JOITAKIN PELOTTAA

Tässä solvaajilta

Omituisia 'lakimiehiä' ilmaantuu palstalle valheineen kun aletaan puhua Suomen laista, säännöistä, vastuussa olevista solvaajista, herjaajista ym. väärän tiedon levittäjistä.

Tässä pelkureiden selityksiä.

"Laintuntia6.3.2014 04:48 1 SULJE
Puhut tosin vähän eri rikoksesta eli kunnianloukkauksesta. Esimerkiksi kun nimitellään toista pilkkaajaksi, peräkammarin pojaksi tai älykääpiöksi.

Rikosilmoitus kiihottamisesta kansanryhmää vastaan menisi sitten vielä huonommin läpi, koska käytäntö on, että enemmistöä vastaan ei voi kiihottaa. Kristinuskoisten katsotaan olevan enemmistöryhmä.

Vain jos kiihoitetaan muita uskontoja kuin kristittyjä vastaan, voi olla kyseessä kansanryhmää vastaan kiihottaminen. "

(Tässä solvaaja otettaa olevansa turvassa)= ettäkö suomalaisia ei suomen laki koskisikaan, vaan suomen kristittyjen vainot olisivatkin laillisia. Oho.

2. Mitäs pahaa Almamedia sulle nyt on tehnyt?

Palatkaahan taas maanpinnalle sieltä. Ihan älytöntä uhoamista ja pullistelua taas. Yksi pelle on saanut päähänsä alkaa mielipidepoliisiksi ja kiukuttelee kaikille jotka eivät jaa näkemyksiään. ja sotkee koko palstan copypasteroskaan joka toinen tunti. Siinä ei juurikaan ole aihetta rikosilmoituksiin, jos nyt ei välttämättä halua tehdä itsestään naurunalaista poliisienkin silmissä.
( väärin, nauretaan yhdessä)

3.Näin on.6.3.2014 09:310 SULJE
Älylliseltä- ja henkiseltä kehitykseltään jälkeenjääneet, itseään uskovaisiksi nimittävät hourut ei ole kosketuksissa todellisuuden kanssa tässäkään asiassa.
( älyllinen ja henkinen kehitys tarkistettavissa. Siis väärä tieto uskovista, sääntöjen vastainen herjaus)
4.
Ufo- luotsi luotsaa S- 24 säänyöjä omiin tarpeisiinsa.
kekek-kekek6.3.2014 09:570 SULJE
>>...jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää...seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella

18

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäyksiä

6.

KTS (Ei kirj.)
      6.3.2014 12:43
      0
      Sulje
      Soffiina on oikees täs. Ryhmä kiihottaa vihaa Venäjää vastaan täyttäen rikoksen tunnusmerkit. Ryhmä lietsoo vihaa myös kristillisiä kirkkoja vastaan, jotka ovat kuulemma olleet 2000 vuotta väärällä tiellä.

( että kun Suomen uskovien solvaamisesta ateistien taholta kirjoitetaan Suomen lakiin vedoten, niin pelkurit keksii vetää jo Venäjänkin mukaan ja syyttää lisää uskovia ties mistä. Juuri noin toimii käärme raamatussa. Yrittää vierittää pois asiasta keskustelun.)

7.--6.3.2014 12:170 SULJE
      Kerrohan tuo tuolle multinimimerkkeilevälle wannabepalstapoliisillekin, joka ei muuta osaa kuin sotkea. Sitä paitsi ainakin sivistyneessä maailmassa keskusteluun kuuluvat eriävätkin mielipiteet. Te haluatte sensuuria. Se ei ole keskustelua.
      (Tässä ei nähdä mielipiteen ja solvauksen, herjauksen, uskovan mitätöimisen ja jatkuvan uskovan mielipiteen kieltämisellä mitään eroa.
      Pilkata, ivata ja mitätöidä saa, sillä mielipteestähän on kysymys. Väärin. Vielä löytyy rajat)

• Lisäystä

---
      6.3.2014 12:40
      0
      Sulje
      En ota kantaa siihen, mistä täällä kenenkin mielestä on sallittua keskustella ja mistä ei. Otan kantaa ainoastaan siihen, että te kaksi yritätte hiljentää kaikki, jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä jostain, ihan mistä tahansa. Jopa uhkailemalla poliisilla ja rikosilmoituksilla. Vaikka kaikki tietävätkin moisen ihan turhaksi uhoamiseksi, ei sekään keskustelua eddistä, päinvastoin.

Ainuttakaan palstaa Suomi24:lla ei ole korvamerkitty sallituksi vain jollekin tietylle ihmisryhmälle ja muilta kielletyksi. Se, että sinä ja tuo palstapoliisina esiintyvä pelle ette osaa erottaa mielipidettä pilkasta on yksinomaan teidän ongelmanne.

(tässä käydään pelolla jo S-24 sääntöjä vastaan ja katsotaan oikeudeksi ateistina pilkata , sääntöjä, rajoituksia ja uskovia, sekä palstan aihetta, raamattua sillä, ettei ole korvamerkittyä. Väärin- aiheen mukaiset sivustot. Ei mitä tahansa, mistä kirjoitettavaksi säännöissä sallittu.) Ateisteilla oma sivustonsa juuri siksi kun vastakkaiset mielipiteet estävät keskustelun. Voi, voi kun tuon palstapoliisin sais pois niin kukaan ei vastustaisi. Väärin sekin, uusin koneen ja olen poian luotsi. Vähän tehoja tässä.)

• -jarmo-

Jaahas, sota kristittyjä tosiuskovia vastaan senkun jatkuu... ei yllätä!

• Täyvet valtuuvet.

Tarkoitatko kenties epäpyhää sotaa tai jotain muuta sotaa?

Vai ovatko jotkut sodat kenties pyhempiä kuin toiset ja joita käydään yläkerran suomin valtuuksin?

• -jarmo-
        Täyvet valtuuvet. kirjoitti:

Tarkoitatko kenties epäpyhää sotaa tai jotain muuta sotaa?

Vai ovatko jotkut sodat kenties pyhempiä kuin toiset ja joita käydään yläkerran suomin valtuuksin?

...ja tuotako sinä sitten kutsut keskusteluksi? Mitä ajattelit että vastaan tuohon, kerro ihmeessä?

• ---
        -jarmo- kirjoitti:

...ja tuotako sinä sitten kutsut keskusteluksi? Mitä ajattelit että vastaan tuohon, kerro ihmeessä?

Ansaitseeko tällainen viestiketju mielestäsi jonkinlaista keskustelua? Tämäkö se nyt on sitä mitä te palstalta haluatte ja jonka puolesta olette tuon palstaa sotkevan copypastepellen kanssa elämöineet kuukausikaupalla?

• -jarmo-
        --- kirjoitti:

Ansaitseeko tällainen viestiketju mielestäsi jonkinlaista keskustelua? Tämäkö se nyt on sitä mitä te palstalta haluatte ja jonka puolesta olette tuon palstaa sotkevan copypastepellen kanssa elämöineet kuukausikaupalla?

Älä mulle itke siitä.. en mä sille mahda... mutta älä puhu keskustelusta, jos et itse keskustele järkevästi. Älä puhu että emme osaa keskustella, jos itse myönnät ettei sinulla ole aikomustakaan keskustella.

Iste olen valmis aina järkevään kommunikaation mutta se harvemmin onnistuu kirjallisesti tämmöisellä palstalla "toisianajattelijan" kanssa. Kunnioitus toisen aatteeseen ei ole sillä tasolla, joka synnyttäisi keskustelun.

• Yksikään...

Entinen epäonnistunut "profeetta" Jarmo on vaihtanut alaa nyt kopsaa tänne lakitekstiä hänestä on tullut kerralla ns. lainoppinut. Olisit vaan huilannut rauhassa eihän sinulta mikään onnistu.

• -jarmo-

Joo, poliisin sivustolla oli hyvä kappale, josta kaks lausetta kopioin, koska siellä puhuttiin nimenomaan pilkkaamisesta. Käytän poliisin sivustoa ja sinne on itselläni myös laajempikin sisällöllinen oikeus poliisihallinnon valtuutettuna kouluttajana, jos joku sattuu tietämään/kiinostamaan asia. Käytän poliisin sivustoa ammatissani varsin paljon.

Muu lakitermistö tulee ammattisanastosta, jos tiedät mitä tarkoitan "viranomaistermistöllä". Esimerkiksi kun keskustelet noilla termeillä rikospaikalla, jokainen viranomainen ottaa sinut vakavasti. Jos taas puhut että "toi tuli tuolta ja meni tonne ja teki sitä ja sanoi tätä" niin et saa itseäsi kenellekään vakuutettua.

Turha yrittää kammeta mihinkään suuntaan, koska minulla ei ole salattavaa, eikä silloin myöskään valehdeltavaa.

• yksikään...
        -jarmo- kirjoitti:

Joo, poliisin sivustolla oli hyvä kappale, josta kaks lausetta kopioin, koska siellä puhuttiin nimenomaan pilkkaamisesta. Käytän poliisin sivustoa ja sinne on itselläni myös laajempikin sisällöllinen oikeus poliisihallinnon valtuutettuna kouluttajana, jos joku sattuu tietämään/kiinostamaan asia. Käytän poliisin sivustoa ammatissani varsin paljon.

Muu lakitermistö tulee ammattisanastosta, jos tiedät mitä tarkoitan "viranomaistermistöllä". Esimerkiksi kun keskustelet noilla termeillä rikospaikalla, jokainen viranomainen ottaa sinut vakavasti. Jos taas puhut että "toi tuli tuolta ja meni tonne ja teki sitä ja sanoi tätä" niin et saa itseäsi kenellekään vakuutettua.

Turha yrittää kammeta mihinkään suuntaan, koska minulla ei ole salattavaa, eikä silloin myöskään valehdeltavaa.

Mitä Jarmo yrität viestittää näillä poliisi yhteyksilläsi haluat nostaa egoasi vai mitä? Itsellänikin on suvussa poliiseja ja viikoittain tapaan eläkkeellä olevaa poliisi naapuriani tavallisia pelkääväisiä kuolevaisia he ovat ongelmia siinä yhteisössä ihmeen paljon kaikkine lieveilmiöineen. Pelotella minua on turha poliisilla. Poliisilta en saa sellaista suoraviivaista apua kuin saan lahden takaa hoono soomi puhuvilta ystäviltä jotka hekin ovat tulleet sukuun "naimakaupan" kautta.

• SoffiXiine (ei kirj)

Ketähän nyt mahdetaan tarkoittaa "multinikkiwannabeepoliisina"?

Itseäni ovat helluntailaiset perättömästi solvanneet multinikkeilystä, vaikkei itselläni ole yhtäkään virallista nikkiä, saatikka monta. Minulla on oikeus siinä kuin muillakin laittaa allekirjoitukseksi minkä "nickin" tahansa, kuten monet tekevät joka kirjoituksensa kohdalla.

Syytös on siis perätön, jolloin kyseessä on kunnianloukkaus. Tunnistettava, vaikkei edes virallista nickiä käyttävä nettikirjoittaja on aivan yhtälailla lainsuojaama kuin henkilö, joka laittaa oman nimensä alle, sillä jokainen viestimme on virallinen asiakirja, josta voi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen, on allekirjoitus sitten vaikka "kirafffi", tai "M. Meikäläinen". Rikos mainittua henkilöä vastaan on aina sama.

Joten jos joku helluntaiperkele jälleen nimittelee minua "multinikiksi" jota en todistettavasti ole (mutta kyseinen herjaaja lähes 90% varmuudella tietty helluntaisaarnaaja), on kysymys yksistään helluntailaisten harjoittamasta toisenuskoisiin kohdistuvasta laumakiusaamisesta, painostamisesta, sekä herjaamisesta.

• ---

Puhun tästä tätä palstaa puolisen vuotta tai jopa ylikin häiriköineestä copypastesekoilijasta, joka on joka käänteessä selittämässä mistä täällä saa puhua ja mistä ei.. Sinun nimimerkkiäsi en ole koskaan missään nähnytkään.

• Hoida itseäsi hyvin

Niinpä niin. Luin tekstiä, jossa sinut on bannattu joltakin sivustolta. Hellarit heitti ulos ja nyt yrität prof. sivustolle skeidaa tuoda. Tulet näkemään, että ei tilanteesi ainakaan helpotu yhtään. Minä takaan sen.

• totuus tulee esiin

Esität perättömän lausuman.
        Ole ystävällinen ja kerro miltä foorumilta, mistä minut olisi bannattu.

Sanot: "helluntailaiset heittivät ulos." Tuo on mielenkiintoinen todistus. Millä foorumilla helluntailaisilla on sellainen ylivalta, että juuri he voivat heittää jonkun henkilön ulos?

Olen kirjoittanut eri foorumeilla ja kirjoitan edelleen, mutta jokaiselta muulta olen itse lähtenyt. Näköjään sinulla on parempi tieto helluntailaisten salamyhkäisestä toiminnasta, ohi foorumeiden julkisivun.

Väitteestäsi voisi tehdä rikostutkintapyynnön.

Jos tarkoitat Puimatannerfoorumia, siellä todellakin on ihan omat lait. Siellä saa vapaasti pilkata kristinuskoisia. Poistuin sieltä itse, mutta luettuani foorumin moden kristittyjen ehtoollista häpäisevää tekstiä, kirjauduin hetkeksi takaisin ja vastasin satanisteille koko sydämeni pohjasta. Tässä vaiheessa tuon "kristillisen foorumin" luukku ropsahti kiinni, mutta tiesin sen jo sinne mennessäni, eli minua ei bannattu vastoin tarkoitustani. En kuvitellutkaan että minulla enää koskaan tulisi olemaan mitään tekemistä heidän kanssaan. Ehdin tunnissa vastata heidän jokaiseen kristinuskonvastaiseen herjaansa. Puimatanner-foorumilla ei ole mitään kristillistä arvoa. Minulla ei sinne ole hinkua, enkä suosittele yhdellekään kristitylle mennä sinne hellareiden ristiinnaulittavaksi. Jostain syystä he rakastavat ip-tunnustani ja säilyttävät sitä kuin kalleinta aarrettaan.

Jaaha. Kuten olen itsekin sanonut ja minkä Puimatanner itse julkisesti kiisti, nuo satanistipilkkaajat olivat kuitenkin helluntailaisia. Itse tämän juuri vahvistit.

Mikäli en luottaisi omaan ymmärrykseeni, voisin kiittää tuosta tiedosta, mutta annoitpahan ainakin vahvistuksen, hellarilta itseltään. Kuten olen aina sanonut, noin toimivat helluntaisatanistit.

• Soffiii
        totuus tulee esiin kirjoitti:

Esität perättömän lausuman.
        Ole ystävällinen ja kerro miltä foorumilta, mistä minut olisi bannattu.

Sanot: "helluntailaiset heittivät ulos." Tuo on mielenkiintoinen todistus. Millä foorumilla helluntailaisilla on sellainen ylivalta, että juuri he voivat heittää jonkun henkilön ulos?

Olen kirjoittanut eri foorumeilla ja kirjoitan edelleen, mutta jokaiselta muulta olen itse lähtenyt. Näköjään sinulla on parempi tieto helluntailaisten salamyhkäisestä toiminnasta, ohi foorumeiden julkisivun.

Väitteestäsi voisi tehdä rikostutkintapyynnön.

Jos tarkoitat Puimatannerfoorumia, siellä todellakin on ihan omat lait. Siellä saa vapaasti pilkata kristinuskoisia. Poistuin sieltä itse, mutta luettuani foorumin moden kristittyjen ehtoollista häpäisevää tekstiä, kirjauduin hetkeksi takaisin ja vastasin satanisteille koko sydämeni pohjasta. Tässä vaiheessa tuon "kristillisen foorumin" luukku ropsahti kiinni, mutta tiesin sen jo sinne mennessäni, eli minua ei bannattu vastoin tarkoitustani. En kuvitellutkaan että minulla enää koskaan tulisi olemaan mitään tekemistä heidän kanssaan. Ehdin tunnissa vastata heidän jokaiseen kristinuskonvastaiseen herjaansa. Puimatanner-foorumilla ei ole mitään kristillistä arvoa. Minulla ei sinne ole hinkua, enkä suosittele yhdellekään kristitylle mennä sinne hellareiden ristiinnaulittavaksi. Jostain syystä he rakastavat ip-tunnustani ja säilyttävät sitä kuin kalleinta aarrettaan.

Jaaha. Kuten olen itsekin sanonut ja minkä Puimatanner itse julkisesti kiisti, nuo satanistipilkkaajat olivat kuitenkin helluntailaisia. Itse tämän juuri vahvistit.

Mikäli en luottaisi omaan ymmärrykseeni, voisin kiittää tuosta tiedosta, mutta annoitpahan ainakin vahvistuksen, hellarilta itseltään. Kuten olen aina sanonut, noin toimivat helluntaisatanistit.

Tässä hiukan Suomen lakia helluntairikollisille:
        https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C2257A7E00331CAA?opendocument

"Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen"

Vahingoittamistarkoituksessa levitit yksityistä asiaani, liiittyen toisen foorumin ylläpidon ja itseni väliseen asiaan, esittäen väitteen, jolle ei ollut julkista vahvistusta ja joka on kyseisen foorumin taholta on itselleni kerrottu eri tavoin, joskin olen ymmärtänyt asian todellisen laidan ja jonka väitteesi vahvisti, sekä julkisesti vihjalillen ja luoden tapahtumasarjasta toisen mielikuvan kuin mitä todellisuudessa tapahtui.

Kuka oletkin, sinulla ei pitäisi olla asian kanssa mitään tekemistä.

• KTS (Ei kirj.)

Ja jos joku kiusaa Soffiinaa, joutuu Kooteen kans tekemissiin...

• ---
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Ja jos joku kiusaa Soffiinaa, joutuu Kooteen kans tekemissiin...

Sinä ja sinun alter ego-nimimerkkisi. Et viitsisi.

• vapisuttaa vallan

Kylläpä pelottaakin tuo asemies ja palestiinan lippu sekä ruskea kieli. Hamaskos se on vai al gaida kotipesäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11467
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9940
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5619
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2623
    Aihe