Tuollaista olen saanut kyllä koke jos ei nyt aina tulla suoraan sanomaan niin ainakin annetaan ymmärtää se.
Tämä foorumi on sellainen kumma paikka josaa juuri sen heikoimman usko halveerataan ja häväistäänkin valhein.
Itse kerron aina itsestäni myöskin huonot puoleni, enkä seläntakana vaan nimeni takaa.
Eikös Herra vaadi avoimuutta juuri näissä hyvin merkittävissä asioissa joissa punnitaan maailman tärkein asia "pelastuminen iänkaikkisesta kadotuksesta" ja pääsy siten Taivaaseen.
Miksi Teemun uskoa nYt ollaan kumoamassa? Ihmettelen miksi hänen uskonsa ei ole yhtä hyvä kuin jonkun toisten? Miksi minun usko ei ole yhtä hyvä kuin jonkun toisten? Miksi pitää valhein jonkun uskoa halveerata ja pilkata?
Minä tunnustan heikkouteni niin ihmisten kuin Mestarinikin edessä, se on reilua.
On toinenkin palstalla joka uskaltaa niin tehdä "sarisusannah", pidänkin häntä moninverroin Jumalalle otollisempana kuin näitä hänen tuomitsijoitaan.
Riittämätön usko
2
64
Vastaukset
Kiitos vain. On jotenkin helpottavaa kun joku osaa nähdä asian myös minun kannaltani .
Ja sinun mielipide merkitsee minulle enemmän kuin näiden tuomitsijoiden ja pilkkaajieni.
Kiitos taas.
Odotellaan kohta ne ovat tässä ketjussa ja yrittää saada sinutkin minua vastaan.:=(No, ne ovat omahyväisten ja ulkokultaisen ihmisen itsensä ylentämistä, joillaisista Jeesus sanoi:
Matt. 12:34
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558