Kyssymys=)

hyssymyssy

Luimme eilen kaverini kanssa raamatusta Jobin kirjaa. Siinä Jumala kutsuu saatanan luokseen. Ja Jumala kysyy saatanalta mistä tämä tulee. Saatana vastaa olleensa kiertelmässä maita ja mantuja. Onko saatana tänä päivänä edelleen maailmassa vai helvetissä? Typerä olen, tiedetään, mutta joku viisas vastatkaa typerälle. =)

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei-

On maan päällä maankiertäjänä kts. 2 Piet 2:4, Hes 28:13-17, Juud 6, Ilm 12:7-11, mm. Voit etsiä rinnakkaisjakeista lisää.

Huomioi Ilm 20 luku, se on selvää tekstiä ja koskee koko kosmoksen tuomioita ja aika on vasta edessäpäin.

Huomioi myös että langenneet enkelit saivat armontarjoukset aikoinaan- mutta eivät toimineet toivotulla tavalla ajoissa. He ovat saaneet jo peruuttamattoman tuomionsa ja odottavat vain tuomion täytäntöön panoa Ilm 20 aikoja.

Jokainen ihminen joka on ajasta ikuisuuteen siirtynyt on jo päättänyt sen ajan joka oli etsikko- ja armonaika. Uutta armonaikaa ei tule. Odottavat niin ikään
      I ja II ylösnousemusta.

Olen kirjoittanut täällä sivun oikeassa yläreunassa aihepiireistä;
      Ne sopivat kaverin kanssa tutkimiseen ja lukea Raamatunpaikat kaikki.
      Minä olen haaveillut sellaisesta ystävästä joka oli ystävä Raamatun asioissa vastaavalla tavalla, että tutkia yhdessä; Nuoruudessa oli vain kaljakaverit.

Täällä; http://jarinhotelli.blogspot.com
      Oikea yläkulma.

Yst. t. Jumalan siunausta
      Jari Laurila

• Kohta poltetaan

Maailmassa on vielä vähän aikaa ja pitää suurta vihaa niitä vastaan, jotka tahtovat seurata Jumalan totuutta. Ilm.12:12,17. Mutta lopulta hänet poltetaan, "eikä sinua enää ole, hamaan ikiaikoihin asti" Hes.28.19.

• otakops

Kyllä !

Saatana on edelleen maailmassa ja tästä todistaa myös Pietari !

1 Piet 5:8 Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.

5:9 Vastustakaa häntä, uskossa lujina! Tiedättehän, että veljenne kaikkialla maailmassa joutuvat kokemaan samat kärsimykset."

• näreet

Helvettiä ei ole. Saata.na vaeltaa yhtä täällä maan päällä eksyttäen ihmisiä puolelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe