On se että aikuiset ihmiset hokevat että : LOPPUPELEISSÄ tulos on sitä tai tätä.. Mikä ihmeen loppupeli? Mitä peliä pelataan..Herranen aika,,,LOPETTAKAA se hokema!!!!!
Ärsyttävä hokema
8
139
Vastaukset
- nässy
Jes, mulle uusi uusi ärsyttävä hokema: niinkö ja niinku.
Mitä ihmettä tuota sanaa pitää siihen väliin tunkea?- the ride
Niinkuttelu ei ole mitään verrattuna LOPPUPELEISSÄ-jankutukseen! Mikä helevetin (anteeksi!) LOPPUPELI, kysyn vaan?.Herranen aika,,,LOPETTAKAA HYVÄN SÄÄN AIKANA SEN HOKEMINEN!!!!!
LOPPUPELI LOPPUPELI LOPPUPELI!!! (yörittää epäuskoisen tovottomuuden vallsa päätään)
- t h e r i de
Hyvä että oot samaa mieltä
- the ride
Samempaa mieltä ei voisi olla kuin minä olen!
LOPPUPELEISSÄ-hokema on VEDENPAISUMUKSEEN (tai ainakin heinäsirkkoihin) verrattava vitsaus. LAITTAKAATTEN SILLE STOPPI HYVÄN SÄÄN AIKANA !!!!!
- 4+18
Eihän tuo loppupelissä-sanonta edes ole loppupelissä niin paha sanonta verrattuna nykyajan yrityskulttuuri/some-höttöön mitä suolletaan jokapaikassa...
- yf fyf
Kikkeliskokkelis sano teukka vaan..
- ei jaksa ..
Toinen hokema on GLOBAALISTUVA maailma sitä ja tätä---
- aito könsikäs
Minua ärsyttää sellaiset tekopyhät teeskentelijät jotka yrittää olla jotain muuta kuin ovat aito ihminen kyllä loppupeleissä näkee läpi sen teeskentylyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591