Tuili keskiviikon HEVOSURHEILU, kannessa jo aihe, KIMPPAPELI HALUAA SINUT, siitä heräsi ajatus kommentoida kun tässä mainitaan kuponkien tekijöiksi "ammattilaisia" anteeksi nsitaattini mutta näin olen kokenut. Tein jo aikanaan kuponkeja v-65,v-5,ja nykyisin 75-raveihin niin että alan ammattilaiset kokosivat vihjeitä ja tein niihin vedoten suuriakin lappuja. Ja nykyaikaan ostin joskus valmiita R-kioski tekoja mutta koin ne vain RAHASTUKSIKSI. Toki yllätyksiä sattuu mutta paras v-65 ja 75- ravien tulos on ollut HUOM 4-OIKEIN, olen ihan varma että niitä yllätys-voittoja JOS HALUTAAN, on tietoa ja sitäpaitsi miksi niistä lähes aina jätetään pois kuitenkin perusrivin hevoset , olisin usein saanut kiinni jos rivissä olis ollu mukana pohjarivi, jopa tehnyt pientä tiliä, julkaiskaapa ilastoja koska voitettu edes jotain ammattilaisten vihjeriveistä. Nyt minä en tarkoita vihjerivejä joita mainostetaan-myydään esi. VOITTOLINJA YM,vast , vaan Hevosurheilun omaa vihjeistöä, sekä studioparlamenttejä eri ravilähetyksissä, on pirun helppo kusettaa rahat pois periaatteella ja sitten-VOI, VOI, EMPÄ OLIS USKONUT -plääp-plääp-plääp. Että en paljon perusta kimppapeleistä jotka on valmiiksi laadittuja, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi, mutta jo yli 15 vuoden kokemuksella EI YHTÄÄN KIMPPAPELIVOITTOA että se siitä.
TOTOPELIT
TOT3
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633