Kannattaako sieltä pöytä vuokrata? Käykö siellä kukaan? Kun keskustasta pois muutti..
Löytöpankki
8
346
Vastaukset
- Vielä käymättä
Varmaan kävisivät jos löytäisivät. Opastus aivan avutonta, varsinkin vieraspaikkakuntalaisille.
- kalamaassa
Juu, ei ihme että ei hyvät tavarat vaihda omistajaa kun ei kukaan sinne löydä!
- Ilmastakahvea
Eiköhän siellä lauantaina täys tungos ole kun ilmasta kahvia luvattiin. Puoli Hyvinkäätä Pyrhösellekkin ilmasen kahvin perässä tunki, siellä sentään oli kakkuakin.
- Vajakitus
Ilmastakahvea kirjoitti:
Eiköhän siellä lauantaina täys tungos ole kun ilmasta kahvia luvattiin. Puoli Hyvinkäätä Pyrhösellekkin ilmasen kahvin perässä tunki, siellä sentään oli kakkuakin.
Taisit olla itse ensimmäisenä jonossa?
- EkaVekara
Vajakitus kirjoitti:
Taisit olla itse ensimmäisenä jonossa?
Ei ollut ekana, mä olin. Hah, siitäs saitte hitaat!
- Kokeiltu on
Ei kannata. Minulla oli ekan viikon kun kirppis avattiin ja silloin onneksi myyjät katsoivat toistensa pöytiä ja onneksi en ottanut toista viikkoa. Eli netto oli satasen luokkaa.
samaan aikaan minulla oli kaksi viikkoa Willan kirppiksellä ja tavarat suorastaan vietiin käsistä. Vaikka se Willan kirppis on melkoinen törkypesä ja siellä haisee pska.
Suorastaan suututti mennä sinne pöytää siivoamaan ja viemään lisää tavaraa, mutta tuotto oli hyvä. Mikseivät ihmiset siivoa pöytiään? Ja kantavat kaikkea jota ei oikein kehtaisi viedä edes kaatopaikalle. No, hyvät pöydät erottuu.
Sääli Löytöpankkia, mutta on korvessa.- No missä se
Löytöpankki nyt sitten on?
- kerran käynyt
No missä se kirjoitti:
Löytöpankki nyt sitten on?
Niinistönkatu 2, Hyvinkää. Tässä googlemapsin linkki, toivottavasti näkyy oikein. :)
https://www.google.fi/maps/place/Niinistönkatu 2/@60.6427892,24.8456991,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x468e0ef106441421:0x98edbcc70bac6ee2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623