Missä Hyvinkäällä voisi huollattaa pyörän? Mitä mp-racing huoltaa ja tekeekö ne vain kurapyöriä? Yritin soittaa pari kertaa mutta sieltä ei vastattu. Perheessä on Suzuki ja Ducati. Mitä muita täällä on?
Prätkähuoltoa Hyvinkäältä?
7
2081
Vastaukset
- Jack001
En voi muuta suositella kuin: http://www.kimmoto.net/
Toimi jopa autoon renkaiden pyöräytys vanteille nopeasti ilman kettuilua kun renkaat oli tilattu Sakasasta
Ja ei, tämä ei ole mainos- mopo32
Kimmoto taitaa olla lopettanu huollot.
- ducatisti
Ducatin kohdalla voisi kysyä tuolta: www.corsenero.fi On ex-maahantuojan korjaamopäällikön oma firma eli kokemusta löytyy ja ilmeisesti myös työkalut ja testerit kotisivujen mukaan. Meinasin kysyä sieltä vaikka asun Espoossa ja uusi maahan tuoja on Viikissä. Sitä en tiedä tekeekö Sukisukia.
- Korjaisko
Mopokellari?
- suzu
Ducatista en tiedä mutta Suzukia olen huollattanut Monnissa Jari Suokkaalla.
- hontamiäs
Itse olen muutamia perushuoltoja teettänyt AH-promotorilla, jossa tietenkin vaarana että mukaan tarttuu muutakin varustetta jos on alennuksessa. Venojen säätö ja kaasarien synkkaus SEFOTEC:illä riihimäellä.
Kummastakaan ei pahaa sanottavaa, palvelu on ollut asiallista, eikä hinnat nyt mitään ryöstöä, vaikka näin köyhästä kaikki onkin kallista....
Muualla en ole käyttänyt, joten niitä en osaa kommentoida. - Koe
Talli moot
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834