Mimmonen sun viime yö oli ? Mulla oli tasan tarkkaan semmonen. No, ei tässä sen kummempaa.
Sopiiko kysäistä ?
7
70
Vastaukset
- Sopii.
Oli normaali.
Istuskelin koneen ääressä suunnilleen kahteen asti, sitten menin nukkumaan. Herätys oli kymmeneltä, mutta nukuin vielä tunnin.
- Trolli trölli.
Menin nukkumaan kello viisi koska häiriköin eri palstoilla.
Kello soi viittä vaille kahdeksan ja pomppasin tietokoneen eteen välittömästi.
Tässä olen nuokkunut koko päivän. Trolli trölli. kirjoitti:
Menin nukkumaan kello viisi koska häiriköin eri palstoilla.
Kello soi viittä vaille kahdeksan ja pomppasin tietokoneen eteen välittömästi.
Tässä olen nuokkunut koko päivän.Pistit minua paremmaksi, hienoa!
- ♥♥♥♥
seppo_myllis kirjoitti:
Pistit minua paremmaksi, hienoa!
Voitaisko sopia siten,että kukin tahollaan panee parastaan tulevana yönä. Yes ?
- En parasta aikaa.
♥♥♥♥ kirjoitti:
Voitaisko sopia siten,että kukin tahollaan panee parastaan tulevana yönä. Yes ?
Olen minäkin pannut. Mutta siitä on aikaa.....liian kauan.
En tiedä panenko ensi yönä - parhaallani panen jos panen.
- äåä
kuuntelin kello kolmeen saakka teknoa ja häiriköin internetissä. Pyöriskelin pari tuntia sängyssä ennenkun nukahdin, unista en muista mitään, kello eli siis kännykkä soitti kahdeltatoista, lähetin tekstiviestin ja peruin päivän menot, nukuin n.klo 14 asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708