Tuili keskiviikon HEVOSURHEILU, kannessa jo aihe, KIMPPAPELI HALUAA SINUT, siitä heräsi ajatus kommentoida kun tässä mainitaan kuponkien tekijöiksi "ammattilaisia" anteeksi nsitaattini mutta näin olen kokenut. Tein jo aikanaan kuponkeja v-65,v-5,ja nykyisin 75-raveihin niin että alan ammattilaiset kokosivat vihjeitä ja tein niihin vedoten suuriakin lappuja. Ja nykyaikaan ostin joskus valmiita R-kioski tekoja mutta koin ne vain RAHASTUKSIKSI. Toki yllätyksiä sattuu mutta paras v-65 ja 75- ravien tulos on ollut HUOM 4-OIKEIN, olen ihan varma että niitä yllätys-voittoja JOS HALUTAAN, on tietoa ja sitäpaitsi miksi niistä lähes aina jätetään pois kuitenkin perusrivin hevoset , olisin usein saanut kiinni jos rivissä olis ollu mukana pohjarivi, jopa tehnyt pientä tiliä, julkaiskaapa ilastoja koska voitettu edes jotain ammattilaisten vihjeriveistä. Nyt minä en tarkoita vihjerivejä joita mainostetaan-myydään esi. VOITTOLINJA YM,vast , vaan Hevosurheilun omaa vihjeistöä, sekä studioparlamenttejä eri ravilähetyksissä, on pirun helppo kusettaa rahat pois periaatteella ja sitten-VOI, VOI, EMPÄ OLIS USKONUT -plääp-plääp-plääp. Että en paljon perusta kimppapeleistä jotka on valmiiksi laadittuja, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi, mutta jo yli 15 vuoden kokemuksella EI YHTÄÄN KIMPPAPELIVOITTOA että se siitä.
TOTOPELIT
TOT3
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337