kun olin pieni poika

niin ihmettelin

kottaraista joka tuli joka aamu aitan ja navetan väliin, viserteli kauniisti ja sitten hyppeli tien yli iloisesti visertäen
eräänä aamuna naapurin poika läksi töihin Elite Mossella ja ajoi tuon kottaraisen kuoliaaksi
ihmettelin vuosikymmeniä sitä, että miksi tuo lintu tuli joka aamu samaan paikkaan ja samasta kohden hyppeli yli, no ei kait siinä muuta syytä ollut kuin, että tuo kottarainen halusi mennä toiselle puolen
kuluin aikaa muutama vuosi tuosta linnun kuolemasta ja kasvoin nuoreksi teiniksi ja jotenkin sain naapurin rouvan suuttumaan itseen ja siitä alkoi minun ja tuon rouvan välinen " sota" ja aina kun ja jos minulle tuli virhe niin aina tuo rouva sanoi, " näytä joskus, että olet mies" ja niin siinä kävi yhtenä aamuna kun rouva sanoi taas, "että näytä joskus oletko mies", niin laskin housut ja vilautin ja tiedättekö meinasin saada tuon rouvan mieheltä turpaan

kerron nämä pienet tapahtumat vain sen takia, että Perussuomalaiset on nuori puolue ,ottaa lapsen askelia, tekee nuorten virheitä ja kasvukivut saavat aikaan kaikenlaisia paineita ja purkutie on joskus väärä
olen itse oppinut nuorena kokemani kautta, että vanhempia ja viisaampia pitää kuunnella ja ottaa heidän neuvoista hyvät asiat ja ottaa opiksi huonot asiat

ja tämän päivän haluan viettää siten, että etsin vaikka yhden hyvän asian Perussuomalaisista, no tosin se voi olla vaikea
yritän etsiä yhden hyvän asian vasureistaä
yhden hyvän vihreistä, no se tuntuu toivottomalta ja yhden kokomuksesta, no se voi olla jo mahdottomuus
mutta kaikille oikein HYVÄÄ PÄIVÄÄ

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teukka3

ne on nuo naisten oikut ihmellisii ja niihen miehet ei niitä ymmärrä
      mutta sen sulle sanon jotta et sie vasureistakkaan löyvä mittään hyvvää
      mutta mahottoman hyvvee päivvee sinulle ja kun tuonne tielle lähen niin toivot jotta " törpöt " mänis tännään bussilla töihin

• ei ne akat aina

ole niitä nipottajia, meillä tuolla maalla naapurissa asu semmonen Martta niminen leskirouva ja hänellä oli kolme nuorta tytärtä ja minä pikkupoikana oli heillä paljon ja autoin missä osasin
      meidän äiti oli elävän miehen leski ja isä oli kulkurimiehiä, eikä sitä aina voinut tarkasti sanoa sitä isää kun tuo meittin talo oli siinä tien reunassa
      no kummiskin talviaikaan lämmitimmä aina saunan ja minä kävin tässä
      " akkaporukassa" saunassa aina siihen päivään asti kun tuo nykyisin entinen leskirouva raahas seommosen ukon-kuntturan siihen siivellensä elämään ja heti alotti tuo ukko-paha leukojesa loksutuksen ja tietysti minulle
      halavattu puuttu asiaan joka ei hänelle kuulu, sano jotta on se outoa kun 18-19 vuotias poika käy hänen akan ja tytärpuolten kanssa saunassa ja keljuili siihen malliin, että pakkasin matkalukun ja tulin kaaupunkiin
      no jaa otin minä yhten tytön niistö tuohon pöytän toiselle puolen syömään
      no sinä ihmettelet, että mitä tämä juttu perussuomalisten palstalla tekkee,
      no katohan tuo ukon-kunttura on joonnimoinen kiho siellä syrjäkylän perussuomalaisissa ja tahoin vain osoittaa jotta ahtasmielistä porukkaa on teillä

• Pekka Lieksasta

minä tuossa tännäi uamuna äitille luin näitä teijän perussuomalaisten juttuja ja kun äitin kanssa juteltiin niin äit käski kyssyy onko koskaan tutkittu paljonko teijän puoluvveessä on
        piästään vialla olevvii
        työssä käyvvii
        sivilipalvelumiehhii
        hinttejä
        kunnon hutsuja
        pilleristejä
        juoppoja ja muita kunnon immeissii
        vastatkoo jos pystyttä niin uamulla äitille luven

• sieltä lieksasta vaa
        Pekka Lieksasta kirjoitti:

minä tuossa tännäi uamuna äitille luin näitä teijän perussuomalaisten juttuja ja kun äitin kanssa juteltiin niin äit käski kyssyy onko koskaan tutkittu paljonko teijän puoluvveessä on
        piästään vialla olevvii
        työssä käyvvii
        sivilipalvelumiehhii
        hinttejä
        kunnon hutsuja
        pilleristejä
        juoppoja ja muita kunnon immeissii
        vastatkoo jos pystyttä niin uamulla äitille luven

sie et vissiin tunne meitä Lieksan perussuomalaisii, häh, no mie kerron tuntomerkit
        myö ollaan se älykkäämmän näkönen väk siellä kaapassa
        ai niin jos tiällä on joku joka ei sua tästä selevvee niin ossuuskaapan neuvonnassa suomentaat
        SSSSSSSSS
        AAAAAAAAAAAAAAAA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ................ ja loput kanssa

• onkoLiikaaVaadittu

Olkaa vain mieltä mitä aluatte te kaikki. Ei noilla älynlahjoilla mitään puoluetta edusteta.
      Typeriä juttuja olis luullu, että suomessa osataan tarinaa kertoo mutta ei.
      Lauserakenteet päin seiniä. huh huh
      Lauseet alkaa isolla kirjaimella ja loppuu pisteeseen. Sivulauseet erotetaan pilkula.

Koittakaa oppia te ei perussuomalaiset edes kirjoittamaan.

• no kattopas poikaa

se tämä oikkeinkijootuksen lehtori onpi herännä ja kun ei jotakin kirjootusta tajua
        rupiaa ehtimään pilikkuja ja pisteitä lauserakenteita jne
        onpi hyvä, että poika ossoo oikkekirjootuksen ja kun saatas vielä ymmärtämään joitenkin ihmisten juju niin ????

no oot sopiva mies perussuomalaisten joukoon

tuskin ne sinua muualle ottais

• Huvittavia lauseita
        no kattopas poikaa kirjoitti:

se tämä oikkeinkijootuksen lehtori onpi herännä ja kun ei jotakin kirjootusta tajua
        rupiaa ehtimään pilikkuja ja pisteitä lauserakenteita jne
        onpi hyvä, että poika ossoo oikkekirjootuksen ja kun saatas vielä ymmärtämään joitenkin ihmisten juju niin ????

no oot sopiva mies perussuomalaisten joukoon

tuskin ne sinua muualle ottais

Sinä raiskaat suomenkielen. Kirjoitelmasi ovat täysin mahdottomia lukea saatikka ymmärtää.
        Koita ukko opetella suomenkieli niin täytyy tehdä mamunkin. Et kai sinä mamu ole?? vai oletko?? Sitten kyllä ymmrrän.

• o L V

joillakin ihmisillä on vain niin suppea katsonta, että jos Sinun on vaikea , arvoisa onkoLikkaaVaadittu , ymmärtää mitä isommat ja kokeneemat ihmiset kirjoittaa silloin olet oikeassa puolueessa Perussuomalaisissa

sinä voit illan ratoksi laittaa sanoihin ISOT kirjaimet sanan alkuun, pilkut oikealle paikalle ja pisteet loppuun
        ai niin Suomessa on paljon ihmisiä jotka ei ymmärrä lauserakenteita, ei tiedä pilkun paikkaa, ei pisteen tai muutenkaan kirjotuksesta tai lukemisesta mitään

mutta pahus vie tunnen muutaman miljonäärin joilla on lukiongelma mutta rahan tuntevat ja kait Harkimo on yksi ja monta monta muuta

lue sinä ystävä vain ne jutut jossa Suomen kieli on oikein nk. Aku Ankka tai Jallu

ja terveisä äidille, on se kiva kun joku sinustakin huolehtii

• Tiedätkö mitä ?
        Huvittavia lauseita kirjoitti:

Sinä raiskaat suomenkielen. Kirjoitelmasi ovat täysin mahdottomia lukea saatikka ymmärtää.
        Koita ukko opetella suomenkieli niin täytyy tehdä mamunkin. Et kai sinä mamu ole?? vai oletko?? Sitten kyllä ymmrrän.

Koko Perussuomalainen puolue ja sen kannattajat on niin huvittavia, että ei tänne tarvitse parempaa.
        Ai niin jos Sinua vit,,taa niin ota kusiryyppy ja istu saunan kiukaalle ja sitten kun se suussasi kiehuu niin se helpottaa.

• SeOnLiikaaVaadittu
        o L V kirjoitti:

joillakin ihmisillä on vain niin suppea katsonta, että jos Sinun on vaikea , arvoisa onkoLikkaaVaadittu , ymmärtää mitä isommat ja kokeneemat ihmiset kirjoittaa silloin olet oikeassa puolueessa Perussuomalaisissa

sinä voit illan ratoksi laittaa sanoihin ISOT kirjaimet sanan alkuun, pilkut oikealle paikalle ja pisteet loppuun
        ai niin Suomessa on paljon ihmisiä jotka ei ymmärrä lauserakenteita, ei tiedä pilkun paikkaa, ei pisteen tai muutenkaan kirjotuksesta tai lukemisesta mitään

mutta pahus vie tunnen muutaman miljonäärin joilla on lukiongelma mutta rahan tuntevat ja kait Harkimo on yksi ja monta monta muuta

lue sinä ystävä vain ne jutut jossa Suomen kieli on oikein nk. Aku Ankka tai Jallu

ja terveisä äidille, on se kiva kun joku sinustakin huolehtii

Ei nuo sinun juttusi vakaata perus-suomalaista hetkauta. Sitäpaitsi sinulla ei pitäisi olla näille saiteille mitää asiaa. Ota tämä neuvo ihan ystävänä luontosi ei kestä.

Aku Ankka ja Jallu tuntuu olevan tuttuja kun osasit oikein kirjoittaa. Nimittäin nimetkin alkaa isolla kirjaimella.
        Eikö se äitis aikoinaan käskenyt kotiläksyjä tekemään kun noin retuperälle kirjoituskin on käynnyt. Voit mennä kansalaisopiston kirjoituskurssille opiskelemaan. Ottaa ne sinne vanhojakin. Sano, että haluat opiskella perus-suomen alkeet kirjoituksessa. Kyllä he ymmärtävät

Sitä paitsi en minä ala sinulle pilkkuja tai pisteitä laittamaan. Ei se maailma niin pyöri. Itse ne on laitettava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      19
      11377
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3934
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3110
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      132
      2440
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      90
      2130
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1791
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      305
      1059
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      845
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      775
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      719
    Aihe