitten mitä ovat saaneet aikaan.
Persut ovat nytkin äänestäneet sosterv.lautakunnnassa muunmuassa mamujen virikesopin lakkautuksen puolesta, mutta demeri/kepu sössimislinja on voittanut äänestyksen ja mamujen paijaaminen jatkuu. Lautakunnassa on vain 2 persua.Eli se siitä Jytkystä jota hehkuteltiin.
- Jhytre
Mitä kummaa nää ihmiset oikeen valittaa täällä että ovat köyhiä Meikäläinen on ollut osatyökyvyttömyyseläkkeellä 15 vuotta ja aikani Varman kanssa tapeltuani luovutin täyden työkyvyttömyyseläkkeen hakemisen ja elelen sillä puolikkaalla. Se riittää just nippa nappa etten saa mistään mitään avustuksia. No onneksi muija on töissä, eikä juopotella ollenkaan ja säästäväisesti elellään muutenkin. Otettiin yhteinen laina pankista ja ostettiin metsätila velaksi jo monia vuosia sitten. Pilkkahinnalla oma maapala josta saa polttopuut ja voi sitä hieman myydäkin joka vuosi niitä rankoja. Ei niistä mitään veroja kannata maksella vähäisistä myyntituloista.:)
Kohta on maapalanen maksettu ja arvopuukin on tässä maksellessa kasvanu niin että siitä saa myöhemmin mukavan tilin.
Tuollahan nuo valittajat istuu lähikuppilassa kaljatuopin äärellä ja kitisee sit ettei rahat riitä elämiseen. Nekin viikottaiset kaljarahat kun laittaa pankkilainan korkoihin ja lyhennyksiin, niin on joskus jotain hyötyäkin eikä vetele niitä persijeensä ja kitise samalla. Ravintolassa käydään tanssimassa ja muutenkin ihmisten ilmoilla, mutta ollaan selvin päin. Ei tule kalliiksi. Kuka jaksaa soodavettä kiskoo litrakaupalla??? mutta kaljaa sun muuta viinaa kyllä.:):) Paitsi että monesti vieläpä syödään ja herkutellaan samalla ja silti rahat on riittäny. Niin.. ja ajellaan 2 litrasella HDI moottorilla olevalla autollakin. Bonuksia 70 joten ei sekään kallista ole. Kulutus 4,3 sadalla kilsalla matka-ajossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181