Tuili keskiviikon HEVOSURHEILU, kannessa jo aihe, KIMPPAPELI HALUAA SINUT, siitä heräsi ajatus kommentoida kun tässä mainitaan kuponkien tekijöiksi "ammattilaisia" anteeksi nsitaattini mutta näin olen kokenut. Tein jo aikanaan kuponkeja v-65,v-5,ja nykyisin 75-raveihin niin että alan ammattilaiset kokosivat vihjeitä ja tein niihin vedoten suuriakin lappuja. Ja nykyaikaan ostin joskus valmiita R-kioski tekoja mutta koin ne vain RAHASTUKSIKSI. Toki yllätyksiä sattuu mutta paras v-65 ja 75- ravien tulos on ollut HUOM 4-OIKEIN, olen ihan varma että niitä yllätys-voittoja JOS HALUTAAN, on tietoa ja sitäpaitsi miksi niistä lähes aina jätetään pois kuitenkin perusrivin hevoset , olisin usein saanut kiinni jos rivissä olis ollu mukana pohjarivi, jopa tehnyt pientä tiliä, julkaiskaapa ilastoja koska voitettu edes jotain ammattilaisten vihjeriveistä. Nyt minä en tarkoita vihjerivejä joita mainostetaan-myydään esi. VOITTOLINJA YM,vast , vaan Hevosurheilun omaa vihjeistöä, sekä studioparlamenttejä eri ravilähetyksissä, on pirun helppo kusettaa rahat pois periaatteella ja sitten-VOI, VOI, EMPÄ OLIS USKONUT -plääp-plääp-plääp. Että en paljon perusta kimppapeleistä jotka on valmiiksi laadittuja, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi, mutta jo yli 15 vuoden kokemuksella EI YHTÄÄN KIMPPAPELIVOITTOA että se siitä.
TOTOPELIT
TOT3
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242433
- 951546
- 1201304
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa22998Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa254877- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo20858MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795