Taas saa huomata kuinka lobataan soinille sopivat henkilöt läpi.
Ei vain ole reilua muita kohtaan että, Timo antaa hiljaisella tuella toisille ison etumatkan....
Huhtasaari ei ole timolle tulevaisuuden uhka.
Timpan suosikki Laura Huhtasaari läpi Eu vaaleissa!
87
621
Vastaukset
- Perusjäpä
Huhtasaari Laura olisi kyllä hyvä meppi. Edustava, älykäs ja karismaattinen. Kokematon kyllä, mutta oppirahat on kaikkien maksettava joskus. Saattaa jopa mennä läpi.
- 86 on paras
mä äänestin jo 86
- Aina sorsinut
Ei kyllä pahemmin puhu Jussi Halla-ahon puolesta.
- minä äänestän
Paavo Väyrystä ja unohdan näitten vaalien ajaksi Perussuomalaiset, ei yhtään pätevää.
Minut saa haukkua vapaasti mutta Paavon on numero yksi.- Caijan Coccoo
että annat sitten äänesi rehnille ja hänen ajamalleen EU;lle ? Mielenkiintoista :)
- täysrähinä...
Huhtasaari ainakin kiirehti puukottamaan Pirkkoa selkään.
http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1194877097488/artikkeli/laura huhtasaari ruohonen-lerner ei puolueen linjalla.html- Sehän on järkevä
No tästä syystä saatan äänestääkkin Huhtasaarta.
- Perusjäpä
Eihän puukottanut. Pakkohan PerusNaisten kanta on tuoda tuollaisessa tilanteessa esille. Eikös Huhtasaari ollu Naisten varapuheenjohtaja tai jotain? Pirkolta pääsi nyt kyllä sammakko. Vähän tarkemmin olisi voinu sanansa valita.
- Caijan Coccoo
Perusjäpä kirjoitti:
Eihän puukottanut. Pakkohan PerusNaisten kanta on tuoda tuollaisessa tilanteessa esille. Eikös Huhtasaari ollu Naisten varapuheenjohtaja tai jotain? Pirkolta pääsi nyt kyllä sammakko. Vähän tarkemmin olisi voinu sanansa valita.
Tällähetkellä tuntuu kuitenkin ainoalta järkevältä maltilliselta vaihtoehdolta tuo Ruohonen-Lerner. Tuo kyseinen haastattelu nyt oli - eipä ole yleensä Ruohonen-Lernerin tapaista "hirtehishuumorilla" haastatteluja höystää, ja sai haastattelija konseptit sekaisin. Kuten osaa persujenkin rivejä :)
Ei oiekin nuo blondit politiikassa jaksa sytyttää, kovin vähän on sanottaa tuollakaan.
- Sieg
Laura on hyvää Arjalaista sukua. On jo aikakin saada kunnon kylmäsydäminen naismeppi.
- Perusjäpä
Mikä on Arjalaista sukua? Kumma, että joku luulee arjalaisen olevan joku rotu. Ei ole. Tiukkuutta kyllä tarvitaan. Eiköhän erityisopettaja sitten Suomen puolia pidä. Olisi jo aika, että joku pitäisi.
- maisterisbroileri
Ai, onko hän Intiasta?
- Kansa ja PS yhdessä
kuka se on, minä äänestän Sampo Terhoa
KATSO SAMPO TERHON HAASTATTELU vajaa 15 minuuttia
http://www.hs.fi/kotimaa/Sampo Terho haluaa purkaa EUn sääntelyä/a1394189626897
NÄITÄ ÄÄNESTÄMME 25.5.
SAMPO TERHON OHJELMA EU:N MUUTTAMISEKSI
Julkaistu lauantaina 8.3. 2014 Helsingin Sanomat sivulla A18
Tulonsiirtounionista kauppaliittoon
1Enemmän kauppaliittoa. Lisää rahassa laskettavaa hyötyä. Pois kaupan esteitä, lisää vientiä ja talouskasvua.
2Vähemmän sosiaalisuutta. Irti tulonsiirtounionista. Tulonsiirrot eivät kuulu kauppaliiton konseptiin. Ei Natossakaan katsota omien jäsenmaiden työttömyyttä tai elintasoa. Solidaarisuussyillä tehtyjä tulonsiirtoja ei jäsenmaiden välillä ollenkaan, koheesiorahastot voidaan lopettaa.
3Näin säästyneet rahat voidaan sen sijaan käyttää kilpailukykyyn ja esimerkiksi tiedehankkeisiin sekä jäsenmaksujen alentamiseen.
4Kansanvaltaa. Enemmän kansanäänestyksiä isoista yhdentymisaskelista. Myös komissaarit pitäisi valita eurovaaleissa. Joko suoralla vaalilla tai niin, että eurovaaleissa isoin puolue saisi maan komissaaripaikan. Nyt komissaaripuolueen ratkaisee eduskuntavaalit.
5Budjettivalta takaisin jäsenmaille. EU:lta purettava oikeus tarkistaa jäsenmaiden budjetit.
6Sääntelyä purettava. Nyt EU puuttuu kaikkeen kodinkoneista kännykkälaskuihin. Jäsenmailta, yrityksiltä ja kansalaisjärjestöiltä kysyttävä, mikä sääntely on tarpeetonta tai haitallista.
7Meppien tiedettävä, mistä he äänestävät. Nyt äänestetään kymmenienkin muutosten jälkeen ilman, että mepit ovat vielä saaneet nähdä lopputekstiä. Loppuäänestystä lykättävä niin, että mepit ehtivät lukea muutetun tekstin.
Epämääräisestä käsiäänestyksestä siirryttävä sähköiseen järjestelmään, jotta äänestyskäytöksestä jää jälki.- Perusjäpä
Minä äänestäisin Jussi Halla-ahoa, mutta hänelle riittää ääniä. Äänestän tällä kertaa naista. Äänestän näillä näkymin Lauraa.
- Ykkösasia
Miksi äänestää sinne hissukoita kun Jusso on ehdokkaana? Saadaan kerrankin mies joka pistää tolkkua maahanmuuttokeskusteluun.
- Perusjäpä
Ei Laura kyllä hissukka ole. Kaikkea muuta! Tomera tyttö.
- Ei vai
Perusjäpä kirjoitti:
Ei Laura kyllä hissukka ole. Kaikkea muuta! Tomera tyttö.
En ole ennen kuullut edes nimeä.
- Perusjäpä
Ei vai kirjoitti:
En ole ennen kuullut edes nimeä.
Kävin Perussuomalaisten sivuilla ja näillä näkymin äänestän Lauraa. Olihan Jussi Halla-ahokin tuntematon ennen kuin tuli tunnetuksi. Epäilen, että Jussi Halla-ahosta tulee ääniharava. Jussin seuraksi olisi mukava, että joukossa olisi nainen.
- Osaa esiintyä
Perusjäpä kirjoitti:
Kävin Perussuomalaisten sivuilla ja näillä näkymin äänestän Lauraa. Olihan Jussi Halla-ahokin tuntematon ennen kuin tuli tunnetuksi. Epäilen, että Jussi Halla-ahosta tulee ääniharava. Jussin seuraksi olisi mukava, että joukossa olisi nainen.
Entinen hevikitaristi. Ei kovinkaan tuntematon edes nuorena.
- CCoo
Osaa esiintyä kirjoitti:
Entinen hevikitaristi. Ei kovinkaan tuntematon edes nuorena.
Ketä on hevikitaristi ja osaa esiintyä??
- Mulkkuaheiluttelen
CCoo kirjoitti:
Ketä on hevikitaristi ja osaa esiintyä??
Hän jonka nimeä ei saa sanoa...Mestari..
- Persuillalyötyhjää!
Laura Huhtasaari on ainoastaan opportunistinen idiootti. Lukekaa huolella hänen kirjoitelmiaan esimerkiksi Uuden Suomen blogeista.
- Mitä väliä?
Eikö kaikki persut 0le?
- Perusjäpä
Olen joitain lukenutkin. Olen suurimmasta osasta samaa mieltä Lauran kanssa.
- sisäpiiri joo..
Olisit siis itse halunnut ehdokkaaksi. Kun ei valittu, katkeruus on kova.
- Kill pill
Vain nainen ja mies voivat lisääntyä keskenään
20.2.2014 15:13 Laura Huhtasaari 186 kommenttia ilmoita asiaton viesti
Homo-, lesbopareille ei tulisi myöntää adoptio-oikeutta. Seksuaalinen suuntautuminen ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä. Eikä se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa vanhempaa. Tässä on kysymys luonnonjärjestyksestä. Koska lapsen tekemiseen tarvitaan mies ja nainen, niin myös lapsen kasvattamiseen parhaat ovat mies ja nainen. Useiden tutkimusten mukaan molempien vanhempien sukupuolimallia pidetään tärkeänä. Isän antama malli vaikuttaa tyttären elämään syvällisesti. Kun isä arvostaa tytärtään, hän kokee olevansa arvokas ja ansaitsevansa myös hyvän puolison. Isänsä hyväksymä nainen osaa ja rohkenee vaatia läheisiltään hyvää kohtelua. Äidin merkitys tyttären elämässä on tärkeä. Äiti on malli naisesta, ei kukaan aloita naisena tai äitinä olemista tyhjästä.
Paraskaan isä ei korvaa äidin roolia, paraskaan äiti ei korvaa isän roolia. Naisella ja miehellä on molemmilla tärkeä rooli lapsen kasvattamisessa. Luonto on luonut vain naisen ja miehen lisääntymään keskenään. Se ei ole epätasa-arvoa, että nainen ja nainen eivät voi lisääntyä keskenään. Se on luonnonjärjestys.
Tässä Lauran ajatusten Aurajokea...kaunis ja tyhmä...- Perusjäpä
Tottahan Huhtasaari visertää. En kannata homoliittoja.
- Kill pill
Perusjäpä kirjoitti:
Tottahan Huhtasaari visertää. En kannata homoliittoja.
Vetoaminen luonnonjärjestykseen on aivan yhtä idioottimaista kuin vetoaminen raamattuun.
Jos vedotaan luonnonjärjestykseen niin: ei ehkäisyä, ei lapsettomuushoitoja, ei rokotuksia, ei hoitoja sairauksiin, lapset huostaan leskiltä ja eronneilta. - Perusjäpä
Kill pill kirjoitti:
Vetoaminen luonnonjärjestykseen on aivan yhtä idioottimaista kuin vetoaminen raamattuun.
Jos vedotaan luonnonjärjestykseen niin: ei ehkäisyä, ei lapsettomuushoitoja, ei rokotuksia, ei hoitoja sairauksiin, lapset huostaan leskiltä ja eronneilta."Jos vedotaan luonnonjärjestykseen niin: ei ehkäisyä, ei lapsettomuushoitoja, ei rokotuksia, ei hoitoja sairauksiin, lapset huostaan leskiltä ja eronneilta."
Eikä tarkoita mitään noista! Tarkoittaa vain, että homopareille ei avioliitto-oikeutta. Sehän antaa oikeuden adoptioon. Luonnotonta on homoparien adoptio-oikeus. - Ilkka1
Luuleeko kill pill, että mies ja mies voi lisääntyä keskenään ;)
- Kill pill
Ilkka1 kirjoitti:
Luuleeko kill pill, että mies ja mies voi lisääntyä keskenään ;)
Ei luule. Kyse on Laura Huhtasaaren "luonnonjärjestykseen" perustuvasta näkemyksestä. Tuo näkemys on aivan päin helvettiä, koska samalla perusteella pitäisi toimia kaikissa asioissa jos haluaa olla johdonmukainen.
Mutta näinhän se menee muillakin uskovaisilla, poimitaan raamatusta tai mediasta pelkästään omia ajatuksia tukevia pätkiä vailla itsekritiikkiä. Jos ei koskaan pysty kyseenalaistamaan omia näkemyksiä tai torioita, ei pysty koskaan kehittymäänkään.
Tiedon korvaaminen uskolla on älyllisen vastuun välttelyä. - Ilkka1
Kill pill kirjoitti:
Ei luule. Kyse on Laura Huhtasaaren "luonnonjärjestykseen" perustuvasta näkemyksestä. Tuo näkemys on aivan päin helvettiä, koska samalla perusteella pitäisi toimia kaikissa asioissa jos haluaa olla johdonmukainen.
Mutta näinhän se menee muillakin uskovaisilla, poimitaan raamatusta tai mediasta pelkästään omia ajatuksia tukevia pätkiä vailla itsekritiikkiä. Jos ei koskaan pysty kyseenalaistamaan omia näkemyksiä tai torioita, ei pysty koskaan kehittymäänkään.
Tiedon korvaaminen uskolla on älyllisen vastuun välttelyä.En minä ainakaan kannata homoliittoja. Vähä-älyistä on niitä kannattaa.
- Caijan Coccoo
Ilkka1 kirjoitti:
En minä ainakaan kannata homoliittoja. Vähä-älyistä on niitä kannattaa.
Kyse tuolla Eu;ssa on nyt kuitenkin hiukan suuremmista asioista kuin homoliitot. Voisi sanoa että siellä on kyse Suomen olemassa olosta itsenäisenä omia päätöksiään tekevänä valtiona. Jos itsenäisyys menee ja meistä tulee EU;n liittovaltio, kukaan ei ole edes kiinnostunut tykkäätkö vai oletko tykkäämättä homoliitoista.
Siksi ajattelin ääneni Ruohonen-Lernerille antaa, sillä hänellä tuntuu olevan realistinen kuva, miten Suomen itsenäisyys on säilytettävissä ja miten liuutaan hiukan takasin, siihen järkevämpään EU;hun johon liityttiin. - Perusjäbä
Caijan Coccoo kirjoitti:
Kyse tuolla Eu;ssa on nyt kuitenkin hiukan suuremmista asioista kuin homoliitot. Voisi sanoa että siellä on kyse Suomen olemassa olosta itsenäisenä omia päätöksiään tekevänä valtiona. Jos itsenäisyys menee ja meistä tulee EU;n liittovaltio, kukaan ei ole edes kiinnostunut tykkäätkö vai oletko tykkäämättä homoliitoista.
Siksi ajattelin ääneni Ruohonen-Lernerille antaa, sillä hänellä tuntuu olevan realistinen kuva, miten Suomen itsenäisyys on säilytettävissä ja miten liuutaan hiukan takasin, siihen järkevämpään EU;hun johon liityttiin.Eipä tainnut EU-vaaliteesinä homoliitot Lauralla ollakaan. www.laurahuhtasaari.fi Miksi minä en voisi äänestää Lauraa? Täällä taitaa olla jollakin henkilökohtainen agenda, kun mitään "oikeata" kritiikkiä en tunnu äänestyspäätöksestäni saavan. Caijan voi äänestää Ruohonen-Lerneriä, Perussuomalaisilla on hyvä lista. Halla-aho on minusta paras, mutta minä äänestän naista ja vaimo myös. Olen tarkkaan käynyt ehdokkaat läpi.
- Onne vaan valinnalle
Perusjäbä kirjoitti:
Eipä tainnut EU-vaaliteesinä homoliitot Lauralla ollakaan. www.laurahuhtasaari.fi Miksi minä en voisi äänestää Lauraa? Täällä taitaa olla jollakin henkilökohtainen agenda, kun mitään "oikeata" kritiikkiä en tunnu äänestyspäätöksestäni saavan. Caijan voi äänestää Ruohonen-Lerneriä, Perussuomalaisilla on hyvä lista. Halla-aho on minusta paras, mutta minä äänestän naista ja vaimo myös. Olen tarkkaan käynyt ehdokkaat läpi.
En ymmärrä mitä löysyt noin vahvasti pohjaa äänesi antamiselle tuolle, mutta onnea vaan ehdokkaasi kanssa, et kyllä tainnut kovinkaan korkeita kriteerejä asettaa, aika moista sanahelinää on nuo myyntipuheet. Menee varmasti onnistuneesti sinne Kokoomuslaisten sekaan jos EU-parlamenttiin pääsee, aika hampaaton tyyppi ja varsinainen populisti.
- Perusjäbä
Onne vaan valinnalle kirjoitti:
En ymmärrä mitä löysyt noin vahvasti pohjaa äänesi antamiselle tuolle, mutta onnea vaan ehdokkaasi kanssa, et kyllä tainnut kovinkaan korkeita kriteerejä asettaa, aika moista sanahelinää on nuo myyntipuheet. Menee varmasti onnistuneesti sinne Kokoomuslaisten sekaan jos EU-parlamenttiin pääsee, aika hampaaton tyyppi ja varsinainen populisti.
Miksi Laura menisi kokoomuslaisten sekaan? Eihän Perussuomalaiset ole nytkään samassa ryhmässä kuin kokoomus?
Henkilökohtaisesti en ole tavannut. Kirjoitukset vakuuttivat. Kokonaisuus ratkaisi. Vaimo tapasi Lauran yhdessä vaalitapahtumassa ja hehkutti. - kokemusta vaadin
Perusjäbä kirjoitti:
Eipä tainnut EU-vaaliteesinä homoliitot Lauralla ollakaan. www.laurahuhtasaari.fi Miksi minä en voisi äänestää Lauraa? Täällä taitaa olla jollakin henkilökohtainen agenda, kun mitään "oikeata" kritiikkiä en tunnu äänestyspäätöksestäni saavan. Caijan voi äänestää Ruohonen-Lerneriä, Perussuomalaisilla on hyvä lista. Halla-aho on minusta paras, mutta minä äänestän naista ja vaimo myös. Olen tarkkaan käynyt ehdokkaat läpi.
Tottakai voit äänestää ketä haluat, tämä on vapaa maa. Mutta mitä tulee kritiikkiin niin tämän palstan kirjoitusissa tulee esille kyseisen henkilön kokemattomuus, kyseisen ehdokkaan kirjoitukset ovat enimmäkseen sanahelinää/populistisia -> ratkaisut puuttuvat, opportunisti, blondi ja tällä ei tarkoiteta hiusten väriä vaan tietynlaista "blondiutta" jota voi esiintyä itse kullakin hiusväristä riippumatta. Edelleen minun ääneni menee jollekin kokeneemmalle ehdokkaalle. Kukin tyylillään.
- Perusjäbä
kokemusta vaadin kirjoitti:
Tottakai voit äänestää ketä haluat, tämä on vapaa maa. Mutta mitä tulee kritiikkiin niin tämän palstan kirjoitusissa tulee esille kyseisen henkilön kokemattomuus, kyseisen ehdokkaan kirjoitukset ovat enimmäkseen sanahelinää/populistisia -> ratkaisut puuttuvat, opportunisti, blondi ja tällä ei tarkoiteta hiusten väriä vaan tietynlaista "blondiutta" jota voi esiintyä itse kullakin hiusväristä riippumatta. Edelleen minun ääneni menee jollekin kokeneemmalle ehdokkaalle. Kukin tyylillään.
Jospa minä sitten olen opportunistinen blondi, kun olen kokenut Lauran kirjoitukset harvinaisen asiallisiksi ja järkeviksi. Jopa viisaiksi. Harva osaa kirjoittaa noin hyvin.
- Tästä lähtee
Sampo Terhon kirja on ladattavissa
http://www.suomenperusta.fi/julkaisut/
Kohti parempaa Eurooppaa
Samaan aikaan kun poliittinen eliitti jatkaa vallan keskittämistä Brysseliin, kasvavat Euroopan unionia
kritisoivat voimat kautta Euroopan. Osa kriittisistä voimista haluaa tyystin eroon EU:sta, osa taas
uskoo EU:n olevan vielä pelastettavissa. Suomen Perusta -ajatuspaja tarjoaa suomalaiselle yleisölle
Sampo Terhon pamfletin Kohti parempaa Eurooppaa, jossa esitellään monissa Euroopan maissa kannatusta
kasvattava reformistinen näkemys Euroopan unionin tulevaisuudesta. Kirja vastaa usein kysyttyyn
kysymykseen siitä, minkälaisen vaihtoehdon EU-kriittiset reformistit tarjoavat nykyiselle Euroopan unionille? - iänestäjä
tolkun tyttö taitaa olla... ääni tulee täältä...
- Sanon vaan
"Tolkun tytöllä" lausunnot näyttävät olevan sanahelinää, mutta missä ratkaisut? Persut eivät tarjoa mitään konkreettista, ainoastaan vastustavat.. ei riitä minulle ja ääntäni ei tule saamaan populistit, tyhjänpuhujat enikä opportunistit.
- Tyrmistynyt
En voi kuin hämmästellä, jos kyseinen henkilö on Timpan suosikki, missä on kyseisen henkilön asiantuntemus, missä näytöt? Ymmärtäisin paremmin kyseisen "suosikin" valinnan jos kyseessä olisi esim. prosessioikeuden professori Erkki Havanssi, kyvykäs, älykäs, asiansa osaava ja erittäin taitava ehdokas. Arvostelukyvyn puutettaTimpalla näköjään tässäkin asiassa.
- Heitto
Eikös Timpan suosikki ollutkaan Ruohonen-Lerner vai vaihtoiko Timppa nuorempaan?
- Tsemppiä Laura
Hn on hieno nainen kaikin puolin, arvomaailmakin kohdallaan, on koulupohjaa ja älyä sekä lahjakkuutta, kannattaa kukasta netistä Lauran kirjoituksia, vain katkera ihminen voi nähdä hänet huonona ihmisenä ja poliitikkona.
- Lauramepiksi
Ja on todella upeata että saadaan tuollainen aito uskovainen ja tunnekylmä ihminen mepiksi! Aivan liikaa nykyaja ihmiset ajattelevat empaattisesti ja perustavat päätöksensä pelkkiin tilastoihin ja faktoihin!
Me uskovat perussuomalaiset olemme ylempää rotua. Koska näin vain on niin miksipä Laurakaan piilottaisi kynttilää vakan alle?
Te ateistit ja neekreiden rakastajat olette vain kateellisia uskovalle, sinisilmäiselle ja vaaleahiuksiselle Lauralle! Hävetkää!! - näino
Lauramepiksi kirjoitti:
Ja on todella upeata että saadaan tuollainen aito uskovainen ja tunnekylmä ihminen mepiksi! Aivan liikaa nykyaja ihmiset ajattelevat empaattisesti ja perustavat päätöksensä pelkkiin tilastoihin ja faktoihin!
Me uskovat perussuomalaiset olemme ylempää rotua. Koska näin vain on niin miksipä Laurakaan piilottaisi kynttilää vakan alle?
Te ateistit ja neekreiden rakastajat olette vain kateellisia uskovalle, sinisilmäiselle ja vaaleahiuksiselle Lauralle! Hävetkää!!"Te ateistit ja neekreiden rakastajat olette vain kateellisia uskovalle, sinisilmäiselle ja vaaleahiuksiselle Lauralle! Hävetkää!!"
Taitaa olla kateus vain kirjoittajassa.
- kokemusta vaadin
Perusjäbälle: Minulla ei ainakaan ole varaa antaa ääneäni kokemattomalle ehdokkaalle, ääneni menisi oppirahojen maksamiseen, ei hyvä.
- Perusjäbä
Kokemusta vaatijalle vastaus:
Minä perustan ääneni ehdokkaalle, jonka uskon luovan hyvän poliittisen uran. Suomi tarvitsee uusia kasvoja ja ihmisiä, jotka ovat valmiita ajamaan asioita. Kokeneita konkareita on paljon, kehityskelpoisia vähän. Kokemus ei välttämättä tee hyvää politiikkoa, kuten olemme varmasti kaikki huomanneet. Laura on mielestäni kehityskelpoinen ja nyt jo parempi kuin moni "kokenutkin". Lauran kirjoitukset ja ajatukset vastaavat omiani. Laurassa on videoiden perusteella sekä karismaa että valovoimaa. Joskus uusi on parempi kuin kasa vanhoja. - Onnea vaan valinnall
Perusjäbä kirjoitti:
Kokemusta vaatijalle vastaus:
Minä perustan ääneni ehdokkaalle, jonka uskon luovan hyvän poliittisen uran. Suomi tarvitsee uusia kasvoja ja ihmisiä, jotka ovat valmiita ajamaan asioita. Kokeneita konkareita on paljon, kehityskelpoisia vähän. Kokemus ei välttämättä tee hyvää politiikkoa, kuten olemme varmasti kaikki huomanneet. Laura on mielestäni kehityskelpoinen ja nyt jo parempi kuin moni "kokenutkin". Lauran kirjoitukset ja ajatukset vastaavat omiani. Laurassa on videoiden perusteella sekä karismaa että valovoimaa. Joskus uusi on parempi kuin kasa vanhoja.Että näillä vahoilla systeemeillä mennään, ja ollaan hyvin hyvin vihaisia vai? Muunlaisia ajatuksia ja tunteita tuo tyyppi ei herättynyt. Turhanpäiväinen blondi politiikassa.
- Perusjäbä
Onnea vaan valinnall kirjoitti:
Että näillä vahoilla systeemeillä mennään, ja ollaan hyvin hyvin vihaisia vai? Muunlaisia ajatuksia ja tunteita tuo tyyppi ei herättynyt. Turhanpäiväinen blondi politiikassa.
"Turhanpäiväinen blondi politiikassa."
Esimerkiksi kommenttisi "blondi" saa minut vakuuttuneeksi siitä, että kritiikkisi on vailla pohjaa. Hiustenväri ei toimi argumenttina. Perusjäbä kirjoitti:
"Turhanpäiväinen blondi politiikassa."
Esimerkiksi kommenttisi "blondi" saa minut vakuuttuneeksi siitä, että kritiikkisi on vailla pohjaa. Hiustenväri ei toimi argumenttina.No jaa-a, ei se nyt ihan noinkaan ole, millainen henkilö valkaisee hiuksensa, noin niin kuin esimerkiksi. Kyllä siis hiustenvärikin periaatteessa voi kertoa paljonkin ihmisestä ja olla argumenttikin.
No, kävin sivuolla lukemassa ja katsomassa hänen juttujaan, ei toimi minulle, lähinnä haihattelija ja minusta tuntuu minä haluan tyyppi. Pelkältä sanahelinältä tosiaan vaikutti koko juttu. Taidan Caijan kanssa tuota Ruohonen-Lerneriä vaan äänestää. Tuntuu sopivan maltilliselta ja pärjäsi töpeksivien tollojen kanssa eduskunnana ryhmyrinäkin kunnialla.- Perusjäbä
grazybug kirjoitti:
No jaa-a, ei se nyt ihan noinkaan ole, millainen henkilö valkaisee hiuksensa, noin niin kuin esimerkiksi. Kyllä siis hiustenvärikin periaatteessa voi kertoa paljonkin ihmisestä ja olla argumenttikin.
No, kävin sivuolla lukemassa ja katsomassa hänen juttujaan, ei toimi minulle, lähinnä haihattelija ja minusta tuntuu minä haluan tyyppi. Pelkältä sanahelinältä tosiaan vaikutti koko juttu. Taidan Caijan kanssa tuota Ruohonen-Lerneriä vaan äänestää. Tuntuu sopivan maltilliselta ja pärjäsi töpeksivien tollojen kanssa eduskunnana ryhmyrinäkin kunnialla.grazybug, kyllä on heikoilla kantimilla kritiikki, jos kritiikin konkretia juuttuu tukan väriin. En ole kysynyt Lauralta, värjääkö hän hiuksiaan, mutta vaimoni kyllä värjää ja moni muu. Laura on toki kaunis ja tukan värikin on minusta ihan hyvä. Ruohonen-Lernerillä on ruskeat hiukset. Voihan olla, että hän värjää hiuksiaan.
Perusjäbä kirjoitti:
grazybug, kyllä on heikoilla kantimilla kritiikki, jos kritiikin konkretia juuttuu tukan väriin. En ole kysynyt Lauralta, värjääkö hän hiuksiaan, mutta vaimoni kyllä värjää ja moni muu. Laura on toki kaunis ja tukan värikin on minusta ihan hyvä. Ruohonen-Lernerillä on ruskeat hiukset. Voihan olla, että hän värjää hiuksiaan.
Minähän kerroin vain, että hiusten värikin voi kertoa ihmisestä paljon, enhän minä persutellut kritiikkiä sillä - vai perustelinko ? On tärkeä myös ymmärtää lukemansa.
Tuolla sivuilla ja videossa vain oli sitä samaa tyhjää sananhelinää, jota on vinguttu monta vuotta, jo Suomessakin, eikä ole täälläkään päästy puusta pitkään. Ei vaan vaikuttanut vakuuttavalta, enkä siis tuhlaa ääntäni sellaiseen.- Perusjäbä
grazybug kirjoitti:
Minähän kerroin vain, että hiusten värikin voi kertoa ihmisestä paljon, enhän minä persutellut kritiikkiä sillä - vai perustelinko ? On tärkeä myös ymmärtää lukemansa.
Tuolla sivuilla ja videossa vain oli sitä samaa tyhjää sananhelinää, jota on vinguttu monta vuotta, jo Suomessakin, eikä ole täälläkään päästy puusta pitkään. Ei vaan vaikuttanut vakuuttavalta, enkä siis tuhlaa ääntäni sellaiseen.Lauran video on minusta todella hyvä. Minut vakuutti.
Sinusta hiusten väri voi kertoa ihmisestä paljon, minusta ei.
Pääasia, että äänestät Perussuomalaisia. He vastustavat ainoana puolueena oikeasti liittovaltiota. - No, ei voi .........
Perusjäbä kirjoitti:
Lauran video on minusta todella hyvä. Minut vakuutti.
Sinusta hiusten väri voi kertoa ihmisestä paljon, minusta ei.
Pääasia, että äänestät Perussuomalaisia. He vastustavat ainoana puolueena oikeasti liittovaltiota.Et tainnut ymmärtää yhtään, mitä grazybug tarkoitti, sinä jymähdit siihen hiusten väriin.
- Perusjäbä
No, ei voi ......... kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää yhtään, mitä grazybug tarkoitti, sinä jymähdit siihen hiusten väriin.
En rupea väittelemään, mitä ymmärsin tai mitä tulisi ymmärtää. Typerää väitellä mitä kukakin tarkoittaa hiusten värillä?
Olen entistä vakuuttuneempi, että Lauralle ääni pamahtaa. Taidan lähteä tekemään Lauralle oikein vaalityötä. Ihme suhtautumista saa osakseen täällä, kun kannattaa asiallista naista. Laurassa on pakko olla jotain tosi hyvää, kun kerta hiusten värikin käännetään häntä vastaan. - No jo on . . . . .
Perusjäbä kirjoitti:
En rupea väittelemään, mitä ymmärsin tai mitä tulisi ymmärtää. Typerää väitellä mitä kukakin tarkoittaa hiusten värillä?
Olen entistä vakuuttuneempi, että Lauralle ääni pamahtaa. Taidan lähteä tekemään Lauralle oikein vaalityötä. Ihme suhtautumista saa osakseen täällä, kun kannattaa asiallista naista. Laurassa on pakko olla jotain tosi hyvää, kun kerta hiusten värikin käännetään häntä vastaan.Voi luoja näitä . . . .
- Caijan Coccoo
Perusjäbä kirjoitti:
Olen entistä vakuuttuneempi, että Lauralle ääni pamahtaa. Taidan lähteä tekemään Lauralle oikein vaalityötä. Ihme suhtautumista saa osakseen täällä, kun kannattaa asiallista naista. Laurassa on pakko olla jotain tosi hyvää, kun kerta hiusten värikin käännetään häntä vastaan.Tuolla logiikallasi, Hakkarainen olisi sopiva pressaksi :)
- Perusjäbä
Caijan Coccoo kirjoitti:
Tuolla logiikallasi, Hakkarainen olisi sopiva pressaksi :)
Kritiikki ja arvostelu vailla todellista pohjaa on vain huutelua ja kenties oman agendan ajamista, ei todellista kohteen arviointia. Kritiikki täällä on perustunut vain mututuntumaan. Täällä on tullut esille sanat: opportunisti, blondi, turhanpäiväinen, ei ratkaisuja ym. todellinen konkretia siis puuttuu.
Lauran kirjoituksissa on nimenomaan ongelmiin myös ratkaisua, mikä on politiikoille harvinaista.
Poliittinen mielipide ei tietenkään koskaan kaikkia miellytä. Esimerkiksi jos kannattaa homoliittoja, toki niiden vastustajan mielipiteet voi arvioida sitten huonoksi/vääräksi. - Ilkka1
Caijan Coccoo kirjoitti:
Tuolla logiikallasi, Hakkarainen olisi sopiva pressaksi :)
Logiikalla hiusten väri poissulkee presidentin ammatin: siis vain brunetteja presidenteiksi. Ai niin voihan blonditkin värjätä?
- Älä nyt viitsi!
Perusjäbä kirjoitti:
Kritiikki ja arvostelu vailla todellista pohjaa on vain huutelua ja kenties oman agendan ajamista, ei todellista kohteen arviointia. Kritiikki täällä on perustunut vain mututuntumaan. Täällä on tullut esille sanat: opportunisti, blondi, turhanpäiväinen, ei ratkaisuja ym. todellinen konkretia siis puuttuu.
Lauran kirjoituksissa on nimenomaan ongelmiin myös ratkaisua, mikä on politiikoille harvinaista.
Poliittinen mielipide ei tietenkään koskaan kaikkia miellytä. Esimerkiksi jos kannattaa homoliittoja, toki niiden vastustajan mielipiteet voi arvioida sitten huonoksi/vääräksi.Et sinä "Perusjäbä" ole jäbä, sinä olet nainen. Laura?
Tekstin rakenne paljastaa kirjoittajan sukupuolen. - Ilkka1
No jo on . . . . . kirjoitti:
Voi luoja näitä . . . .
Minä äänestän kaikkia muita paitsi näitä "kokeneita". Jessus tota hallitusta. Uusia naamoja!
- Perujäbä
Älä nyt viitsi! kirjoitti:
Et sinä "Perusjäbä" ole jäbä, sinä olet nainen. Laura?
Tekstin rakenne paljastaa kirjoittajan sukupuolen.Sinä se kummallinen olet. Minä en voi olla mies, koska rakenne. Laura ei voi olla hyvä valinta, koska blondi. Olen mies. Laurasta en tiedä värjääkö tukkaansa.
- Jahas, että mtä??
Ilkka1 kirjoitti:
Logiikalla hiusten väri poissulkee presidentin ammatin: siis vain brunetteja presidenteiksi. Ai niin voihan blonditkin värjätä?
Täh? Menikö vaikeeksi?
- Hiihaa
Älä nyt viitsi! kirjoitti:
Et sinä "Perusjäbä" ole jäbä, sinä olet nainen. Laura?
Tekstin rakenne paljastaa kirjoittajan sukupuolen.Just näin, samaa mietin, että ei ole kyllä jäbä :D
- turhaa uneksit
Halla-Aho menee läpi
- jatkoa..
Halla-aho, Terho ja ? Jos se Huhtasaari sitten. Minä äänestän Terhon jatkoon.
- Kill Pill
Laura reppana käyttää 60 vuotta vanhaa urbaanilegendaa räväkkänä aloituksena.
Toivottavasti ei ihan oikeasti pidä tätä totuutena!
Tässä alkuperäinen:
"Pythagorean theorem: 24 words
The Lord's Prayer: 66 words
Archimedes' Principle: 67 words
The Ten Commandments: 179 words
The Gettysburg Address: 286 words
The Declaration of Independence: 1,300 words
The US government regulations on the sale of cabbage: 26,911 words
Tässä Lauran versio:
Vähemmän byrokratiaa enemmän diplomatiaa
23.3.2014 16:32 Laura Huhtasaari ilmoita asiaton viesti
Pythagoraan lause käsittää 24 sanaa, Archimedeen laki 67 sanaa, USA:n
itsenäisyysjulistus 1300 sanaa ja EU:n direktiivi kaalin myymisestä 26 911
sanaa. Miksi byrokraatit eivät osaa tehdä meille hyviä, selkeitä ja varsinkin
tiiviitä direktiivejä? Byrokratia lisää helposti byrokratiaa. Byrokratiasta
on tullut rasite terveen järjen käytölle ja tehokkaalle toiminnalle.
Asioiden yksinkertaistaminen johtaisi byrokratian vähenemiseen ja
turhien työpaikkojen häviämiseen. Tämä nostaisi myös tuottavuutta, kun voisi
tehdä vapaammin ja tehokkaammin. Byrokratiaan käytetty raha on pois valtion
muista ydintehtävistä. Eihän toki ole tarkoitus, että vain byrokraatit elävät
hyvin ja pitävät työpaikkansa.
Pankkiiri Björn Wahlroos kertoo, että Suomen investointiaste ei ole
koskaan ollut niin alhainen kuin viimeisten viiden vuoden aikana. Kauppakamarin
yritysjohtajakyselyn mukaan investointien hidastumista aiheuttavat byrokratia
yritysten tarvitsemissa viranomaisluvissa ja rahoituksen saatavuuden
kiristyminen. Tässä taloudellisessa
tilanteessa päättäjien on todella harkittava, miten Suomen valtio käyttää noin
55 miljardia euroa joka vuosi. Tehtävä ei ole helppo.
Vaikka taloudellinen tilanne on heikko, jokainen päätös on
valinta vaihtoehtojen välillä. Kaikissa taloudellisessa tilanteissa joku hyötyy
tai ainakin kärsii vähemmän kuin toinen.
EU epäonnistui Ukrainassa. Paavo Lipposen mukaan "on täysin
ymmärrettävää, että kun Ukrainan vakaus petti, niin Venäjän intressit tulivat
peliin. Tämä olisi pitänyt nähdä aikaisemmin". EU kertoi nyt
maaliskuussa valmistelevansa vähintään 11 miljardin euron tukipakettia
Ukrainalle. Ukrainassa tilanne on vakava ja korruptio rehottaa. Korruptiota
ei kuitenkaan kitketä rahalla. EU:n ei tulisi luoda turhia jännitteitä idän ja
lännen välille. Ennemminkin pitäisi keskittyä hoitamaan asioita niin, ettei
idän ja lännen läsnäolo poissulkisi toisiaan. Tarvitsemme poliittista
diplomatiaa. Ei pakotteita Venäjän suuntaan, joilla ammutaan
omaan jalkaan.
Te Persut kaadutte näihin höhliin ehdokkaisiinne! Ja tämä ennustus on tosi!- PSnousu
Keskisuomalaisessa 27.2.2014 yrittäjäjohtaja oli tuon laskenut. Noihin direktiiveihin tulisi jo vihdoin puuttua. Vanhat puolueet sitä vain lisäävät. Kevyempää hallintoa Brysseliin kiitos.
http://toimikankaanniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/161871-voihan-eu-ja-kaalidirektiivi-ottaa-kaaliin
Perussuomalaisilla on parhaat ehdokkaat. - Tää juttu
PSnousu kirjoitti:
Keskisuomalaisessa 27.2.2014 yrittäjäjohtaja oli tuon laskenut. Noihin direktiiveihin tulisi jo vihdoin puuttua. Vanhat puolueet sitä vain lisäävät. Kevyempää hallintoa Brysseliin kiitos.
http://toimikankaanniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/161871-voihan-eu-ja-kaalidirektiivi-ottaa-kaaliin
Perussuomalaisilla on parhaat ehdokkaat.Tästä kirjoitettiin jo aikaa sitten Uschanovin kirjassa: Suuri kaalihuijaus, kirjoituksia yhteiskunnallisesta tietämättömyydestä.
"Niin ja se kaalihuijaus. Yhdysvalloissa kulkee sitkeästi huhu, jonka mukaan Byrokraattinen Taho on antanut kaalinsiemeniä koskevan määräyksen, jossa on 26911 sanaa. Jutussa ei ole mitään perää".
http://www.soininvaara.fi/2010/12/12/suuri-kaalihuijaus/
Wikipediakin tietää:
"Suuri kaalihuijaus: Kirjoituksia yhteiskunnallisesta tietämättömyydestä on Tommi Uschanovin vuonna 2010 ilmestynyt kirja.[1] Nimensä kirja on saanut Yhdysvalloissa vuosikymmenien ajan säilyneestä paikkansapitämättömästä huhusta, jonka mukaan jokin ”byrokraattinen taho” on antanut 26911 sanan pituisen yksinomaan kaalia koskevan määräyksen"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suuri_kaalihuijaus:_Kirjoituksia_yhteiskunnallisesta_tietämättömyydestä
"600 000 suomalaista
pihalla politiikasta
Pohjoismaissa ei eletä yhtä syvässä tietämättömyydessä. Kun Yhdysvalloissa on laskettu, että suurin piirtein kolmannes kansasta ei ymmärrä politiikasta käytännössä mitään, Suomessa päädytään vastaavin laskelmin 14 prosenttiin. Sekin on iso joukko: 600 000 äänioikeutettua yli 18-vuotiasta kansalaista.
– Yleiskuva on synkempi kuin yleensä annetaan julkisessa keskustelussa ymmärtää, Uschanov sanoo."
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2424700/tietamattomyys-heikentaa-demokratiaa - Kauheen noloo
Tää juttu kirjoitti:
Tästä kirjoitettiin jo aikaa sitten Uschanovin kirjassa: Suuri kaalihuijaus, kirjoituksia yhteiskunnallisesta tietämättömyydestä.
"Niin ja se kaalihuijaus. Yhdysvalloissa kulkee sitkeästi huhu, jonka mukaan Byrokraattinen Taho on antanut kaalinsiemeniä koskevan määräyksen, jossa on 26911 sanaa. Jutussa ei ole mitään perää".
http://www.soininvaara.fi/2010/12/12/suuri-kaalihuijaus/
Wikipediakin tietää:
"Suuri kaalihuijaus: Kirjoituksia yhteiskunnallisesta tietämättömyydestä on Tommi Uschanovin vuonna 2010 ilmestynyt kirja.[1] Nimensä kirja on saanut Yhdysvalloissa vuosikymmenien ajan säilyneestä paikkansapitämättömästä huhusta, jonka mukaan jokin ”byrokraattinen taho” on antanut 26911 sanan pituisen yksinomaan kaalia koskevan määräyksen"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suuri_kaalihuijaus:_Kirjoituksia_yhteiskunnallisesta_tietämättömyydestä
"600 000 suomalaista
pihalla politiikasta
Pohjoismaissa ei eletä yhtä syvässä tietämättömyydessä. Kun Yhdysvalloissa on laskettu, että suurin piirtein kolmannes kansasta ei ymmärrä politiikasta käytännössä mitään, Suomessa päädytään vastaavin laskelmin 14 prosenttiin. Sekin on iso joukko: 600 000 äänioikeutettua yli 18-vuotiasta kansalaista.
– Yleiskuva on synkempi kuin yleensä annetaan julkisessa keskustelussa ymmärtää, Uschanov sanoo."
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2424700/tietamattomyys-heikentaa-demokratiaaEttä perussuomalaiset eivät ole tienneet tuosta, se on semmoista kun ei juuri lue mitään asiallista materiaalia.
- ?mietinvielä
Mulla on vielä ehdokas hakusessa. Ehdottomasti Perussuomalaista äänestän, mutta en tiedä vielä ketä???
- Kokemusta vaadin
jos kokemusta vaadit ja haluat niin persuilta löytyy monta hyvää kokenutta ehdokasta kuten Halla-Aho, Terho, Havanssi, Kankaanniemi. Naisista ehkä kokenein on Ruohonen-Lerner.
- Caijan Coccoo
Kokemusta vaadin kirjoitti:
jos kokemusta vaadit ja haluat niin persuilta löytyy monta hyvää kokenutta ehdokasta kuten Halla-Aho, Terho, Havanssi, Kankaanniemi. Naisista ehkä kokenein on Ruohonen-Lerner.
RuohonenLLernerillä kokemusta yhtä paljon kuin noilla äijä-ehdokkailla yhteensä, on myös sopivan maltillinen ja harkitseva.
- ?mietinvielä
Kokemusta vaadin kirjoitti:
Jospa Terho, kun on siellä ollutkin.
- naisenergiaa
?mietinvielä kirjoitti:
Jospa Terho, kun on siellä ollutkin.
Huhtasaari on numero yksi
- SOININ ÄÄNESTÄJÄ
HYVÄT SUOMALAISET
MITÄ UKRAINALLE TAPAHTUISI, MILLAINEN SYRJINTÄ VALLITSISI UKRAINASSA
JOS
UKRAINA ALISTETTAISIIN VENÄLÄISTEN SUHTEEN SAMAAN PAKKOVALTAAN
JOKA
SUOMESSA VALLITSEE SUOMALAISTEN NISKASSA RKP-LÄISTEN KIELIRASISTIEN TAHOLTA
(ja Katainen ei tee mitään tai muut päättäjät)
LUE
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12138697#comment-66913190 - Läheltä seurannut
Huhtasaari on numero yksi tyhmyydessä. Avut ainoastaan ulkoisia. Hämmästyttävän monet lumoutuvat itsevarmuuteen verhoutuvasta ymmärtämättömyydestä. Itseään täynnä. Voi, voi.
- parhaat ehdokkaat
Perussuomalaisia aina mollataan tymiksi ja sen semmoista. Perussuomalaisten listoilla on kuitenkin tohtoreita maistereita ja muita. Ei yhtään huonompia vaan parempia kuin muiden puolueiden ehdokkaat. Huhtasaari on lisäksi edustava ja sehän vasta muiden puolueiden ehdokkaita harmittaa. Haukutaan ei perustella.
- Puhdas-Eurooppa
parhaat ehdokkaat kirjoitti:
Perussuomalaisia aina mollataan tymiksi ja sen semmoista. Perussuomalaisten listoilla on kuitenkin tohtoreita maistereita ja muita. Ei yhtään huonompia vaan parempia kuin muiden puolueiden ehdokkaat. Huhtasaari on lisäksi edustava ja sehän vasta muiden puolueiden ehdokkaita harmittaa. Haukutaan ei perustella.
On hyvä saada Arjalainen edustaja mepiksi. Tärkeintä ei ole äly vaan kylmä sydän.
Siksi täältä ääni Lauralle! - muutosta
Puhdas-Eurooppa kirjoitti:
On hyvä saada Arjalainen edustaja mepiksi. Tärkeintä ei ole äly vaan kylmä sydän.
Siksi täältä ääni Lauralle!Kyllästynyt pehmoihin kukkahattutäteihin. Ääni tulee.
- Nisumaa merimies
Mää oon pannu sitä.
- TERVETULOA
LAUANTAINA 12.4.
http://jussiniinisto.fi/wp-content/uploads/2014/04/Hyvinkää.jpg
HYVINKÄÄN SUURMARKKINAT
TAPAA LIVENÄ
Arja Juvonen kello 11-13
Johanna Jurva kello 11-12
Jussi Niinistö kello 11-12
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/68115-kansanedustajien-vierailusta-tuli-floppi-vaikea-ymmartaa
Puolustusvaliokunnan puheenjohtaja Jussi Niinistö (ps.) ja puolustuksen parlamentaarisen selvitysryhmän puheenjohtaja Ilkka Kanerva (kok.) ihmettelevät, miksi selvitysryhmän jäsenten osallistuminen tärkeisiin tilaisuuksiin on niin heikkoa. Eiliseen tilaisuuteen osallistui 20-henkisestä työryhmästä vain viisi.
Niinistön mukaan tietyt ihmiset ja poliittiset ryhmät esittävät suurella suulla mielipiteitä Suomen puolustuksen tilasta, vaikka eivät osallistu puolustusvoimien järjestämiin tiedotustilaisuuksiin, jotka on heitä varten järjestetty.
–Sitä pidän hyvin erikoisena. Vaikea ymmärtää, Niinistö sanoo Uudelle Suomelle.
Niinistö korostaa, että selvitysryhmän jäsenillä on varajäsenet, jotka voivat osallistua tilaisuuksiin, jos jäsen ei pääse.
Syytöksen esittänyt Jussi Niinistö ei halua osoittaa sormella mitään puoluetta tai kansanedustajaa.
–Voit arvata, mitkä ovat ne puolustusnihilistisimmät ryhmät Suomen eduskunnassa, Niinistö sanoo.
Työryhmä on tutustunut maa-, ilma- ja merivoimiin eri kohteissa. Eilen maanantaina ryhmä vieraili merivoimien varuskunnassa Upinniemessä. - NUMERO ON 86
Laura Huhtasaari numero on 86
http://www.laurahuhtasaari.fi/
oo KATSO Laura Huhtasaaren EUROVAALIVIDEO oo
http://dreambroker.com/channel/el3eifsg/iframe/x6qlqo6x
Ylen meppigalleria: http://areena.yle.fi/tv/2246660
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo- saippuaa hanuriin.
Sepi on Sepi. Suihkuhuoneen traumat eivät parane.
- Huhtasaari-Terho-JHA
Huhtasaari ja Terho ovat minun feivörittini -maisterismies olen vasta kolmen vuoden kuluttua.
- juupaju
Huhtasaarelle menee ääni !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736