Eläin blogi! ♥

Eläinblogi?

Moi!
Ketä kiinnostais alkaa lukemaan tällasta 10 v blogia joka siis liittyy eläimiin siis en tätä vielä ole tehnyt tulen vaan kyselemään kiinnostuneita. Siinnä sivussa voi myös tulla jotain muutakin mut pääosin se liittyy vaan eläimiin. Meillä tällä hetkellä on 2 marsua kissa koira ja 2 gerbiiliä♥ Nyt kerron meillä kaikki olleet eläimet niitten nimet lopussa kerron myös hoitoeläimet
- kettuterrieri Jeppe
- 2 kania Poju ja Aapo
- kiinanharjakoira oikealta nimeltään Andy Mckoi miten kirjotetaankaan...
- 5 gerbiiliä Tiuhti Viuhti Bella Myy Jamo

Ja nyt hoitoeläimet
- Bella kani
- sasuki Jasu
Tos oli ne mitkä mä muistan x) Ja kesällä aijon ottaa viellä luontokotiloita.

3

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeasti vaan

      No kyllä jotkut varmasti kiinostuu :) varsinkin jos kerrot miten kissa ja koira on tottuneet olemaan keskenään ja leikkivätkö yhdessä. Monilla on se ongelma, että ei juuri uskalla ottaa kissaa koska on jo koira tai toisin päin.

      Myös jos viet eläimiä näyttelyihin ja otat niistä videoita ja kuvia, niin se herättää paljon kiinnostusta usein aikuisilla.

      Itsellä tosin tärppää kiinnostus blogeihin vasta jos on jokin harvinaisempi, mutta silti tosi haluttu eläin. Esim papukaija, riikinkukko, kettu yms

    • sasuki???

      Mikä eläin on sasuki?

    • koira48

      Itselläni on 6 koiraa joista 3 on pentuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe