Tasa-arvo miehen ja naisen välillä avoliitossa

Kyyneliä

Haluisin kysyä että onko teillä kokemuksia.... että saako mies olla toisten naisten kanssa tekemisissä chat palvelujen kautta??
Istuu koneella monta tuntia ja tuijottaa chat palveluita.

Asia kaivertaa minua...kertokaa minulle mitä mieltä olette ! ! !

10

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ero ratkaisuna

      Ei tässä ole tasa-arvosta kyse mitenkään.Otsikko on harhaanjohtava.

      Ehkä et itse ole sellaista keskusteluseuraa jota hän kaipaa.Oletko koittanut asiallisesti keskustella tästä hänen kanssaan?

      Jos homma ei toimi, niin erotkaa.Maailmassa on niin paljon ihmisiä että tilalle löytyy aina joku jonka kanssa intressit on samalla tasolla.

    • nyyh...

      Aloittajalla sama juttu kuin minulla seurustelukumppanini kanssa. Mutta hän tekstailee toisten naisten kanssa. Otin asian puheeksi niin Uutena vuotena kuin ystävänpäivänäkin. Hänellä kuulemma saa olla ystäviä!
      Toisaalta, minulla sitten ei saakaan olla ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa ns. ystävänä.
      Tuntuu jokseenkin oudolta, että parisuhteessa oleva mies viestittelee toisten, jopa aviossa olevien naisten kanssa. Hoskus tuntuu, että mitähän hän tekee muutoin selkäni takana.
      Oikeastaan, minun suhteelta on mennyt pohja enkä koskaan perusta perhettä tämän miehen kanssa. Odotan vain otollista hetkeä erota hänestä.

      • kyyneleitä

        Mulla on ihan sama juttu että ei saa olla vastakkaisen sukupuolen edustajaa ihan vaan kaverina kun heti ollaan kimpussa ja halutaan erota ...mutta kyllä miehellä saa olla kavereita ihan mielin määrin ja chatissa ollaan kanki kovana ja odotetaan otollista hetkeä...

        kyllä mulla kans on tullut sellasia tuntemuksia että pitää miettiä kaks kertaa että perustetaanko perhettä .


    • nyyh...

      Niin... sitten kun on pieniä lapsia ja asunto velkana on vaikeampi lähteä...Toinen on pienten lasten kanssa kotona ja toinen elää villisti ja vapaasti. Siitä ei tule mitään.

      Minusta parisuhteessa pitää olla luottamus toiseen alusta alkaen ja molemmilla pitää olla samat säännöt jo seurustelusuhteessa. Miksi ihmeessä pitää seurustella/asua avoliitossa, jos sen lisäksi tarvitsee muitakin naisia?

    • kyyneleitä

      Niin sitten kun on lapsia ja asunto velkana ...niin se on vaikeampaa...mutta mulla ei ole asuntoa velkana ja ei ole niitä lapsia vielä ....mutta en silti haluisi jättää miestäni tollasen asian takia kun tietäis vaan millai ottais asian puheeksi....Niin suhteessa pitää olla luottamus alusta alkaen ja vahva side toiseen ....ettei tarvis haluta toisia naisia...

      Kyllä elämä näyttää sitten polkua mihin päin mennään ja mitä tehdään.

      Onko miehet tosiaan näin tyhmiä että eivät tajua että nainen voi olla myös mustasukkainen ...kun pää asia että heillä saa olla nais kavereita ...mutta meillä naisilla ei saa olla miehia kavereina kun heti luulaa että ollaan pettämässä.

    • nyyh...

      Joskus tuntuu, että miesten ajatusmaailma on täysin erilainen kuin naisten. Välillä tuntuu, että naisten ala-pää on heille se tärkein asia maailmassa. Kaikki on hyvin kun sitä tavaraa riittää....
      Naiselle se parisuhdekin on muutakin kuin pelkkää n*****ta, mutta mies pääsääntöisesti ajattelee vain sitä....Ainakin minusta tuntuu nyt siltä.
      Jotkut miehet tekevät ihan tahallaan naiselle sellaista, joka ärsyttää naisen mustasukkaisuuden partaalle. Tuntuu, että se on jotenkin henkistä alistamista. Vaikka itsekin tietää, että mustasukkaisuus on ylimitoitettua ei mielelleen ja epäilyksilleen voi mitään. Oikeastaan, kuka takaa ettei sellainen mies, jolla on tarve tekstailla ym. näiden toisten naisten kanssa jonakin päivänä ota sitä askelta ja mene sänkyyn tämän toisen kanssa?
      Miehet ajattelevat jotenkin yksioikoisesti naisen ja miehen kaverisuhteesta. Mutta sitä en ymmärrä miksi miehellä saa sitten olla toisia naisystäviä kun seurustelee vakavasti?

      • kyyneliä

        Juu niin on olen itsekkin huomannut sen kun on ollut miehiä.Kyllä se on just näin ei miehillä ole mitään muuta mielessä kun naisen ala-pää ja kun sitä riittää niin kaikki on hyvin,kyllä naiselle parisuhde on jotain muutakin kun pelkkää panoa.

        Juu niin tekee minunkin mies ihan varmaan tahallaan tekee sen ja oikein vielä sillen että näen sen ...niin mitä siinä pystyy ajattelemaan.

        Sitä minäkin katson päivä päivältä eteen päin ja katson mihin tämä johtaa.


      • kyyneliä
        kyyneliä kirjoitti:

        Juu niin on olen itsekkin huomannut sen kun on ollut miehiä.Kyllä se on just näin ei miehillä ole mitään muuta mielessä kun naisen ala-pää ja kun sitä riittää niin kaikki on hyvin,kyllä naiselle parisuhde on jotain muutakin kun pelkkää panoa.

        Juu niin tekee minunkin mies ihan varmaan tahallaan tekee sen ja oikein vielä sillen että näen sen ...niin mitä siinä pystyy ajattelemaan.

        Sitä minäkin katson päivä päivältä eteen päin ja katson mihin tämä johtaa.

        Voiko miehet olla niin tyhmiä kun vaan selitellään kaiken näköistä avo-aviopuolisolle....olen taas kuunnellut kaiken näköisiä selityksiä....juu kyllä pyörii minunkin mieheni ympärillä kiimasia naisia....kaikki haluis vaan sitä yhtä....tuntuu kuin maailmassa ei olisi muita kuin minun mieheni jota naiset haluavat.....no aika haavat parantaa....niin sitä laulussakin sanotaan.....


    • Jotain rotia!

      Pitikö tämäkin keskusteluketju kaikessa mauttomuudessaan polkaista uudelleen esiin?

      • kyyneliä

        Ja mitä se sinulle kuuluu.....en kaivannut sinua tähän keskusteluun.....painu suohon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1972
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      96
      1376
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      478
      1073
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      48
      947
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe