Jos olet herännyt ihminen, Jumala on sinua puhutellut. Tunnet, että syntisi ovat raskaat ja olet ahdistunut, tuskailet, miten pelastut siitä kauheasta tuomiosta, mitä laki määrää syntiselle, joka ei tiedä muuta kuin raamatun tuomion, Jumalan vihan.
Jos näin tunnet elämässäsi, olet umpikujassa, kuka voi sinua auttaa, miten pääset pakoon sitä hirvittävää kadotusta johon olet joutumassa?
Vastaus on olemassa. Tule Jeesuksen eteen, tunnusta syntisi ja ota vastaan Hänet. Ota vastaan lahjana Häneltä syntiesi sovitus, Ota vastaan Pyhä Henki jonka Hän Lupaa niille jotka ottavat vastaan Hänet syntien sovittajana, sinun syntiesi täydellisenä sovituksena. Hän lupaa ottaa sinut lapsekseen, pyyhkien pois sinun syntisi Jumalan edessä. Hän ristillä sovitti koko maailaman synnit, jokainen joka tulee hänen tykönsä, Hän on luvannut, ettei Hän häntä hylkää eikä jätä, Hän on sinun lunastajasi, pelastajasi, Hänen verensä on vuodatettu sinun tähtesi, sinun tähtesi, Hän on sinun Jumalasi, Hän antaa sinulle Pyhän Hengen lahjan ja sinä olet pelastettu, Hän kutsuu sinua lapsekseen, omaksi lampaakseen, joka oli eksynyt. Hän etsii ja tuo sinut Jumalan Lasten laumaan takaisin. Tule minun tyköni niin Minä annan sinulle levon ja rauhan ja sinun pitää kunnioittaman minua, Minä olen Herra sinun Jumalasi.
Etsitkö Jeesusta?
1
<50
Vastaukset
- pinnallista
Jos ylläolevaa tekstiä lukee kuka tahansa kristitty. Ottaa vähintään kantaa myönteisesti kantaa, että noinhan se on. Jos tätä lukee esim. jehovan Todistaja, eikä ota mitään kantaa, keroo siitä, että totuuden sana käy kohti, tai kieltävät koko asian. Se kertoo paljon siitä tilasta jossa he ovat.
Tarpeeksi paljon oikeaoppisuutta on hapattanut koko taikinan, ei tarvita mitään Kristusta, ei tarvita totuudensanaa. Me olemme oikeassa, vaikka räikeästi Jumalan sana keroisi mitä tahansa. Meidän yhteisö pelastuu.
VOI HUUTO, ei ole ihan uusi asia raamatussa. VOI MEITÄ JOTKA KUVITTELIMME pelastuamme. VOI,,,,, Jumala armahda meitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924