On se että aikuiset ihmiset hokevat että : LOPPUPELEISSÄ tulos on sitä tai tätä.. Mikä ihmeen loppupeli? Mitä peliä pelataan..Herranen aika,,,LOPETTAKAA se hokema!!!!!
Vastaukset 8
- nässy
Jes, mulle uusi uusi ärsyttävä hokema: niinkö ja niinku.
Mitä ihmettä tuota sanaa pitää siihen väliin tunkea?- the ride
Niinkuttelu ei ole mitään verrattuna LOPPUPELEISSÄ-jankutukseen! Mikä helevetin (anteeksi!) LOPPUPELI, kysyn vaan?.Herranen aika,,,LOPETTAKAA HYVÄN SÄÄN AIKANA SEN HOKEMINEN!!!!!
LOPPUPELI LOPPUPELI LOPPUPELI!!! (yörittää epäuskoisen tovottomuuden vallsa päätään)
- t h e r i de
Hyvä että oot samaa mieltä
- the ride
Samempaa mieltä ei voisi olla kuin minä olen!
LOPPUPELEISSÄ-hokema on VEDENPAISUMUKSEEN (tai ainakin heinäsirkkoihin) verrattava vitsaus. LAITTAKAATTEN SILLE STOPPI HYVÄN SÄÄN AIKANA !!!!!
- 4+18
Eihän tuo loppupelissä-sanonta edes ole loppupelissä niin paha sanonta verrattuna nykyajan yrityskulttuuri/some-höttöön mitä suolletaan jokapaikassa...
- yf fyf
Kikkeliskokkelis sano teukka vaan..
- ei jaksa ..
Toinen hokema on GLOBAALISTUVA maailma sitä ja tätä---
- aito könsikäs
Minua ärsyttää sellaiset tekopyhät teeskentelijät jotka yrittää olla jotain muuta kuin ovat aito ihminen kyllä loppupeleissä näkee läpi sen teeskentylyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta422036- 901035
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil292907Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii296829Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75820Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O49809- 69704
- 90665
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63658- 33623