Kertokeepa viisaat ja kaikki tietävät, onko rakkaus Jumalasta vai voiko se olla paholaisesta???
Onko rakkaus Jumalasta
13
105
Vastaukset
- jaikalii
Jos yhdistät rakkauteen seksuaaliset asiat, vastaus on; EI VOI OLLA KAIKKI SEKSIIN JOHTAVA RAKKAUS JUMALASTA.
Ihminen voi rakastaa Jumalan rakkaudella (rakkaus joka on Jumalan vaikuttamaa ihmisessä) samaa sukupuolta olevaa ihmistä, rikollista, vanhusta, sairasta, lapsia ja jopa eläimiä. Nämä rakkaudet ja rakkauden osoitukset eivät johda seksuaalisiin toimiin. On olemassa puhdasta rakkautta ilman seksiä. Ja on olemassa puhdasta rakkautta joka johtaa seksiin. Mutta kaikki rakkaus ei johda seksiin.* Rakkaus on Jumalalsta, koska Jumala on rakkaus. Ja se on puhdasta, agapee , pyyteetöntä ja antavaa rakkautta ilman ehtoja. Homojen suhde Jumalaan on selkeästi ilmoitettu Raamatussa, siitä on aivan turha muuta hössöttää !
- profetta
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Rakkaus on Jumalalsta, koska Jumala on rakkaus. Ja se on puhdasta, agapee , pyyteetöntä ja antavaa rakkautta ilman ehtoja. Homojen suhde Jumalaan on selkeästi ilmoitettu Raamatussa, siitä on aivan turha muuta hössöttää !
sanat; Joka ei ole kuuliainen Pojalle ei ole elämää näkevä vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä( Evank. Joh. 3 luku 35-36 jakeet 33/38 käännös). Ei ole Jumalan rakkautta jos ei ole kuuliainen Jumalan Pojalle Jeesukselle Kristukselle. Mohikaani ja Jaikal, kuinka te voitte puhua Jumalan rakkaudesta kun ette ole kuuliaisia Jeesukslle jolle Isä Jumala on antanut kaiken vallan maanpäällä. Ettekö ymmärrä, Jumalan viha on teidän kolminaisuusoppinne ja teidän molempien päällä. Ja pysyy niin kauan kunnes parannuksen totuuteen teette. Älkää puhuko Jumalan rakkaudesta koska olette polkeneet hänen ainokaisen Poikansa Jeesuksen, vallan,armon,rakkauden ja voiman lokaan.aamen.
- uskotaan
profetta kirjoitti:
sanat; Joka ei ole kuuliainen Pojalle ei ole elämää näkevä vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä( Evank. Joh. 3 luku 35-36 jakeet 33/38 käännös). Ei ole Jumalan rakkautta jos ei ole kuuliainen Jumalan Pojalle Jeesukselle Kristukselle. Mohikaani ja Jaikal, kuinka te voitte puhua Jumalan rakkaudesta kun ette ole kuuliaisia Jeesukslle jolle Isä Jumala on antanut kaiken vallan maanpäällä. Ettekö ymmärrä, Jumalan viha on teidän kolminaisuusoppinne ja teidän molempien päällä. Ja pysyy niin kauan kunnes parannuksen totuuteen teette. Älkää puhuko Jumalan rakkaudesta koska olette polkeneet hänen ainokaisen Poikansa Jeesuksen, vallan,armon,rakkauden ja voiman lokaan.aamen.
Ei mitään uutta auringon alla.
- Totuutta kansalle!
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Rakkaus on Jumalalsta, koska Jumala on rakkaus. Ja se on puhdasta, agapee , pyyteetöntä ja antavaa rakkautta ilman ehtoja. Homojen suhde Jumalaan on selkeästi ilmoitettu Raamatussa, siitä on aivan turha muuta hössöttää !
* Rakkaus on Jumalalsta
Mistä Jumalasta?
Onko Isä Kaikkivaltias Jumala?
vai
Onko Poika Kaikkivaltias Jumala?
Vain toinen heistä voi olla Kaikkivaltias Jumala!
Kumpi?
(Psst. Jumala synnytti Jeesuksen. Teki hänet. Loi hänet. Jeesus on tehty / luotu / synnytetty ! Voiko luotu / synnytetty / tehty , olla sinulle parempi jumalanasi kuin ITSE JUMALA, joka tuon jeesuksen teki ja valmisti ja luomalla loi? Älä unohda että me kaikki ihmiset, niinkuin Jeesus veljemmekin, olemme taivaasta tänne maan päälle tulleet! Mekin olemme kaikki tänne maan päälle taivaasta tulleet!
Mekin olemme Jumalan lapsia, tyttäriä ja poikia! Meissäkin asuu meidän sisällämme Jumalan Pyhä Henki! Mekin tunnemme veljemme Jeesuksen tavoin jumalanpelkoa! Eikö sinun jeesuksesi tunne jumalanpelkoa? Sinä tunnet eri Jeesuksen kuin me! Sinun jeesuksesi on sinulle kaikkivaltias jumala, mutta meidän Jeesuksemme on meidän veljemme ja tuntee meidän tavoin JUMALANPELKOA! Sinun jeesuskesi ei tunne jumalanpelkoa, joka on hyvä tuntomerkki antikristukselle, joka halajaa Jumalaksi Jumalan rinnalle!
Asbestipuvun ostaminen on sinulle huono sijoitus!
Ei se sinua auta!
Ei edes asbestipuku päällä uimisen opettelu!
Ei auta!
Käänny Jumalan puoleen!
Ota Jumala Herraksesi!
Se auttaa!
Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
Avaa sinäkin Mohikaani_27 sydämmesi Jumalalle! Ota Jumala vastaan!
Tule sinäkin Jumalan lapseksi!
Vielä ei ole myöhäistä!
Ota Jumala vastaan NYT!
Ota Jumala vastaan TÄNÄÄN!
Mohikaani:27!
Jumala rakastaa sinua ja haluaa että teet parannuksen!
Ota Jumala asumaan sydämmeesi!
NYT!
Olet jo vanha mies!
Haluatko kuoltuasi harhailla harmaassa välimaastossa, kun et maallisessa elämässäsi halunnut ottaa Jeesuksen todistusta JUMALASTAAN vastaan?
Usko Jeesuksen todistusta!
Ota Jeesus Kristus vastaan, ei Jumalana, vaan välimiehenä sinun ja JUMALAN välillä!
Toivottavasti mietit tätä, kunnes ymmärrät!
(en halua sinua kadotukseen, en pahinta vihamiestänikään, en ketään! En itseänikään! Vuonna 1980 olin hetken kuolleena, yritettyäni itsemurhaa, ja jouduin paikkaan, jossa käytävän kummallakin puolella oli mitä kauheimpia olijoita, haluten kimppuuni, lasiseinien estäessä heitä, ja sen lyhyen käytävän tai pienen huoneen perällä oli jokin hyvyyttä itsestään ulospäin antava mieshenkilö, joka sanoi kauhuissaan olevalle minulle, että minulla on niin ja niin kauan aikaa vielä elää maan päällä ja aikaa niin ja niin paljon löytää totuus. Itkin sitä että se aika elää oli liian pieni verrattuna sen totuuden löytämiseen. Satoja tai tuhansia kertoja liian pieni aika ja kun itkin sitä hänelle, niin hän sanoi että kyllä se riittää minulle. Siinä on syy siihen, että aloin vastustamaan kolminaisuusoppia, sitä niin helppoa ja valmista ja jo minullekkin valmiiksi ajateltua tietä "Jumalan luokse". Minä en voinut ajatella muuta kuin, että jos tuudittaudun kolminaisuusoppiin, niin se ei ole löytämistä Jumalan luokse!
Lyhyt aika elää, jonka aikana piti löytää sata ta tuhat kertaa enemmän aikaa ottava totuus! Mikä siihen oli tai on ratkaisu? Pitkällä tähtäimellä voin vaikuttaa siihen, että sitä, mitä vastaan itse tunnen sisimmässäni ja omassa tunnossani olevani, siitä kerron myös muille. Kolminaisuusoppia vastaan tunnen vahvasti olevani, ja siitä minun pitää siis kertoa muille! - Totuutta kansalle!
Totuutta kansalle! kirjoitti:
* Rakkaus on Jumalalsta
Mistä Jumalasta?
Onko Isä Kaikkivaltias Jumala?
vai
Onko Poika Kaikkivaltias Jumala?
Vain toinen heistä voi olla Kaikkivaltias Jumala!
Kumpi?
(Psst. Jumala synnytti Jeesuksen. Teki hänet. Loi hänet. Jeesus on tehty / luotu / synnytetty ! Voiko luotu / synnytetty / tehty , olla sinulle parempi jumalanasi kuin ITSE JUMALA, joka tuon jeesuksen teki ja valmisti ja luomalla loi? Älä unohda että me kaikki ihmiset, niinkuin Jeesus veljemmekin, olemme taivaasta tänne maan päälle tulleet! Mekin olemme kaikki tänne maan päälle taivaasta tulleet!
Mekin olemme Jumalan lapsia, tyttäriä ja poikia! Meissäkin asuu meidän sisällämme Jumalan Pyhä Henki! Mekin tunnemme veljemme Jeesuksen tavoin jumalanpelkoa! Eikö sinun jeesuksesi tunne jumalanpelkoa? Sinä tunnet eri Jeesuksen kuin me! Sinun jeesuksesi on sinulle kaikkivaltias jumala, mutta meidän Jeesuksemme on meidän veljemme ja tuntee meidän tavoin JUMALANPELKOA! Sinun jeesuskesi ei tunne jumalanpelkoa, joka on hyvä tuntomerkki antikristukselle, joka halajaa Jumalaksi Jumalan rinnalle!
Asbestipuvun ostaminen on sinulle huono sijoitus!
Ei se sinua auta!
Ei edes asbestipuku päällä uimisen opettelu!
Ei auta!
Käänny Jumalan puoleen!
Ota Jumala Herraksesi!
Se auttaa!
Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
Avaa sinäkin Mohikaani_27 sydämmesi Jumalalle! Ota Jumala vastaan!
Tule sinäkin Jumalan lapseksi!
Vielä ei ole myöhäistä!
Ota Jumala vastaan NYT!
Ota Jumala vastaan TÄNÄÄN!
Mohikaani:27!
Jumala rakastaa sinua ja haluaa että teet parannuksen!
Ota Jumala asumaan sydämmeesi!
NYT!
Olet jo vanha mies!
Haluatko kuoltuasi harhailla harmaassa välimaastossa, kun et maallisessa elämässäsi halunnut ottaa Jeesuksen todistusta JUMALASTAAN vastaan?
Usko Jeesuksen todistusta!
Ota Jeesus Kristus vastaan, ei Jumalana, vaan välimiehenä sinun ja JUMALAN välillä!
Toivottavasti mietit tätä, kunnes ymmärrät!
(en halua sinua kadotukseen, en pahinta vihamiestänikään, en ketään! En itseänikään! Vuonna 1980 olin hetken kuolleena, yritettyäni itsemurhaa, ja jouduin paikkaan, jossa käytävän kummallakin puolella oli mitä kauheimpia olijoita, haluten kimppuuni, lasiseinien estäessä heitä, ja sen lyhyen käytävän tai pienen huoneen perällä oli jokin hyvyyttä itsestään ulospäin antava mieshenkilö, joka sanoi kauhuissaan olevalle minulle, että minulla on niin ja niin kauan aikaa vielä elää maan päällä ja aikaa niin ja niin paljon löytää totuus. Itkin sitä että se aika elää oli liian pieni verrattuna sen totuuden löytämiseen. Satoja tai tuhansia kertoja liian pieni aika ja kun itkin sitä hänelle, niin hän sanoi että kyllä se riittää minulle. Siinä on syy siihen, että aloin vastustamaan kolminaisuusoppia, sitä niin helppoa ja valmista ja jo minullekkin valmiiksi ajateltua tietä "Jumalan luokse". Minä en voinut ajatella muuta kuin, että jos tuudittaudun kolminaisuusoppiin, niin se ei ole löytämistä Jumalan luokse!
Lyhyt aika elää, jonka aikana piti löytää sata ta tuhat kertaa enemmän aikaa ottava totuus! Mikä siihen oli tai on ratkaisu? Pitkällä tähtäimellä voin vaikuttaa siihen, että sitä, mitä vastaan itse tunnen sisimmässäni ja omassa tunnossani olevani, siitä kerron myös muille. Kolminaisuusoppia vastaan tunnen vahvasti olevani, ja siitä minun pitää siis kertoa muille!En halua joutua helvettiin, johon en halua edes uskoa, koska uskomalla siihen, voisin tehdä siitä totta itselleni. Silloin tuon kokemukseni aikana, minua olivat "uskovaiset" sukulaiseni peloitelleet helvetillä ja pelkäsin sitä jo valmiiksi ollessani sen pienen hetken kuolleena, ennenkuin saivat minut taas siellä sairaalassa henkiin. Nyt olen ITSE lukenut Raamattua, enkä usko enään kehenkään muuhun kuin itseeni, kun Raamatusta on kyse!
Minun tehtäväni, päästäkseni itse taivaaseen, on kertoa totuutta Raamatusta!
Jumala on Jumala!
Jeesus oli Joosefin poika, jonka Jumala korotti Kristukseksi!
Jeesus ei ole Jumala!
Minä olin todella kauhuissani 1980, jossain pahassa paikassa, ollessani hetken kuolleena, enkä minä todellakaan halua enään joutua sellaiseen hirvittävään paikkaan kun lopulta kuolen!
Rehellisesti kerron siitä vakaumuksestani, etten pidä Jeesusta Jumalana! En ymmärrä miksi häntä pitäisi pitää Jumalana, koska silloinhan koko hänen uhrautumisensa meidän edestämme olisi ollut aivan turhaa!
Miksi Jumalan olisi pitänyt ITSEKKÄIDEN ihmisten puolesta kuolla?
Liioittelua on koko kristinuskon kolminaisuusoppi!
Olen kuullut saarnaajien hyppiessään ja elehtiessään (peilin edessä harjoitelleet) mitä nyt siltä mölyltä on ennen voimistuttuaan takapenkille kuullut, että Jeesuksen kärsimykset olivat vertaansa vailla ja ettei kukaan ihminen olisi ikinä muka kokenut samanlaisia tuskia ja kärsimyksiä!
Ei pidä paikkaansa!
Jeesus pääsi todella helpolla!
Tosiasiassa, ollakseni todella rehellinen, en usko Jeesuksen kuolleen, hautakin oli vartioimaton ensimmäisen yön, suuret rahat liikkuivat taustalla, köyhät roomalaiset sotilaat olivat lahjottavissa.
Johannes 19
39 Tuli myös Nikodeemus, joka ensi kerran oli yöllä tullut Jeesuksen tykö, ja toi mirhan ja aloen seosta noin sata naulaa.
"Jeesuksen opetuslapsi, vaikka salaa"
"mirhan ja aloen seosta noin sata naulaa."
Tuolla mirhan ja aloen seoksella olisi tänä päivänä ollut ehkä miljoonien eurojen arvo. Miksi sellaista omaisuutta liikuteltiin juuri tuolloin?
Kuinka moni roomalainen sotilas sai siitä osansa, eläen lopun ikäänsä rikkaina miehinä jossain maailman kolkassa sotilaskarkureina?!
Taustavoimat, Jeesuksen, Daavidin valtaistuimen perijän kannattajat.
Roomalaisten vallassa olevat isänmaalliset vastarintaliikkeen jäsenet halusivat Daavidin jälkeläistä kuninkaakseen.
Aasi odotti ratsastajaansa Daavidin poikaa
tulevaa juutalaisten kuningasta
kansa pettyi
Jeesus huijasi hyvää ystäväänsä Juudastakin
"Niin Jeesus sanoi hänelle: "Minkä teet, se tee pian"."
Juudas uskoi Jeesuksen puheisiin
"Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?"
Kansa pettyi!
Juudas pettyi kaikista eniten!
Opettaja, Rabbi, ystävä petti!
Rabbi muuten EI IKINÄ voinut olla naimaton mies!
Niin Juudas, joka hänet kavalsi, vastasi ja sanoi: "Rabbi, en kai minä ole se?" Hän sanoi hänelle: "Sinäpä sen sanoit". "Minkä teet, se tee pian"." - Rakkaus=rakkaus
Mohikaani_27 kirjoitti:
"Rakkaus on Jumalalsta, koska Jumala on rakkaus."
Miksi pitää kutsua rakkautta Jumalaksi? Eikö rakkaus ole ihan hyvä sana kuvaamaan rakkautta? - Vihan pakkaus.
Rakkaus=rakkaus kirjoitti:
"Rakkaus on Jumalalsta, koska Jumala on rakkaus."
Miksi pitää kutsua rakkautta Jumalaksi? Eikö rakkaus ole ihan hyvä sana kuvaamaan rakkautta?Jumala on rakkaus? 1Moos.6:7. Ja Herra sanoi: Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni.
- jaikalii
Vihan pakkaus. kirjoitti:
Jumala on rakkaus? 1Moos.6:7. Ja Herra sanoi: Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni.
Kerronko minä sinulle salaisuuden. Kerron sen sinulle vain jos lupaat että et kerro kenellekään, sillä tämä salaisuus on suuri.
Raamattua ymmärtää se ihminen joka rakastaa Raamatun Sanaa niin että uskoo kaiken mitä siihen on kirjoitettu. Se on oma päätös uskoa ja pitää Raamattua Jumalan ilmoituksena, Jumalan Kirjana. Jokaisella ihmisellä on mahdolista uskoa tai olla uskomatta Raamatun Sana.
Rakkaus Raamattuun perustuu sen Sanan ja sanoman jumalalliseen alkuperään. Jos joku, kuka tahansa, rakastaa Raamattua ja sen Sanaa ja uskoo sen semmoisenaan vaikka ei ymmärtäisikään sitä, Raamatun Kirjoittaja Kaikkivaltias Jumala alkaa selittämään Sanaa niin että lukija voi ymmärtää mitä Kaikkivaltias Jumala on tahtonut sanoa ja ilmoittaa Raamatun sivulla meille ihmisille.
Jos Raamattua pitää epäluotettavana ja vain ihmisten kirjoittamana virheitä sisältävänä kirjana RAAMATTU EI KOSKAA AVAUDU EIKÄ SITÄ YMMÄRRÄ. Silloin sellainen ihminen ei myöskään ymmärrä niiden ihmisten Raamatun selityksiä ja hengellisiä kirjoituksia joille Jumala on selittänyt Raamattua. Sellaiselle ihmiselle Raamattu ja uskovien "jutut" ovat hulluutta. Onko tuttua? - profetta
jaikalii kirjoitti:
Kerronko minä sinulle salaisuuden. Kerron sen sinulle vain jos lupaat että et kerro kenellekään, sillä tämä salaisuus on suuri.
Raamattua ymmärtää se ihminen joka rakastaa Raamatun Sanaa niin että uskoo kaiken mitä siihen on kirjoitettu. Se on oma päätös uskoa ja pitää Raamattua Jumalan ilmoituksena, Jumalan Kirjana. Jokaisella ihmisellä on mahdolista uskoa tai olla uskomatta Raamatun Sana.
Rakkaus Raamattuun perustuu sen Sanan ja sanoman jumalalliseen alkuperään. Jos joku, kuka tahansa, rakastaa Raamattua ja sen Sanaa ja uskoo sen semmoisenaan vaikka ei ymmärtäisikään sitä, Raamatun Kirjoittaja Kaikkivaltias Jumala alkaa selittämään Sanaa niin että lukija voi ymmärtää mitä Kaikkivaltias Jumala on tahtonut sanoa ja ilmoittaa Raamatun sivulla meille ihmisille.
Jos Raamattua pitää epäluotettavana ja vain ihmisten kirjoittamana virheitä sisältävänä kirjana RAAMATTU EI KOSKAA AVAUDU EIKÄ SITÄ YMMÄRRÄ. Silloin sellainen ihminen ei myöskään ymmärrä niiden ihmisten Raamatun selityksiä ja hengellisiä kirjoituksia joille Jumala on selittänyt Raamattua. Sellaiselle ihmiselle Raamattu ja uskovien "jutut" ovat hulluutta. Onko tuttua?Älä omiasi opeta,vai uskoo kaiken mikä siihen on kirjoitettu. Mistä löytyy täydellin raamattu joka on Jumalan totuuden mukaista sanaa alusta loppuun. EI MISTÄÄN. 33/38 käännös evank.joh.3 luku 18 jae ja sama jae 92 väännös. Huomaatko sinä eksyttäjä mitään eroa jakeissa. ps. Tee sinä käännynnäinen parannus sinä et ole armoitettu opettamaan etkä koskaan tule jos et kolminaisuusopista parannusta tee. Vielä tämä,väännöksiä täällä Suomessa painetaan urakalla ja kohta niistä ei totuutta löydy.
- profetta
profetta kirjoitti:
Älä omiasi opeta,vai uskoo kaiken mikä siihen on kirjoitettu. Mistä löytyy täydellin raamattu joka on Jumalan totuuden mukaista sanaa alusta loppuun. EI MISTÄÄN. 33/38 käännös evank.joh.3 luku 18 jae ja sama jae 92 väännös. Huomaatko sinä eksyttäjä mitään eroa jakeissa. ps. Tee sinä käännynnäinen parannus sinä et ole armoitettu opettamaan etkä koskaan tule jos et kolminaisuusopista parannusta tee. Vielä tämä,väännöksiä täällä Suomessa painetaan urakalla ja kohta niistä ei totuutta löydy.
tuli väärin. se on evank. joh. 1 luku 18 jae.33/38 käännös ja sama jae 92 väännös.
- ~~tähkäpää~~
"Onko rakkaus Jumalasta?"
Rakkauden eri muodot määritellään yleensä 4 eri ryhmään, jotka ovat:
Agape, joka on = jumalallinen rakkaus
Eros, joka on = eroottinen rakkaus
Filia, joka on = äidin rakkaus / veljellinen rakkaus tms.
Amor, joka on = romanttinen rakkaus
Toki kaikki rakkauden muodot ovat tavallaan Jumalasta, sillä hän on luonut ihmisen rakastamaan ja olemaan rakastettu, ja Hän on luonut meihin niin filia, eros, kuin amor rakkaudenkin, jota me tunnemme ihmisinä toinen toistamme kohtaan.
Mutta kuten tuossa jo tuleekin esille, Agape rakkaus on siksi Jumalallallinen rakkauden muoto, että se on täysin riippumatonta vastapuolen tunteista, eli se ei vaadi ja odota vastarakautta, ja on näin ollen täysin puhdasta ja ehdotonta rakkautta.
Ja tuon kaltaista rakkautta ihminen tuskin voi tuntea muutoin, kuin Pyhän Hengen aikaansaamana.
Kun sen saa kokea ja tuntea kumpuavan jopa raadollisesta omasta itsestään, silloin tietää aivan varmasti, että tämän on voinut minussa vaikuttaa ja aikaansaada ainoastaan Jumala Pyhän Henkensä kautta.
Viimeksi eilen illalla sain kokea tuollaista rakautta erästä henkilöä kohtaan ja voin tunnustaa, että se ei tosiaankaan ollut minusta itsestäni lähtevää luonnollista tunnetta, vaan täysin Jumalan Hengen kautta virtaavaa rakkautta ja myöskin eräänlaista sääliä ja se ylittää kaiken sen toisen tekemän ja aikaansaaman pahuudenkin, jota ihmisen tunteet eivät itsessään kykene ylittämään.
Tuollainen rakkauden kokemus muuttaa aina asianomaista itseäänkin, eli se on kuin ölyä, joka vuotaa lävitse, voidelleen myöskin sitä välikappaleena olevaa ihmistä. - Kaiken se kestää
No, nyt on useaan otteeseen kerrottu, ett' rakkaus on Jumalasta. Kysynkin sitten, miksi helluntailainen sanoo rakkauteni olevan paholaisesta kun erosin (en kestänyt kaikkea) ja olen rakastunut toiseen henkilöön ja tunnemme sen molemmat (huom! eri sukupuoleen ;) ) Eikö ihminen saa olla koskaan onnellinen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769